Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prečo Markíza odchádza z antén a ako to zmení trh

03.09.2016 | Martin Poláš

Diskusia (12 reakcií) Pravidlá diskusie

03.09.2016 | Truhlik999

vyrobky a sluzby poskytovane ludmi, kde je dovodne podozrenie, ze ich neziskali poctivo odporucam nekupovat. Kupovanim by som sa mohol vystavit postihu. Zlodej sa ukradnutim nestava majitelom veci.

03.09.2016 | EuroSMS

to je jedna vec, dalsia je, ze klient tohto typu je vyrobca elektronickeho smogu vytrvalo pracujuci len na produkcii penazi metodou otupovania divakov.

04.09.2016 | jannys

K tomu to speje, že tam zostanú dve stanice, môžme sa poďakovať regulačným protimonopólnym inštitúciam, že v bananánovej republike umožnili hrabať celoplošnému monopolu Jaj aj Ty. Prakticky v banánovej republike neexistuje konkurencia na trhu ohľadom šírenia signálu. Preto je to tam kde je. Towertrollovia su hrobármi DVB-T / T2 v banánovej republike ! ! ! Kde je regulácia? Ale v ************* a bananistanoch to niektorým osobám zjavne vyhovuje ! ! !

04.09.2016 | Medvede Medvedovite

Nebude to nahodou takto??? Markiza chce od operatorov, aby vyradili ceske stanice, operatori za to nieco chcu - logicky je krok markizy, ze odide z dvbt, tym padom tych 12% (a 30% na druhom televizore) ludi, co maju dvbt prejde k tym operatorom, co vyradia tie ceske stanice a ostane aj koza cela aj vlk syty. Iba divak na to doplati, ale to nikoho nezaujima, ze vasa stara mama bude za telenovely na DOMA odteraz platit... dolezite pre markizu je len jedno - nebudu ceske stanice - bude viac divakov - viac penazi za reklamu...

04.09.2016 | Michal Rybárik

To je uvaha z rise sci-fi..

04.09.2016 | Medvede Medvedovite

A zaroven sa nebudu musiet operatori bat, ze im ludia po zruseni ceskych kanalov na SR ujdu od platenej ponuky k dvbt (na zaklade uvahy - naco mam platit za slovenske kanaly, ked su v dvbt zadarmo)...

04.09.2016 | IvanPe

Skor sa udeje to, ze mladsi prejdu na online obsah a ten zvysok ostane pri ostavajucej ponuke. Markiza tym neziska.

04.09.2016 | milan_k

nie som divak markizy ani fanusik, ale mam nazor ze vlastnik obsahu urcuje pravidla a nie vysielaci partner, nastastie je dnes viac kanalov z hladiska prijimania signalu, takze jednoznacne som za obratenie garde a sice pytat si peniaze od towercomu za sirenie svojho obsahu a nie im za sirenie platit.

05.09.2016 | maugli2

Mňa teší ze Markíza chce znižovať náklady, no forma ktorou to ide robiť je trochu scestná. DVB T je úplne najjednoduchší spôsob prijímu a odchod z platformy poznačí hlavne Markízu. Však kto ju dnes pozerá?? (nie je rok 1996) V článku tiež nie sú relevantné informácie, hlavne v tom, že autor páše o tom, ako divák bude hľadať širšiu programovú ponuku. No neviem, kto by išiel niečo platiť preto, že je tam markíza. Lepšia varianta je MUX 4 a ČT 1 a 2, ktoré sú bez poplatku a rozhodne sú kvalitnejšie ako Markíza, len si treba kúpiť dekoder (Plustelka) a mať už dnes samozrejme DVB T2 TV. Hovorím to aj z vlastnej skúsenosti. Mám aj Magio, no cez pracovný týždeň ho nezapnem ani raz, cez víkend možno využijem cielene archív. Ak by sa ńiekto hlbšie zahryzol do problému a poštuduje štatistiky, tak zistí, že keď má divák k dispozícii aj 100 kanálov, v podstate pozerá len 2-3. Teda o čom to celé je? O reklame pri znižujúcom sa podiele sledovanosti Markízy.

05.09.2016 | noblesa

No ja chytam terestrial v Bratislave, a z celej ponuky pozeram hlavne CT1, CT2, Primu, Barrandov a sem tam Novu. Zo slovenskych komercnych kanalov maloco (vecerny program kazdej jednej je cista katastrofa), sem tam STV ked ide nejaky film alebo futbal. Rakuske tiez nekukam, lebo im nerozumiem.

05.09.2016 | EuroSMS

Je to presne takto. Na hovadiny a tony reklamy predsa normalny clovek nemoze mat cas. Rozhodujuce ma byt, kade dotecu stanice, ktore chcem pozerat, teda Markiza nemusi vysielat vobec. Mnohi sii zvykli, ze tu je a rovnako si zvyknu pozerat iny kanal. Zrejme rozhoduje iba to, ze vecer svieti obrazovka.

05.09.2016 | Palmar

Celé to DVB-T na Slovensku je nanič, nie je tam skoro nič a pokrytie je mizerné aj tam, kde žije veľa ľudí. Okrem toho prišlo pozde, v čase keď už každý TV prípojku od niekoho mal.

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.