Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Daybyme: Ako sa robí médium pre generáciu #ukážakožiješ

Sociálne siete zotreli hranicu medzi súkromnou a verejnou sférou. Mileniáli nemajú problém dať svetu vedieť, čo si obliekajú, obúvajú, čo jedia či kam cestujú. Slovenská komunita mladého lifestylu sa združuje pod vlajkou Daybyme (Deň podľa mňa).

22.10.2017, 13:52 | Patrik Garaj | © 2017 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 2

O všetkom rozhodla jedna fotografia. Daniel Čačala a Kamil Šlosár si pred vyše tromi rokmi založili na Facebooku stránku Dnes nosím, ktorú napĺňali obrázkami štýlovo „oháknutých“ ľudí zo zahraničia.

Bavilo ich vyhľadávať zaujímavé outfity a svoj výber ponúkať fanúšikom stránky. Záujem pomaly rástol, no skutočný zlom prišiel po troch mesiacoch, keď na stránku pribudla fotografia mladej slovenskej fashion blogerky. Vtedy sa udialo hneď niekoľko vecí.

Módnej skautke okamžite pribudol veľký balík „followerov“, ktorých by v takom počte zbierala aj pol roka. A mladíkom svitlo, že sa musia zamerať na domácu scénu. A že treba vytvoriť platformu, ktorá bude ukazovať, čo fičí na slovenských uliciach. Autorom fotiek tak budú môcť ponúknuť publikum a sami si vybudujú mediálnu základňu so širokým zásahom.

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Rubrika Použi rozum

Tagy DayByMe, Použi rozum