Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

O čo naozaj ide Georgeovi Sorosovi

04.12.2017 | Michal Lehuta

Diskusia (42 reakcií) Pravidlá diskusie

04.12.2017 | Truhlik999

Tak urciteeeee...

04.12.2017 | bozsky

O Sorosovi staci vediet 1 vec:
Po tom, ako nim podporovana kandidatka Hillary Clinton, ktora klamala pred najvyssim sudom, ktora ohrozila narodnu bezpecnost pouzivanim sukromneho emailu na diplomaticku korespondenciu a ktora odobrila predaj 20% americkeho uranu RUSOM, stratil cca $1.000.000.000 kvoli jeho stavke proti americkej ekonomike!!!
https://www.express...

Jemu nejde o dobro a nikdy neslo. Vzdy mu slo len a len o peniaze a o sledovanie vlastnych cielom. Siel doslova cez mrtvoly. Staci sa pozriet, ako casto chodi do EU nielen prednasat, ale aj sa stretavat s mnozstvom volenych a nevolenych zastupcov. S ohladom na stale hlbsie klesajucu uroven Trendu a jeho "zurnalistov", skor pisalkov bez znalosti problematiky, sa tu objavuju coraz castejsie clanky ako z cias tvrdej normalizacie. Gratulujem, urcite budete prislusne odmeneni, ked sa konecne ti spravni o vas dozvedia. Alebo uz ste boli a preto takto pisete?

04.12.2017 | Marek111

bububu. financnikovi ide o peniaze.
sorosa si netreba idealizovat, ale ho ani demonizovat. v skutocnosti je to maly hrac, oproti desiatkam vplyvnejsich miliardarov.
ze sa stretava s vplyvnymi ludmi? co je na tom zvlastne? stavenie proti znie pre laika dost evil, ale je bezne pouzivana metoda (ja som tiez laik, len neprepadam emociam, ked niecomu poriadne nerozumiem).

04.12.2017 | BrunoBruno

a čo že stavil proti? Veď sa preslávil, že stavil proti libre a nachytal BoE a zarobil na tom 9 miestnu cifru. To je to, čo títo ľudia robia. Ale robia to aj dobrí miliardári. Nie iba zlí ako Soros :-)

04.12.2017 | Sorry jako!!!

Ale no tááááák. Pozrite sa mu lepšie na zúbky pisálkovia a viac do hĺbky. Filantrop to rozhodne nie je!

06.03.2018 | skorodochodca

mne slovné spojenie "Filantrop Soros" silne pripomína slovné spojenie "Humanitárne bombardovanie" ...

04.12.2017 | chr

Soros je starý chlap , ktorý tu čonevidieť nebude . Som zvedavý na koho potom presuniete svoju závisť úspechu. Myslím že tento starý pán bol ako podnikateľ výborná protiváha prosti pôsobeniu centrálnych a iných bánk , ktore sa často označujú ako banky , ktoré nesmú za žiadnych okolnosti padnúť. Takže počkáme a uvidíme....... Ale môžete mi poslať svoje tipy.....

04.12.2017 | OliWer1

Nájde sa niekto iný. Vždy sa nájde niekto, kto môže za naše zlyhania a hlúposť. NIekto, kto je úspešnejší ako my a komu závidíme. A Fico to vie, preto je úspešný.

04.12.2017 | Bellarmino

Keď komunistická vláda násilím oberá súkromníkov o ich majetok za veľkého jasotu voličstva, vtedy istotne o nijakú závisť nepôjde. Podporovať daňový teror isteže nie je pomstou za vlastné zlyhania. To je to solidarita a ľudskosť, spolupatričnosť a láskavé podopieranie nešťastných a utrápených a diskriminovaných a vylúčených.

04.12.2017 | Bellarmino

Komunisti kradnú peniaze zo závisti, nedoprajú iným radosť, ale nikdy to nepriznajú otvorene, vždy zatĺkajú dôvody neustálych krádeží. A práve oni iných obviňujú zo závisti. Nemôžete ani sa vyjadriť proti niekomu, lebo vás vopred diskvalifikujú, že údajne závidíte a preto nie ste dôveryhodný svedok. Ako prevrátili význam slova.
A vy závidíte Putinovi alebo Hitlerovi ich úspechy. Hanbite sa závistlivci.

04.12.2017 | chr

Soros je starý chlap , ktorý tu čonevidieť nebude . Som zvedavý na koho potom presuniete svoju závisť úspechu. Myslím že tento starý pán bol ako podnikateľ výborná protiváha prosti pôsobeniu centrálnych a iných bánk , ktore sa často označujú ako banky , ktoré nesmú za žiadnych okolnosti padnúť. Takže počkáme a uvidíme....... Ale môžete mi poslať svoje tipy.....

04.12.2017 | Bellarmino

Za chvíľu nebude, ale premiestnia ho niekde inde, začne nariekať a zúriť, ale predovšetkým bez oddychu plakať. To bude zábava, tak veľa dokázal a nikto na neho nedosiahol a kdeže spadol ten, čo plánoval budúcnosť? Satan, vymasti ho aj za mňa. Ja závistlivec úspechu sa chcem radovať zo závisti.
Kam sa presunú obdivovatelia, keď otrčí sandále?

04.12.2017 | dworkin

„Potrebujeme inštitúcie, ktoré si uvedomujú svoju omylnosť a poskytujú mechanizmus na opravu svojich chýb. Tí, ktorí tvrdia, že poznajú všetky odpovede, by vytvorili uzavretú spoločnosť,“

Akosi som prepočul, žeby kritizoval Merkel za rozhodnutia typu "príďte všetci", kde sa nikoho nepýtala, pochválil Brexit, alebo zvolenie Trumpa ako rešpektovanie vôle voličov. Soros si ide svoju ľavicovú politiku, ktorá mu navyše ešte aj prináša peniaze.

05.03.2018 | Vlasko

Ako keby som pocul ze hovori o volno trhu. Ale to je ta zla vec, ktoru musia nahradit nejake instutucie, ktore budu robit presne to iste ako volny trh ???

04.12.2017 | PaloK

Človek, ktorý Gestapu udával členov vlastného etnika, a ešte aj za peniaze je odporná zruda. Tieto články sú ale ešte horšie.

04.12.2017 | cpa

A tento "fakt" je z akeho kvalitneho zdroja? Zem a vek ci Daily Stormer?

04.12.2017 | wtf

Zem a vek je v tomto spolahlivjesi ako konspiracne platky SME a Trend :)
ale aby si nepovedal tu mas priamy link na rozohovor kde to sam o sebe tvdi... V dnesnej dobe sa pravda ktora sa nehodi vydava za konspiracie :)
https://www.youtube...

05.03.2018 | pán Matej

Samozrejme, "pravda". Ako fakt pani na com ficite aj ja si prosim. Konspiracne platky su konspiracne platky.
That's all.

07.03.2018 | wtf

Niesu potom konspiracne platky SME, Trend... ktore pisali napr. o zbraniach hrom. nicenia v Iraku ktore sa tam dodnes nenasli? Dal som ti link z Youtube ci aj to je konspiracny web?

04.12.2017 | Bellarmino

Židovstvo nie je žiadne etnikum, iba náboženská sekta. Potom by aj lutheráni mali byť etnikom. Sú ním?

05.12.2017 | PeterKN

Narodil sa v auguste 1930,to akože udával ako 9 až 15 ročný???
Typický príklad ako “naprdená” informácia vie ovplyvniť ľudí...

04.12.2017 | Don Quijote

Toto bude diskusia. Soros a jeho aktivity sú interpretované tak rozdielne, že bežný človek nemá šancu dozvedieť sa o ňom ozajstné reálne fakty. Ale to samozrejme fašistom, konšpirátorom, antisemitom, katolibancom, rusofilom a ďalšej hávedi nezabráni v tom, aby tu písali svoje zaručené "pravdy".

04.12.2017 | Bellarmino

Katolíctvo už neexistuje desiatky rokov, ich členovia sa počítajú nanajvýš na tisícky členov, aj to mnohí z nich majú pochybný pôvod, iba sa presunuli kamsi, ale stali sa katolíkmi? Alebo iba z obrovského zhnusenia nad pôsobením novus ordo sa chceli odlíšiť a preto sa nazvali katolíkmi, ale patria aj do nejakej organizácie a má ona ozajstných predkoncilistických kňazov, ktorí by boli v nepretržitej kontinuite s minulosťou?
Ateistickí antichristi kopú do spojencov. Ľavicová vatikánska heréza je vaša súčasť, oni nie sú takými, akých si vy v popise pamätáte zo straníckeho školenia. Ináč by sa na vás už dávno vrhli a rozsekali vás.

04.12.2017 | Bellarmino

Antifašisti, pravduvnášatelia, antiárijci, paranoici, židoboľševickí rusofóbovia a antisemiti (proti semitským zjavom hovorcov arabských jazykov).

05.12.2017 | PeterKN

Don Quijote,úplne súhlasím...

04.12.2017 | osho

"Ako otvorenú spoločnosť chápal systém, schopný a ochotný reflektovať meniace sa názory voličov."
Videli sme to, keď vyhral voľby Trump :)

04.12.2017 | Mikuláš Hrubiško

Soros je zlo. Jeho názory sú škandálne a otvorene o nich hovorí na bilderbergovských konferenciách. Takže Maďarov chápem. Dobré je, že už ľudia Sorosa odhalili. Nie je to žiadna konšpirácia, že Soros má kupených EU politkov a podporuje neomarxizmus v Európe. On o tom aj hovorí.

http://www.epshark....

06.03.2018 | sammy_dlx

Konspiracny web?

04.12.2017 | skorodochodca

O čo? O prachy ... predsa ... a otvorený kapitalizmus, u ktorého vedel predvídať chyby ... a zarobiť na nich ... akože "filantrop" ...
financoval "think-tank"-y .... aby mu pomohli zarobiť prachy ... veď na Slovensku rozdal prachy ľudom, ktorí by ináč museli vykonávať užitočnú prácu .... naposledy podpora Luntera ....

04.12.2017 | BrunoBruno

Nemám potrebu hodnotiť Sorosa, je to starý pán, história ho raz zhodnotí. V každom prípade však niečo v živote dokázal, nikto (reálne) naňho nemôže a to asi veľa (nie až tak úspešných) ľudí štve...
V každom prípade treba sa ísť pozrieť do Maďarska. Rozhodne nie je normálne, aby sa viedla taká obria štvavá kampaň proti jednej osobe. Aby tak ako u nás visia tieto dni vianočné ozdoby, viseli (takmer) na každom kandelábri proti sorosovské plagáty, všade boli bilboardy, organizované národné konzultácie a pod. A aby štát organizoval a firnancoval takéto aktivity.
Pretože s ohľadom na rozsah kampane nepovažujem za možné, že by to čo sa deje v M. financoval súkromný subjekt. A s ohľadom na to si neviem predstaviť exaktnejší príklad zneužívania moci a manipulácie ako to čo predvádza V. Orbán...

04.12.2017 | Bellarmino

Zneužívanie moci je mantra etatistov, niekto zneužil nástroje ich božstva etatizmu vo svoj prospech bez ich súhlasu a dovolenia, kto by to čakal, keď prvotná a jediná podstata etatizmu je násilie, propaganda a teror, lož a vraždy a keď sa niekto obáva, že ho šmaria pod kombajn, tak zo strachu iba využil prostriedky, čo mu etatizmus ponúka, aby tomu snáď aj zabránil.
Súdruh štát by mal financovať z ukradnutého napríklad dopravu a nie zabarikádovanie sa súdruhov pri koryte, súdruh štát musí nevyhnutne zostať, ale Orbán, ktorému nevyčítajú jeho kritici podporu potratov a zločineckých vojen, by mal odísť. Nepoškodzujte vieru v etatizmus zneužívaním jeho inštrumentov.
Ak by Šoroš nebol ľavičiarom, celkom iste by sa debatná klíma obrátila, ak by používal svoj majetok proti prisťahovalectvu, tak by nikto z jeho dnešných nadržiavateľov s ním nesympatizoval, už by to boli iba závistlivci, čo nedožičia starému a úspešnému.

06.03.2018 | sanyovb

tiezvo a rozumne napisane!

04.12.2017 | HromBlesk

Soros z daleka nie je njabohatší človek, nevime či by sa umiestnil v prvej 50 tke na svete. CIze potahovanie nitkami jeho osobou asi nie je až také dôležité. Zaujimavé je angažovanie v regione odkiaľ prišiel . Skor pozitívne. Ja proti nemu nič nemám a dokonca ho uznávam.

05.03.2018 | Sorry jako!!!

Súhlasím, som rovnaký pacient. Sranda.

04.12.2017 | IvanPe

Cim centralizovanejsia moc o to vasci odpor zavislej casti spolocnosti proti slobodnemu boju snah a myslienok. Akymkolvek sposobom, v zasotalych krajinach nasilym, inde cielenymi utokmi. Bezna vec.
Ta otazka nie je zlozita, ale odpoved je:
kolko penazi treba vytlacit, kolko energeticky spolocnosti vlastnit, aby sa udrzal europsky socialny system?

04.12.2017 | chr

Plne musím súhlasiť s tromi poslednými diskutujúcimi. Pozreli sa na vec objektivnejsie ako Mikulas H. Musím len znovu opakovať čo som už viackrát napísal. Žijeme v dobe , ktorú presne popisujú reklamy . A deväť z desiatich reklám vyslovene klamú a tá desiata len zavádza. Ano tým som chcel napísať , že v tomto svete je bežné klamanie . Stalo sa to súčasťou všetkých odvetví nášho života.

05.12.2017 | Jozko Ferko

každý názor, správa, udalosť, ktorá nevyhovuje vyplachovačom mozgov z mainstreamu je označovaná ako konšpirácia
Presne ako pred rokmi tvrdenie, že sme odpočúvaní, celá elektronická komunikácia je monitorovaná bolo stále označované ako obrovská konšpirácia, klamstvo, blud... AŽ P R I Š I E L Snowden a zrazu z konšpirácie bola krutá realita.

05.12.2017 | IvanPe

Boli by sme radi keby nas odpocuval Snowden, nas odpocuvaju Meciarovsky a Ficovsky oligarchovia a to som si isty ze ti nemaju nic so Sorosom.
Alebo si myslis, ze Soros debatuje s Kocnerom?

06.03.2018 | vladoja

Pán Soroš sa sám chválil jeho podielom na Majdane v Ukrajine a aj na položení Mečiarovej vlády. Prečo by to dnes malo byť inak? Zaujímavé, že ako konšpiráciu to vidia najmä a práve tí, čo sú na Sorošovej výplatnej listine.

06.03.2018 | vladoja

Mimochodom, o Trende sa to už dlho šuškalo, dnes je jeho vzťah k Sorošovy úplne jasný :-). A Denník N už ani netreba čítať, je to ako cez kopirák :-).

06.03.2018 | LPB

Cesta do pekla býva dláždená dobrými úmyslami.

07.03.2018 | Mikuláš Hrubiško

Soros je zlo. Jeho názory sú škandálne a otvorene o nich hovorí na bilderbergovských konferenciách. Takže Maďarov chápem. Dobré je, že už ľudia Sorosa odhalili. Nie je to žiadna konšpirácia, že Soros má kupených EU politkov a podporuje neomarxizmus v Európe. On o tom aj hovorí.

http://www.epshark....

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.