Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nespokojný klient banky? Takmer neexistuje

29.11.2016 | Martina Kláseková

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

29.11.2016 | Truhlik999

Co je na tom divne?
Mnozina volicov vladnych stran a mnozina zakaznikov bank je rovnaka :-)
Ak mi staci zlodej na cele statu, preco by som mal mat problem so zlodejskou bankou?
Plna spokojnost a len tak dalej!

29.11.2016 | LPB

Ako znela otázka v prieskume?
Či tá spokojnosť nebude spôsobená nevedomosťou...
Nepoznám nikoho, čo by bol spokojný so "svojou" bankou. Je to otázka výberu najmenšieho zla.
Nemôže existovať dobrá banka v zlom bankovom systéme.

29.11.2016 | rmaly

pridam sa aj ja...
ze povedali, ze sa zatial nemusia bat fintech firiem... to je blbost... lebo ked vpodstate neexistuje pre banky konkurencia, tak som vramci moznosti spokojny... ale ked vzniknu po roku 2018 priadne fintech firmy s dobrymi sluzbami, preco by som "nezmigroval"... zatial mi musia stacit "inovacie" bank

29.11.2016 | gejza77

spokojný klient banky ? .... v obchode sú dve stránky, jedna chce kúpiť, druhá predať .... v bankovom sektore je to najvypuklejšie - vždy sa mi snažia predať to, čo nepotrebujem - otravujú ma predschválenými pôžičkami, mobilbankingom, bezkontaktnými platbami, hlasoovu identifikáciou a podobnými zbytočnosťami .... ich baví mi vyvolávať, mňa baví ich skladať po prvej vete :-) ...... za produkty neplatím nič a využívam to, čo chcem JA - za takýchto okolností som spokojný - či je spokojná aj banka je mi úúúúúúúúúúúúúúúúúplne jedno :-)

29.11.2016 | __mq__

Finančná Hitparáda spustila celonárodné hodnotenie bánk klientmi, zverejnia aj rebríček / poradie bánk. Som zvedavý, či sa potvrdí, že klienti bánk sú spokojní. https://www.financn...

30.11.2016 | noblesa

Lenze na nejaku financnu hitparadu sa moze kazdy akurat tak vies co.. takze ak z toho nieco vzide, bude to uplne nerelevantna vzorka s nulovou vypovednou hodnotou.

29.11.2016 | oko

k uz napisanym prispevkom by som len dodal, ze ryba smrdi od hlavy.
napriklad od NBS, ktora VOBEC neriesi financne vzdelavanie klientov a nahradza ho byrokraciou zamaskovanou akoze tzv regulaciou, ktoru nakoniec zaplatia bankovi klienti ale ziaden osoh im neprinesie.
ze financny sektor nezazil zlyhanie? na konci minuleho storocia do zaporu vytunelovane banky sanoval kto?? bankari??? politici??? ci samotni kriminalnici??? vsetci skoncili vysmiati.
a teraz to bude rovnako, jedine co NBS robi, ze pusta hlupe tlacove spravy, ktorymi "varuje" pred neumernym zadlzovanim.
bankovy sektor na cele s regulatoro je jedno z najtragickejsich odvetvi na Slovensku.

30.11.2016 | LPB

Finančne vzdelaní klienti by boli pre banky pohromou:-) (maturity z matematiky...)

"najtragickejších odvetví" NIELEN na SK. Systém je chorý. Nastavený pre pijavice.

30.11.2016 | maugli2

Neviem, či niekoho napadlo, že výsledky prieskumu môže ovplyvňovať aj hlúposť položenej otázky. Otázku na moju spokojnosť s bankou totiž pokladám za podobnú stupiditu, ako keby sa ma niekto spátal, ako som spokojný s chodníkom pred domom, alebo kobercom v obývačke. Ak nemám problém, tak som spokojný, lebo to nie je pre mňa priorita. Napriek tomu som nie nejaký spokojný klient bánk (mám účty vo viacerých bankých) a pred nejakými 10 romi som z dvoch dokonca odišiel. V jednej som čakal asi 10 min na vybavenie nejakej stupidity, ktorá sa dala vybaviť len odobne ( a to som bol akože VIP klient :-)). V druhej mi chceli spoplatniť vedenie účtu, na ktorom bol skoro 1 mi. SK, lebo som nesplňoval počty pohybov mesačne. (počet elektronických operácií, platieb kartou a výberu z bankomatu). Keď mi to povedali, tak som sa zasmial a povedal som účet, na ktorý majú previesť peniaze a bolo vymaľované. Neviem, prečo by mi mal niekto diktovať, čo mám na svojom účte robiť.

30.11.2016 | demo50

Skutočne hlúpo položená otázka, pretože banky. s ktorými som bol nespokojný (4 ks), už nevyužívam. S bankami, kde som momentálne klientom, som relatívne spokojný, pretože nič vyhovujúcejšie som nenašiel. A NBS - tragédia Slovenska, u mňa
síce vedie Slovenská pošta, NBS je určite druhá v poradí...

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.