Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Do práce na bicykli? Len v reklame, cesty na to nie sú

17.08.2017 | Katarína Ragáčová

Diskusia (11 reakcií) Pravidlá diskusie

20.08.2017 | bluehen

Vyzera ze Katarina tu miesa vsetko mozne okolo cyklodopravy. DPNB jazdim kazdy rok okolo 500 km, cyklochodnik mi ale vobec nechyba k rozhodnutiu ist na bicykli. Urcite je problem vo vykupe pozemkov - milion vlastnikov z ktorych musi investor vyriesit kazdeho jedneho. Co priamo ovplyvnuje bezpecnost je neudrziavana krajnica mimo mesta, ssc to ma na haku, niekde dokonca spravia novy povrch po ciaru a krajnicu nechaju povodnu. Nie je prijemne ak sa kamionistovi nechce spomalit a 90 km/h obieha na 1/2 m od cyklistu. Preco nemaju napr. v mytnej jednotke zabudovany primitivny rfid snimac bezpecneho odstupu?

21.08.2017 | lampion

K SSC: Na cestách I. triedy nemajú čo robiť cyklisti. A kto ešte vezme decko na bicykli na jednotku, tomu by mala sociálka deti hneď odobrať. Najlepšie by bolo to vyriešiť plošným zákazom cyklistickej premávky na cestách I. triedy v novelizácii zákona o cestnej premávke a povoliť cyklistickú premávku len tam, kde to povolí dopravné značenie.
A neviem, čo tu splietajú z Nitrianskeho samosprávneho kraju, že nemáme definované bezpečné odstupy a cyklopruhy, veď tri roky už platí TP Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry. Ale samosprávny kraj si to ani nevšimol, ale čo od nich čakať, keď sa nevedia starať ani o cesty II. a III. triedy.

21.08.2017 | bluehen

Jasne starky prec s cyklistami, ostatni nech sa tam navzajom pohlusia, vacsi mensieho.

21.08.2017 | lampion

Áno, preč s nimi z miest, kde to je nebezpečné pre nich samostných a pre ostatných účastníkov cestnej premávky. Nekompromisne.
A keď sa im už vybuduje samostatný cyklochodník, tak nech PZ SR aj dôkladne jeho využívanie vynucuje pokutami.

22.08.2017 | lukic

poznam obce, kde ide I/18 rovno cez stred samotnej obce.. ako ma cyklista z nej vyjst ked musi ist po I/18?

20.08.2017 | Bellarmino

Komunisti ako Choma nasľubujú a nič nesplnia. Navyše, to splnené by bolo platené z nakradnutého občanom. A občania majú záujem byť okrádaní kvôli cyklocestám? Aby si za ich peniaze komunisti robili nepretržitú volebnú kampaň?
Komunistické sľubotechny pri spĺňaní sľubovaného nebudú mať dostatočnú hotovosť na rozkradnutie pre seba.

21.08.2017 | sunkaster1

obavam sa, ze to vobec nesuvisi s tym, ci je primator komunista alebo nie. rekorderom v slubovani a neschopnosti urobit cokolvek, co sa neurobi samo, alebo sa na to zabudne, je nesrovnal.
tento clovek stelesnuje totalny amaterizmus, narcisizmus a neschopnost prioritizovat a susetredenie sa na sprostosti ako jedna nabijacia nefunkcna lavicka a dve elektrokolobezky pre policajtov... totalny blivajz.

21.08.2017 | tono.hajduk

juj to by bol luxus .. porobit to po celej krajine ... juj sudruhovia katolici novozbohatlici davaj davaj ;)

21.08.2017 | Oskarka

Vybudovať cyklochodník je jednoduché - stačí dať tabulu s označením cyklochodníka na cestu, ktorá má širšiu krajnicu. U nás sa takto lacno vybudovalo 8km - potom tabule odstránili ani sme si nevšimli kedy. Ale sú eurofondy, takže vybudujeme cyklochodník 6km do miestnej rekreačnej oblasti. Vykúpiť pozemky u cesty sa nedá - ľudia by za ne chceli peniaze - takže zabrali na cyklochodník poľné cesty. Sláva, využili sme eurofondy a máme poriadnu cyklocestu, kde nesmú chodiť poľnohospodárske stroje. Lenže sa zabudlo, že dnešné traktory a kombajny ešte stále nevedia lietať a inak ako po "cykloceste" sa na pole nedostanú. Takže naši pokrokoví mestskí páni nám vybudovali cyklochodník a spiatočnícki poľnohospodári ho ničia...

21.08.2017 | martin33

Hlavne sa pouziva tzv. "farebne budovanie" kde sa zoberie farba a nakreslia sa ciary na existujuci chodnik pre chodcov alebo existujucu cestu.

22.08.2017 | lukic

jaj ale tie zisky z budovania!

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.