Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kiska bral svoju kampaň ako netradičné self-promo

Záleží mi na našej krajine a chcem jej pomôcť, hovoril v roku 2013 prezidentský kandidát Andrej Kiska pri predstavovaní svojho volebného programu. Dnes pritlačený okolnosťami dodáva, že v skutočnosti chcel pomôcť aj vlastnej firme.

18.03.2019, 05:09 | Eva Mihočková | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 11

Tak je postavená obhajoba konateľa KTAG Eduarda Kučkovského, ktorý čelí (zatiaľ neprávoplatne) trestnému stíhaniu pre daňový podvod pri účtovaní Kiskovej predvolebnej kampane. KTAG, ktorá patrí A. Kiskovi a jeho bratovi Jaroslavovi, si ju zahrnula do daňovo uznateľných nákladov. Následne si na vystavené faktúry chcela uplatniť nadmerný odpočet DPH viac ako 155-tisíc eur.

Neprehliadnite

Radšej bez komentára

TREND hovoril s viacerými právnikmi a daňovými poradcami v snahe vykresliť čo najobjektívnejšie podstatu kauzy účtovania predvolebnej kampane Andreja Kisku v jeho firme KTAG.

Väčšina odpovedala veľmi opatrne alebo vôbec, keďže kauza je silne spolitizovaná s cieľom poškodiť meno A. Kisku. Niektorí právnici sa dokonca obávali, aby po skonštatovaní akéhokoľvek pochybenia na strane prezidenta neprišli o priazeň klientov.

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 11

Rubrika Téma

Tagy Andrej Kiska