Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Staffino nie je pre naštvaných, tí píšu na sociálne siete

10.02.2017 | Marián Biel

Diskusia (19 reakcií) Pravidlá diskusie

10.02.2017 | Uspesny startupista

Trzby staffina su 55K. Strata skoro 300K. Tolko kriku okolo jednej (neuspesnej) mikrofirmicky.

10.02.2017 | Staffino

Dobrý deň, vďaka za záujem, ale finančné údaje, ktoré ste prezentovali, nemajú nič s realitou, resp. s rokom 2017.

10.02.2017 | Uspesny startupista

Pozrel som sa na posledne dostupne data o vasej spolocnosti. Ake ste teda mali prijmy a zisk v roku 2016?

13.02.2017 | Marek111

Ty si naozaj startupista? Co ta trapi ake ma startup straty, pokial mu doveruju investori tak je to asi predpokladany stav zatial.
Startupy maju bezne stratu aj niekolko mililionov. Skor sa cudujem, ze Staffino by malo iba 300.

10.02.2017 | milan_k

ja som staffino nainstaloval a prvykrat pouzil ked ma dost vytocili v restike Brasseria na TV vezi Kamzik. Takze mozno ze nie je pre nastvanych, ale ja som to tak pouzil. Je to uz dlhsie a musim povedat ze moj hnev na personal do istej miery neutralizovala tato aplikacia, pretoze som sa vzapati vytocil aj na nu ;))) ....malo pouzitelne a intuitivne rozhranie, ani po par minutach 'hrania' sa s tym som nevedel zadat 'recenziu' .....som sa na to vykaslal, dokonca aj odinstaloval. Davam teraz recky na tripadvisor alebo fejsbuk

10.02.2017 | Staffino

Dobrý deň Milan, appka sa stále vylepšuje, dokončujeme už úplne novú verziu. Mohlo sa Vám stať, že niečo vtedy nefungovalo, Android verziu sme museli vyladiť. I keď sme nástroj na spätnú väzbu, tak aj nám spätná väzba dosť pomôže :) Pri hodnotení cez Staffino, ktoré nie je anonymné, si môžu manažéri nastaviť viditeľnosť pripomienok a tak je to užitočné i pre nich. Napísali by ste hodnotenie na Brasseriu, manažér podnety uvíta, odpíše vám, problém vyriešite, prípadne vám ponúkne nejakú satisfakciu, ak niečo nebolo v poriadku. To je základ zákazníckeho servis od reštaurácií až po call centrá. Na Tripadvisor a Facebook píšu zákazníci pre zákazníkov a minimálne aj v tom sme sa už na začiatku od nich odlíšili.

10.02.2017 | gejza77

ak mám voči niekomu výhrady, tak to budem ventilovať určite inak, než cez stafino ....

11.02.2017 | Staffino

Dobrý deň, to samozrejme môžete. Staffino nesupluje osobnú komunikáciu medzi zákazníkom a personálom, ale ak to napíšete aj cez Staffino, bude to aj užitočné, lebo v prípade pochvaly si o tom môžu prečítať aj iní zákazníci a v prípade pripomienky sa o tom dozvie aj manažér (nemuís byť stále na prevádzke, nemusí byť dotihnuteľný a ušetríte veľa času), ktorý zabezpečí, aby to nabudúce bolo lepšie, môže vám ponúknuť nejakú satisfakciu za vašu nepríjemnú skúsenosť a pod.

11.02.2017 | gejza77

vďaka za reakciu, ale ja nemám a ani neplánujem mať smartfón, takže ostanem pri osobnej, telefonickej alebo e-mailovej komunikácii

11.02.2017 | Staffino

Samozrejme, je to na vás :) Iba pripomeniem, že hodnotiť môžete aj cez www.staffino.sk, a čoraz viac ľudí hodnotí už cez web a nie aplikáciu. Prajem pekný deň. Dominik, Staffino

10.02.2017 | noblesa

fici to aj na symbiane? :)

11.02.2017 | Staffino

Dobrý deň, na Symbiane žiaľ nie, keďže najviac hodnotení prichádza cez webové rozhranie. Pri aplikácii Staffino budeme pravdepodobne vylepšovať už len verzie na Androide a iOS.

11.02.2017 | Adam Werther

Úplna zbytočnosť...ak mám problém napr. v reštaurácii, tak ho riešim ihneď na mieste a nenechávam o 2 dni odkaz vedúcemu cez aplikäciu..rovnako keď chcem pochváliť.

12.02.2017 | Staffino

Dobrý deň, nemusíte čakať dva dni, môžete to napísať hneď. A verte, že drvivá väčšina ľudí nemá čas, povahu a a ni možnosti to riešiť hneď na mieste. Tu nejde len o reštaurácie, ale univerzity, nemocnice, pošty, daňové úrady, operátori a pod. a tam je už dosť zložité dostať spätnú väzbu od manjiteľa alebo manažéra.

12.02.2017 | Truhlik999

staffino som kedysi chcel vyskusat. Dostal som sacpo bod, ked to ziadalo prihlasie crz fb alebo google.

z mojho pohladu, jedine objektivne hodnotenie je anonymne.
Staffino nie je anonymne = je to uplna zbytocnost.


Anonymita je sloboda, meno je autocenzura

12.02.2017 | Staffino

Dobrý deň, anonymitu máte na všetkých ostatných portáloch, kde sa píšu recenzie. Staffino je iné, hodnotenie ide priamo manažérovi, ktorý ho rieši. Práve tí istí manažéri či riaditeia inštitúcií nechcú anonymné hodnotenia, tých sú na internete tisícky.

15.02.2017 | beauty

Len tak mimochodom, tento výtvor porušuje zákon o osobných údajoch a zákonník práce, kde je presne definované, aké informácie môže zamestnávateľ zverejniť. Sa čudujem Finančnej správe ako štátnej inštitúcii, že si to nepreverila.

15.02.2017 | Staffino

Dobrý deň, je to vždy na zamestnávateľovi a dohode so zamestnancami, k tomu sa podpisujú vždy zmluvy, súhlasy o osobných údajoch a ďalšie právne záležitosti. Okrem iného Finančná správa Staffino tiež používa. Ale ďakujeme za záujem a priazeň.

17.02.2017 | Morris

dobry navod pre vsetkych marketerov, ako pokazit jednou vetou dojem z celkom zaujimaveho clanku
"Chcel by som zdôrazniť, že na Staffino nepíšu naštvaní ľudia. Naštvaní píšu na sociálne siete, aby sa vykričali medzi priateľmi. "

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.