Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Od klasickej hudby prešli k výrobe kozmetiky

Jaroslav Stráňavský vyštudoval hru na husliach, ale živil sa ako hudobný režisér v Slovenskom rozhlase a neskôr na rovnakej pozícii vo vlastnej nahrávacej firme. Jeho dcéra Dominika Doniga-Stráňavská zase vyštudovala operný spev, hosťovala v operách v Banskej Bystrici, Košiciach aj Innsbrucku a spolupracovala na rôznych multižánrových projektoch.

07.11.2018, 09:21 | Peter Scherhaufer | © 2018 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

Dnes sa obaja spolu s mamou Evou a bratom Adamom venujú rodinnej značke organickej kozmetiky Malinna. Receptúry krémov, šampónov či elixíru vytvoril J. Stráňavský sám – osemročným samoštúdiom a skúmaním kombinácií rôznych organických olejov, prírodných solí a esencií. Tento proces ešte nepovažuje za ukončený. „Každý jeden objav mi otvára ďalších sto dverí,“ hovorí.

Pôvodne chcel vytvoriť „iba“ antibakteriálny biologicky rozložiteľný čistiaci prostriedok bez syntetickej chémie. Rozmer rodinného biznisu s organickou kozmetikou nadobudol projekt potom, ako sa do otcovej vášne zapojila aj dcéra, ktorá sa už predtým zaujímala o vplyv prírodných olejov na ľudské telo. Dnes sa obaja venujú hudbe už len okrajovo, Dominika dáva hodiny hlasového a pohybového koučingu a Jaroslav robí nahrávky rôznych hudobných súborov už len z času na čas.

Podnikanie s hudbou

Podnikanie nebolo pre J. Stráňavského neprebádaným územím. Agilný a vtipný päťdesiatnik s ním začínal už pred zhruba štvrťstoročím. Keď v roku 1994 odišiel z rozhlasu, otvoril si vlastnú nahrávaciu spoločnosť. Nahrával, editoval a vytváral audio nosiče klasickej aj akustickej hudby.

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Podnikanie

Tagy TREND na Instagrame

Diskusia (0 reakcií)