Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Moricove vlaky sa kazia. Idú kúpiť ďalšie

31.08.2016 | Ján Kováč

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

01.09.2016 | Andrej_sk

Som rad, ze s aj s mojimi peniazmi pomaham Vrutkam vo "vyvoji" - Čím viac jednotiek vo Vrútkach vyrobia, tým viac detských chorôb odstránia. blbe je, ze potom este aj opravy vlastne cvakam a ako cestujuci klient som nakoniec ten postihnuty. A im zisk pekne rastie.
Neviem si predstavit, ze sa takto tendruju shinkazeny.
BTW, krajina totalne znicena vojnou (ako my), vtedy na urovni feudalizmu (to my sme uz mali kapitalizmus za sebou a hladeli sme v svetle zajtrajsky), robotnicka profesia prakticky neexistujuca (u nas prave naopak), nenormalna seizmicka oblast s enornnymi zrazkami v lete v zime a velkymi teplotnymi rozdielmi (u nas tak maximalne tie teplotne rozdiely), hornata (aj my), prepravujuca denne tisice a tisice ludi (u nas utopia, este aj po ficovych socialnych balickoch). Pred 15 rokmi som sa viezol vo vlaku iducom 300 km/h. U nas o rychlosti zbytocne pisat, ale evodintne sme vobec radi, ak 60% vlakov rano vyrazi. V roku pana 2016! A o takych detailoch, ze vlak zastavi presne, kde ma na nastupiste namalovane dvere, nastupiste na urovni voznov,... Ani dalsich 100 rokov nam nepomoze sa tam dopracovat.

01.09.2016 | Matúš Benák

Pekne tendenčný článok.
Už titulná foto je zavádzajúca kedže je na nej jednotka 671 od Škody Vagónka a nie 861 zo ŽOS Vrútky.
Dalej nieje pravda, že 671 zo Škody nemajú násilné poškodenia, iba ich je omnoho menej, kedže chodia po tratiach kde buď niesú, alebo sú lepšie zabezpečené priecestia. 861 chodia po tratiach kde je množstvo pricestí s minimálnym zabezpečením, takže je tam väčšia pravdepodobnosť zrážky a aj majú omnoho viac zrážok. Alebo mi chce niekto tvrdiť, že toto nieje násilné poškodenie? http://www.vlaky.ne...
Ono aj 671 mali obdobie kde ich viac nejazdilo ako jazdilo, ale tieto jednotky vychádzajú z jednotiek 471 ČD ktoré vyrába Vagónka už viac ako 20 rokov.
Váha jednotiek 861 je spôsobená skutočnostou, že musia spĺnať najnovšie bezpečnostné normy, ktoré si vyžadujú masívne konštrukcie na ochrananu osôb.
Taktiež nieje pravda, že Vrútky vyrábajú len pre ZSSK ako sa snaží článok naznačiť, modernizovali a vyrobili vozne aj pre ČD a OBB. Tiež nesedí rok 2006, kedže prvé modernizácie voznov, vtedy ešte pre ŽSR sú z polovice rokov devadesiatich (Apeer, Aeer, Bpeer, Bdshmeer, Wrreer) . Potom sú tu novostavby jednotiek pre TEŽ - 425.95 a dieslové jednotky 840 z prelomu milénia v koperácii so Stadlerom (koncepcia GTW2/6).

To že sú pomerne krátke dodacie doby nieje problém, jednoducho si mali aj iný výrobcovia schváliť jednotky na prevádzku na tratiach ŽSR, nik im v tom nebráni. A nieje pravda, že jediné má Škoda a ŽOS, veď len pre RJ sú schválené 2 typy jednotiek a taktiež pre OBB/ZSSK sú schválené jednotky, ktoré zachádzajú z Viedne do Bratislavy, len treba ich schválenie rozšíriť, ale výrobcovi sa do toho nechce, lebo to nieje lacná zaležitosť, a robia to iba ak vedia, že vyhrajú, ale to je ich boj.

Ono to, že majú 861 poruchy a nie málo je fakt, ale je to hlavne vina ZSSK, pretože majú laxne nastavené podmienky zmluvy na záručné opravy a vlastné opravárenské zázemie nezodpovedajúce moderným vozidlám. Bohužial toto sa nezmení ani kedy dodával vozidlá niekto iný, bez vybudovania moderných diep s dostatočne kvalifikovaným a zaplatením personálom určite nie...

02.09.2016 | scribe

Tomu sa hovorí "profesionalita", písať o kazivých vlakoch toho vagabunda Mórica a v titulku uverejniť foto elektrickej jednotky radu 671 vyrábanej Škoda Transportation je silná káva a hlavne poškodzovanie dobrého mena výrobcu. Bolo by zaujímavé vedieť, čo by na tento článok povedali právnici Škoda Transportation. Nie som udavač, ale mám sto chutí im tento článok poslať.

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.