Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rýchle vybavenie pri pokladni rieši konečne aj Lidl. S čím sa „hrajú“ slovenskí obchodníci

21.07.2018 | Marek Legéň

Diskusia (19 reakcií) Pravidlá diskusie

21.07.2018 | nicco

U Lidla je to uz 38 minut po dvanasetej. Nic nedokaza tak nasr... ako ked stojite 10minut v rade a ked uz konecne zacnete ukladat na pas, tak sa ozve hlaska, otavarame pre vas pokladnu cislo 2 a v tom momente vsetci, co prisli az za vami a stoja v rade max 1 minutu uz ukladaju na novu pokladnu. Navsteva takej predajne vas otravi minimalne na tyzden.

21.07.2018 | martin33

Mna zase dokonale dokaze otravit, ked si sam nablokujem nakup v samoobsluznej pokladni v Tescu alebo v Kauflande a na blocku nedokazem najst polozku ako "zlava za usetrenu mzdu pokladnika" alebo dokonca "mzda pokladnika vyplatena zakaznikovi".

21.07.2018 | shaggy

Tá tam je. Len je rozpočítaná v priebehu roka. Vďaka samoobslužným pokladniam nemusia mať toľko zamestnancov a rôzne o to menej na nich vplývajú rôzne socialistické výstrelky. Ty tak nakúpiš za rovnakú cenu.
A pre mňa je to hlavne ušetrený môj čas, to je dostatočná zľava.

21.07.2018 | martin33

Za rovnake ceny nakupujem, ak si robotu pokladnika "odrobim sam", aj ked ma obsluzi plateny pokladnik. Preto samoobsluzne pokladne vyuzivam minimalne. Cas, ked pracujem, nepovazujem za usetreny.

22.07.2018 | shaggy

Hej. Super. Takže ty stojíš v rade, nepracuješ a si rád, že si nemusel za nikoho robiť.
Cool. Pre mňa môj čas má vyššiu cenu, než pre teba, bežného zamestnanca. Ak použitie samoobslužnej pokladne (a hlavne scannera) znamená, že ušetrím 10 minút, tak to za to stálo. A je mi jedno, že pri tom "pracujem". Lebo tá práca spočíva v ukladaní tovaru do vozíka. Za teba to robí niekto iný?

22.07.2018 | martin33

Uz viac ako 10 rokov nie som zamestnanec. Ak by som cas straveny v samoobsluznej pokladni uctoval predajni za standartny rate, ako to uctujem zakaznikom, mal by som nakup prakticky zadarmo.
Nastastie taketo problemy vacsinou riesit nemusim, moj pracovny cas je flexibilny a tak chodim do obchodov v takom case, ked su rady pri pokladniach s obsluhou minimalne a ja tak nemusim stracat ziadny cas.
Len sa cudujem, ze niekomu nevadi, ze obchod poskytuje dve urovne sluzby (nakup s obsluhou pri pokladni a nakup bez obsluhy pri pokladni) za rovnaku cenu. Ak by aerolinky pokytovali letenku v ekonomickej a prvej triede za rovnaku cenu, cudoval by som sa rovnako, ak by niekto chcel vobec lietat v ekonomickej triede.

22.07.2018 | @@@

už som to nižšie vysvtelil prečo je to tak ...tie straty ktore nakupujuci pri samooblužnych pokladiach urobia (čiže nenablokovany tovar alebo nablokovany ale pod inym lacnejšim tovarom) niekto musi zaplatiť a ten niekto je ten čo použiva samoobslužne pokladne .....takže firma aj ked niečo na tom ušetri hned sa to minie na straty spojene s tymito službami

22.07.2018 | martin33

Teda ti co blokuju poctivo, doplacaju na tych co podvadzaju. O takuto sluzbu tiez nemam zaujem.

22.07.2018 | @@@

to je už tvoj problem ....ved si chcel samoobslužne pokladne tak ich maš ....musiš znašať aj nasledky nie len vyhody .....alebo chodiť školiť ludi ako sa moralne maju zachovať a nepodvadzať

21.07.2018 | @@@

aka zlava ...to ide na straty spôsobene zakaznikom ....kolky si blokuju lacnejšie alebo neblokuju niektore veci vôbec ??? ....a niekto to bude musieť zaplatiť ?....takže v podstate firmy naušetrila na pokladnikoch len tie naklady na pokladnikov sa presunu do nakladou ako strata tovaru :D

22.07.2018 | wtf

Pre toto som prestal chodit do Lidla (a este koli tomu ze z ich super akciovej ponuky uz pondelok doobeda nemaju to co hladam, nechapem preco sa tym este nezaobera SOI, musia dobre vediet ze toho maju len par kusov...)

23.07.2018 | noblesa

sudruzenko a preco by statny uradnik mal strkat nos do toho kolko tovaru ma sukromnik na sklade?

21.07.2018 | jannys

Nechápem načo majú v Lidl 8 pokladní, keď funguje 1 - 2. Nech sedia nonstop v 8 pokladniach tak ako v Amerike... a nechápem prečo neurobia 1 rýchlu pokladňu do max. 5 položiek, lebo niekto urobí nákup že zapratá celý pás a niekto musí za ním čakať s 2 - 3 tovarmi.

21.07.2018 | Bjorni

lebo mzdove naklady.
namiesto zbytocneho sedenia za pokladnou, dokladaju tovar, obsluhuju pece, kontroluju trvanlivost atd...
V lidli nemaju cisto pokladnikov. Ale robia vsetko.
U nas aspon, ked sa zacnu zbierat ludia pred pokladnami, tak rychlo otvaraju dalsie.
A su najlepsi zo vsetkych obchodov co v meste mame, ze dokazu rychlo vybavit zakaznika pri pokladni.
Jasne pre niekoho to moze byt dlhsie. Ale poviem to takto, v spicke viem, ze v lidli sa vybavim najrychlejsie oproti coop jednote, CBA, tescu, bille, kauflandu.
U mna Billa je v tomto najhorsia. Este som nezazil nikde(okrem dedinskych potravin) aby sa rad v obchode tahal cez pol predajne.

21.07.2018 | sunkaster1

Uplny suhlas, pokial ide o Billu. Ti zamestnavaju ludi, ktori mi pripadaju mentalne postihnuti. Predavacka zrazu zacne vykrikovat, ze ma toho plne zuby, az sa clovek zlakne. Druhej zazvoni telefon, tak zacne riesit telefonat alebo najlepsie, ked sa zacnu rozpravat medzi sebou, ze ktora kedy konci. Uplne najmilsie bolo, ked jedna pokladnicka mala so sebou dieta v robote. Take male, asi 1 a pol rocne. Sedelo, samozrejme netrpezlive, v nakupnom kosiku pri pokladni.
Billa ide o desiatich k piatim. Tovar nedokladaju, v chladiacich boxoch chybaju dvere. Strasne

21.07.2018 | Emasculate

Povedzme si otvorene, slovensky Lidl sa vyprofiloval na vyhradnu predajnu pre nezamestnane socky a dochodcov, pretoze normalny clovek nema cas tam s nimi stat v rade 15 minut.

Je to hanba beruc do uvahy tie obraty (a zisky) co tu generuje, ze nieje schopny a ochotny zabezpecit dostojnu prevadzku. Dosledok kombinacie protektoratoveho pristupu a tradicne neschopneho slovenskeho kindermenezmentu.

Clovek to da rychlejsie na otocku do Lidla v hainburgu, a kvalitnejsie rakuske vyrobky namiesto polskeho odpadu su dodatocny bonus.

21.07.2018 | kaarol

Tebe bud drbe alebo fetujes...

22.07.2018 | B0B

ked obcas zajdem nakupovat do tesca tak polovicu casu co cakam v rade je pokladnik u samoobsluznej pokladni lebo sa jej prave nieco nepozdava a pyta si obsluhu...samoobsluzne pokladne su tiez jeden zdovodov preco sa tescu radsej v vyhnem

23.07.2018 | s.a

celkom s tebou súhlasím, tie ich pokladne viac nefungujú ako fungujú
ale tesco s tým prišlo prvé, znášalo teda náklady spojené s tým, aby si vychovali zákazníkov blokovať si tovar a pod. a keď raz začne samoobslužné pokladne používať niekto, kto vychytá tie obrovské nedostatky, a že ich tie tesco pokladne majú, tak pomerne jednoduchou investíciou s návratnosťou pár rokov ušetrí veľké sumy mzdových nákladov

lidl má na to veľmi dobré predpoklady, lebo tam netreba ani veľa dokladačov tovaru, keďže všetko je v krabiciach alebo na palete

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.