Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nestavajme zbytočné diaľnice všade, žiadajú analytici

23.02.2017 | Ján Kováč

Diskusia (13 reakcií) Pravidlá diskusie

23.02.2017 | Laborec

Zavadzajuci clanok. Pri severnom obchvate Presova dookola omielate tu istu pesnicku.
Ze ako to neodtazi Presov. Pritom tu vobec o to nejde !
Severny obchvat ma sluzit, aby obyvatelia celeho severovychodneho Slovenska - okresy Bardejov, zapadna cast okresu Presov, okres Vranov nad Toplou, okres Humenne, okres Svidnik, okres Stropkov, okres Snina, okres Medzilaborce, cast okresov Michalovce a Sobrance...aby tito ludia pri svojich cestach do Tatier, ci do Ziliny, Prahy, Bratislavy ....nestali zbytocne na mnoztsve semaforov bez Zelenej vlny v Presove, aby nestali v zapchche na vjazde do Presova od Kapusian...
Ja viem, ze Kazimir je Kosican...a je vas viac... a mate severny Vychodnarsky kraj na haku.. Ale toto sa vam nepodari.
Setrite si na dialniciach v okoli Kosic a Bratislavy, pokrytci.

23.02.2017 | muchomuurka

Súhlasím, dlhé roky tú tristnú dopravu nik nerieši, lebo je to priďaleko od Bratislavy, bežný politik tam zablúdi len na predvolebný míting, takže ho tá situácia osobne nijak neotravuje. A keď sa konečne niečo ide stavať, tak je potrebné ehm zracionalizovať náklady a čakať ďalších prinajlepšom 10 rokov, dovtedy sa tam ľudia naučia hádam i teleportovať. Ale najmä začnú sa opäť vykupovať pozemky na úplne inom mieste, špekulácie s nimi a kamarátšafty dostanú príležitosť na ďalšie kolo. Veď na ten východný obchvat ani nemajú peniaze, na D1 pôjdu prostriedky z eurofondov. Či východný zaplatia z rozpočtu keď doposiaľ nemajú vindru ani na tie cesty, ktoré už vyzerajú ako poľné prašné tankodromy? Občan, jeho dobro a reálne úspory na poslednom mieste.

24.02.2017 | LPB

"špekulácie... kamarátkšefty" Čo to trepeš. Veď ty zastávaš názor, že podnikatelia sú poctiví a treba to odmalička tĺcť deťom do hláv.

24.02.2017 | HromBlesk

Ale presne takto môže argumetovať každý, že sa musí ísť cez semafory atd atd a tiež chce diaľnicu. Rozhodujúca je intenzita dopravy, koľko áut prejde cez danú cestu a uznáš že sú vyťaženejšie úseky, ktorých riešenie ušetrí viac ľuďom.

Diaľnice sa sľubujú krížom krážom čo je hlúposť . Úplne mi chýbajú 3 pruhové cesty , ktorými riešia Nemci mnohé úseky, taký by sa hodil napr na Turiec, 5 km dva pruhy jeden smer, potom sa to vymení, krásne ideš po tom 110..Nemci tam majú maximku 110 a stojí to polovicu. Ideálne riešenie pre Oravu, Turiec, Handlová Nováky, či Prešov Humenné

24.02.2017 | orangutan

Na Orave? Si si istý, že je na to vhodná cesta?
V Turci bohate stačí zrekonštruovaná betónka.

24.02.2017 | Roman Kanala

Aj ľudia z Rimavskej Soboty a z Lučenca chcú do Tatier a k fašistom do Žiliny. Preto treba urýchlene stavať priame diaľničné spojenie cez Muráň a Tisovec, Brezno a Čertovicu, aby sa tam mohli dostať pohodlne a nestáli zbytočne.

A aby som nezabudol, z Uble do Uliča je len lesná cesta. A to od 1945, keď Stalin vzal susednú dolinu, kde je Zabriď a Veľký Bereznyj, lebo tam tečie Uh. Tá dolina je dnes za ukrajinskou hranicou. To je veľmi ďaleký východ. To už ani nie sú Vyhodňare, to sú Azbuci. Ale cestu potrebujú aj tak.

24.02.2017 | OliWer

Made my day! :-)

24.02.2017 | Vuetlu

Myslíš z Banskobystrického kraja kde si zvolili fašistu? Lebo ty vidíš fašistov v Žiline (nie že by neboli) ale nikdy nespomenieš zvolených fašistov z v kraji kde je aj Gemer a Novohrad.

24.02.2017 | joplin

2025? a 30% úspora? takže reálne tak možno 2030. MHD v Prešove naberá hodinové meškania kvôli kamiónom z Poľska. To bude takto v Prešove ďalších 15 rokov takto?

24.02.2017 | tomasco

R2 medzi Trnavou a Zvolenom ???
Nie je tam nahodou R1 ?

24.02.2017 | Pavol Čižmárik

Celkom zaujimave uvahy.
Zrealnenie tych ciar pokreslenych jednotlivymi ministrami dopravy po mape by stalo za to.
Napriklad KONECNE opravit tankodrom Medzi Martinom a Turčianskymi Teplicami, vratane jednej - dvoch mimourovnovych krizovani velmi pomoze problemu prepojenia severneho a juzneho tahu.
Vsetci sa tvaria, akoby sa tie dialnice mali stavat v uzemiach, kde doteraz chodili konske povozy. Siet ciest I. treidy je OK. Treba ju opravit a riesit bodove zavady, lokalne obchvaty dedín a miest. Vzhladom na intenzity dopravy to na dlhe roky uplne postaci.

Ale cele to aj tento clanok je zbytocny, pokial dialnice stavia alebo cesty preklada ci opravuje garnitura, ktora je schopna vysutazit kilometer obchvatu presova za 45 mil. EUR ci kolko a tvarit sa, ze je to OK.

24.02.2017 | orangutan

Až na tú D3, kde sa to asi aj plánovalo, neviem ako teraz, sú to hlúposti.
R3 v Turci zatiaľ ani netreba, ale je nutné konečne začať s reko betónky(zachvíľku) a upraviť Kremnické bane. Potom kľudne to rozšíriť. Ale to prvé bude na dlhé veky postačovať. Pokojne bude v priebehu 10 rokov stačiť obchvat Martina.
R2 na juhu. To je konkrétne čo? V mnohých prípadoch by bolo lepšie spraviť preložky v podobe RC v polprofile. Nejakých 80-90 miliónov na Bátka - Figa nemôže byť problém.
A tá Horná Orava je čo? Tam sa tiež plánujú v podstate RC v polprofile. Oveľa lepšie riešenie je podľa mňa R3, ako vymýšľať obchvaty 1. triedy Nižnej a neviem ešte akých dedín.

25.02.2017 | Roman Kanala

Poznáme ďalší termín začiatku opravy tankodrómu
Neslávne známa betónka medzi Martinom a Turčianskymi Teplicami by sa mala začať opravovať v marci. Cesta bude počas rekonštrukcie prejazdná.
Náš Turiec SME 15. feb 2017 o 8:56 Roman Brezniak
https://nasturiec.s...

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.