Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Výskumné agentúry v SR

13.12.2018, 13:36

  • Tlačiť
  • 0
Výskumné agentúry v SR
Spološnosť Celkové tržby 1 (tis. eur) Zmena (%) Pridaná hodnota (tis. eur) Zmena (%) Zisk po zdanení (tis. eur) Priemerný počet zamestnancov
2017 2016 2015 2017/16 2017 2016 2017/16 2017 2016 2017 2016
1. GfK Slovakia, s.r.o., Bratislava 5 112 4 720 4 447 8,3 2 055 1 538 33,7 -46 101 39 43
2. Kantar Slovakia, s.r.o., Bratislava 2 4 533 4 875 5 887 -7,0 2 354 2 267 3,8 224 -150 61 70
3. IPSOS, s.r.o., Bratislava 2 784 2 157 1 919 29,1 720 842 -14,5 155 230 14 14
4. 2muse, s.r.o., Bratislava 1 657 1 590 1 563 4,2 932 1 015 -8,1 74 98 35 38
5. Median SK, s.r.o., Bratislava 872 918 981 -4,9 345 415 -16,8 10 54 10 9
6. ACRC, s.r.o., Bratislava 617 556 626 11,0 111 105 6,2 10 -21 4 6
7. Focus, s.r.o., Bratislava 604 480 642 25,8 143 121 18,0 62 32 4 4
8. Ako, s.r.o., Bratislava 238 143 398 66,5 54 12 366,6 11 -33 3 3
9. KMG international, s.r.o, Bratislava 93 76 143 22,8 53 40 30,0 5 -1 4 4
10. MB Brand Management, s.r.o., Bratislava 75 66 55 13,6 20 21 -4,7 4 1 2 2
11. Agentúra MVK, s.r.o., Bratislava 22 16 47 39,5 9 -16 -154,0 4 -18 0 0
PRAMEŇ: údaje poskytnuté spoločnosťami, doplnené z Registra účtovných závierok SR, zostavila TREND Analyses
Dočítali ste článok z TRENDU
Článok vyšiel v týždenníku TREND 45/2018. Ak ste predplatiteľ TRENDU alebo TRENDU Digital, prihláste sa alebo si aktivujte predplatiteľský prístup.
Vyberte si predplatné od 4,45 €
  • Tlačiť
  • 0

Rubrika TREND TOP 2018

Diskusia (0 reakcií)