Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prečo sa Slováci hrnú do kina

02.04.2017 | Patrik Garaj

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

03.04.2017 | EuroSMS

Ludia tym, ze chodia do kina, vyjadruju aj svoj nesuhlas s obsahom vysielania komercnych tv stanic. S brakom, reprizami overenych hitov len preto, aby kazdych desta min. mohla bezat desat min. primitivna reklama. Ked pocas "komercnej prestavky" prepnete inam, na povodny kanal sa neviete vratit, lebo netusite, ktory to bol.

03.04.2017 | Emasculate

Dobre to chapem? Prva slovenska romaticka komedia za poslednych 50 a dvaja hlavni muzski protagonisti su polski herci??

To sa fakt nenasiel jediny neľudoopný slovak hodny romantickej komedie? Asi nie.

Mimochodom dabuju sa este slovenske/ceske filmy? Myslim tak, ze sa natoacia, a nasledne ti isti herci v studiu to iste prerozpravaju. Raz som to videl, bolo to otrasne. Niekto mi povedal ze vsetky ceske filmy sa tak robia. Ak toto slovenskemu a ceskemu divakovi nevadi, tak si zasluzi co dostava.

03.04.2017 | Lenka Sameková

Postsynchróny máte na mysli. Napríklad tá slovenská romantická komédia, ktorú spomínate, je toho názornou ukážkou (T. Pauhofová predala hlas T. Pauhofovej). Keď natáčate v rušnom prostredí, kde sa nedá zachytiť kvalitný kontaktný zvuk, tak nemáte inú možnosť.

03.04.2017 | Emasculate

Preco to nikto nerobi v civilizovanom svete?

Samozrejme by to nikto nepozeral, a vysmiali by ich, ale ako to rusne prostredie zvladaju oni? Nielen americania, samodabovany film som nevidel mimo cz+sk bazmekistanov.

03.04.2017 | Michal Korec

Lebo majú na to peniažky a technológie :-)

Oni rušné prostredie zvládajú a dokonca sa v tom niektorí aj vyžívajú. Napr. točia muzikál tak, že nenaženú hercov do štúdia, aby spievali, ale nechajú ich revať, plakať či si hlasivky drať priamo na pľaci - viď. Tom Hooper a jeho Bedári z r. 2012.

My sme radi, že tu niečo vzniká a ľudia na to prídu do kina.

03.04.2017 | Emasculate

Tak ale pozor, predabovane su vsetkys ceny. Aj interierove aj postelne. To nemoze byt len o hluku.

03.04.2017 | Michal Korec

Samozrejme, angažovanie poľských hercov bol komerčný zámer. Čisto slovenský ansámbl by znamenal minimálnu predajnosť na iné trhy a keďže film ako Všetko alebo Nič stojí 1,3 milióna EUR, na Slovensku by musel prísť naň asi milión divákov, aby sa aspoň zaplatil. Takže keď sa zapoja českí a poľskí herci, produkcia má šancu uviesť film na troch trhoch a ten milión si vyskladať aspoň takto. Nehovoriac o tom, že Poliaci by radi asi vymenili aj Táňu za svoju herečku, no aspoň tú sme si obhájili.

Na druhej strane - o Slovákov sme rozhodne neprišli, keďže Poliaci sa museli nadabovať, takže všetky známe hlasy ako Tomáš Maštalír a spol. budú vypočuté :-)))

A na margo CZ/SK dabingu. Rozprávky sa dabujú - preto Anjel pána 2 u nás prišiel o Bolka Polívku a spol. To isté platí aj pre štedrovečerné rozprávky v CZ-SK koprodukcii - divák takmer nemá šancu počuť hlasy v pôvodnom znení, lebo my mu nadabujeme české a CZ bratia zase predabujú slovenské.

Masaryk, Miluji tě modře či iné české filmy sa nedabujú.

Všetko alebo nič je však v tomto unikát, lebo keď sa už dabovali Poliac, šup, využila sa šanca a Klára Issová zrazu znie ako Bibiana Ondrejková a pod.

03.04.2017 | @@@

tržby zo slovenskych kin 30 milionov eur ?.....je až zazrak potom že sa niečo natača s takymi tržbami ročne v kinach prišom americka pordukcia zhltne najväčšiu čast je jasne že potom domace sa ani nenatačaju lebo natočiť domaci firm znamena už na začiatku istu stratu to znamena že všetci čo točia firmy alebo na ten film prispeju aby sa natočil musia zo stratou počitať a brať celu filmovu tvorbu na slovensku len ako charitu

04.04.2017 | Sorry jako!!!

Alebo dôkaz toho, ako funguje propaganda a podsuvanie zastupnych těm.

04.04.2017 | LPB

Včera som si chcel pozrieť Červeného kapitána na RTVS. Vydržal som pár minút. Na takéto s*r*a*č*k*y sa mám trepať do kina?

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.