Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Čaputová vyhrala, vojna sa rozbieha

03.04.2019 | Eva Mihočková

Diskusia (34 reakcií) Pravidlá diskusie

04.04.2019 | Nemo79

Tak zrovna Zucrebergom sa chvalit v dnesnej dobe nieje ziadna vyhra a jeho vplyv je tiez na diskusiu. To ze si teraz o Caputovu obtiera hubu kde kdo a hlavne EU politici je skor prihrievanie ich vlastnej polievocky.
Nechajme Caputovu Caputovou, nech si trochu vydychne a hlavne nech sa ukaze aka naozaj bude a co spravi.Zatial su to len nadsene medialne kecy a ody na zmenu ktora mozno vobec nepride...

04.04.2019 | demo50

A čo je v "dnešnej dobe" výhra, chváliť sa Putinom alebo Vjačeslavom Volodinom? Záujem médií o budúcu prezidentku je úplne prirodzený, nazývať ho mediálnymi kecami je tak úroveň názvu nicku. To, že si nepochopil, alebo nechceš pochopiť, je úmysel alebo mentálna nedostatočnosť, o tejto skutočnosti nemusíme byť všetci informovaní.

04.04.2019 | Martinoid

Iba povedal svoj nazor. Ty budes dalsi progresivny psychopat ktory chce druhym rozkazovat co mozu a co nemozu.

04.04.2019 | demo50

Od PS som veľmi ďaleko, prečo martinoid a nie ficoid, že by už hanba?

04.04.2019 | bozsky

"Dôvod na dobrý pocit, ak už nie rovno na oslavu, majú aj všetci ľudia, ktorí volajú po spravodlivosti, slušnosti a stabilite."

1) Spravodlivost by znamenala, ze by sa spravodlivo pristupovalo ku kazdemu kandidatovi. Vdaka prave Mihockovej a jej kamaratom "zurnalistom", ktori mali diametralne rozdielne pristupy ku kandidatom, sme sa ziadnej spravodlivosti nedockali.
2) Slusnost znamena napriklad nepodvadzat pri koncipientskej praxi. Tam kandidatka hrubo zlyhala. Navyse slusnost znamena dodrziavat ustanovenia advokatskej komory, kde zase kandidatka zlyhala a keby sa nevzdala osvedcenia, cakala by ju disciplinarka. O nalepke "nezavisla kandidatka" cloveka, ktory je podpredsedom politickej strany, ktora mu prispela 44% financii na oficialnu kampan, toto tiez slusny clovek neurobi.
3) Stabilita urcite nevzide z kandidata, ktory je takto rozporuplny a ktory prichadza z prostredia americkej mimovladky a politickej strany, ktorej politika chces nastolit nestabilitu, aku vdaka jej podobnym zaziva USA a krajiny zapadnej a severnej Europy. USA je vdaka liberalnej politike na pokraji obcianskej vojny. Liberalom sa zrutil svet, ked ich 2 roky trvajuce klamanie obcanov vyvratilo vysetrovnie a ti nie su ochotni to prijat. Takisto, ak prezident oznaci cast obyvatelov za zlo, ako moze byt toto stabilizacny faktor?!

Vsetka ta falosna euforia poplatnych novinarov tu uz raz bola. U Kisku. Tento "slusny" podvadzal pri prezidentskej kampani, navyse chcel, aby sme mu preplatili cast neopravnenych nakladov na kampan, spraval sa ako mafian pri kupe pozemkov od obcanov, ktori pozemky predavat nechceli a viacnasobne porusil ustavu!!! Teraz ho media zase velebia.

Toto je ta spravodlivost, slusnost a stabilita, ktoru ma Mihockova na mysli? Ked podvadzaju, klamu a porusuju zakony modly liberalov, je to super?!?

04.04.2019 | maugli2

No a ešte si zabudol napísať, že Matovič je daňový podvodník, Kiska je členom pozemkovej mafie a to, akú spúšť tu zanechala vláda Ivety Radičovej:-)
Okrem prvého bodu, kde chceš nevedno prečo nadiktovať novinárom, čo majú písať, si prosím ťa najprv naštuduj fakty a až potom niečo napíš. Ja som síce pravicový volič a volil som Čaputovú, no keď sa niekto vyjadrí z koalície, alebo hoci aj z opozície, tak si veci preverím na webe. Informácií je tak dosť ku všetkému, takže nikto nemusí preberať rétoriku politických predstaviteľov a ich videnia vecí, Hlavne keď sú odtrhnuté od reality.

04.04.2019 | bozsky

Matovic je danovy podvodnik
https://www1.pluska...

Kiska a pozemkova mafia, odporucam precitat:
https://spravy.prav...

Novinari maju byt podla etickeho kodexu nestranni, sa mu davno spreneverili a tvoria politiku. Ze to tebe nevadi, neznamena, ze to je v poriadku. Mas pravdu, studuj viac.

04.04.2019 | noblesa

hlavne sa to tyka novinarov z Plusky a Pravdy :))))
Ty si ale traged...

04.04.2019 | shaggy

Takže Pluska a Pravda sú alternatívne médiá?
Prečo nie sú tu? https://www.konspir...

04.04.2019 | Marek111

pluska je hlavne hlupy bulvar. odvolavat sa na bulvar nie je bohvieaka vizitka.

05.04.2019 | wtf

ked to pise bulvar tak to nemoze byt pravda? ANO Kiska je clen pozemkovej, mafie, ANO je to usvedceny danovy podvodnik a ANO je to uzernik. bodka :)

04.04.2019 | Mikil

A tabletky si ráno zobral?

12.08.2019 | febm

Zobral len mu nepomohli.

04.04.2019 | Morris

rozumiem a viac menej súhlasím s tvojimi výhradami. Ale keď sa na to pozriem očami voliča:

Šefčovič tiež nebol nezávislý. Smer mu na účet poslal 46% jeho získaných peňazí. Potom sú tam ďalšie veľké platby od Ondruša či Nociara (jeho podriadený), ktoré sú sporné. Od brata a sestry dostal 120tisíc, čo smrdí.

Smer vyslovene čakal s voľbami na ústavných sudcov do skončenia prezidentských volieb - keby vyhral Šefčovič, dnes je Fico na ústavnom súde.



Jednoducho vyhral lepší kandidát. A to je na tom celom dobré.

05.04.2019 | mba

1. Sefcovica financovala strana Smer a netajil sa tym, netvaril sa ako "nestranna" Caputova,
tj na rozdiel od Caputovej bol vo financovani transparentnejsi - ukazovat ucet neznamena, ze viem, kto kandidata realne financoval

2. U Caputovej nesedi jedna podstatna vec - masivny medialny priestor v mediach Penty - tej, kzora bola pri Gorile, ktora obchodovala s Kocnerom, financovala ho a ktora mozno tiez stoji za vrazdou Kuciaka.

3. Keby Caputova nebola v zaujme Penty, nedostane v jej mediach (tak masivny / de facto najvscsi) priestor...

Slovac zase raz naletela...

04.04.2019 | Sparky159

Ty stale nechapes o co v tychto volbach islo??

Vdaka bohu ze vyhrala tato podla teba ´´skorumpovana´´ kandidatka, pretoze keby vyhral tvoj brat, pardon, zubatý komunista, Maroško, tak by do 6 mesiacov bol Fico na US a z tohoto štatu by už naozaj nezostalo nič. Vsetkym by som doporucil sa odstahovat ako som to spravil aj ja pretoze v polovičnom Rusku nechcem žiť :)

Takže vyhral odpor ku tvojim červenym kamaratom ktory zmietaju tuto krajinu viac ako 50 rokov a robia peklo ludom zo zivota.

Kiska bol dobry prezident, prvy, za ktoreho sme sa nemuseli hambit ako za Gašparoviča. Gagi bol prezident ako je dnes Zeman v ČR napriklad, tiež sa za neho hambia, ani sa k nemu nepriznavaju.

Este raz, gratulujem Slovensku ku volbe Čaputky, najlepšia protiváha umierajucého Smeru ktory už musí skončit!!!

A este posledna poznamka. Ty si myslis, že je to take jednoduche vyhrat volby, alebo, že ludia ktory kandiduju nemusia spravit rozne kroky aby sa tam dostali? Jednoducho, to ze minies viac penazi ako ´´dovolene´´ je podla mna uplne normalne, popripade ze ti posle niekto peniaze. no a čo. Tvoj Maroško dostal 200K€ od tvojich bratov z vychodného SMERu.

Daj sa do pohody, daj si pivo a teš na lepšie časy na SK. A dalši rok vol lilberalov.

04.04.2019 | Morris

Za prezidenta Kováča si sa tiež hanbil?
Čo sa týka Šustera, vadilo mi, že bol komunista, ale tiež reprezentoval krajinu dobre.

Na Kisku mám ťažké srdce. Bol slabý.
Nechcel už byť prezident, lebo chcel kľud a rodinu - a teraz zakladá stranu.
Prečo nevyvolal predčasné voľby a uspokojil sa s týmto stavom? Nebol to kalkul, lebo by nestihol založiť stranu?

Za 5 rokov z neho nezaznela jasná veta, nejaký postoj. Aj jeho strana chce byť "stredová".

Ani ryba ani rak, tak ako jeho 5 rokov. Zlý prezident nebol, ale ak napíšeš, že prvý za ktorého sa nemusíme hanbiť, tak to značí, že nemáš prehľad a odstup.

04.04.2019 | Sparky159

Ďakujem za komentár a nie nehambil, boužial moj prvý komentár bol smerovaný na nedávnu minulosť a nevenoval som sa situaci po vzniku republiky.

K jeho strane sa nejak nepriklanam, zatial neviem s čím prídu, takže tažko hodnotit. Kazdopadne vidí prilezitost sa dostat do parlamentu a verim ze svojich nasledovatelov bude mat, pretoze vela ludi ho ma rado. Moja volba to tiez ale nie je.

Dovod preco nevyvolal predcasne volby bol velmi dobre prepocitany, pretoze vedel, ze kebyze ich vyvola, znovu by vyhral smer a zaobstaral si dalsie volebne obdobie na 4 roky. Mozno kalkuloval aj s tym, že chcel zalozit stranu. Pretoze chce nieco zmenit. Ako prezident ma obmedzene moznosti.

Ale o tom je politika, kdo nekalkuluje, bohuzial sa mu bude tažko vodiť.

04.04.2019 | demo50

Koncipientskú prax niekoľkokrát vysvetlila. Nie je modlou liberálov, ale nádejou bežných občanov Slovenska, ktorí majú záujem, aby tu mohli žiť a pracovať, aby ich deti nemuseli odchádzať do zahraničia iba preto, že tu roky vládne egoistický maniak za prispenia dementného zlodeja rigorózky a pozemkového šamana haraktera.

05.04.2019 | mba

Ste naivny. Prax nevysvetlila, ta sa robi u advokata a nie 200 km od neho, radsej sa nechala vyskrtnut z komory. Ktovie preco, ked je ako vino?!

Naslubovala ludom hory-doly, ale ako pravnicka vie, ze to nemoze splnit. Ak tak velmi chcela bojovat, mala ist do vlady na post ministerky spravodlivosti.

Najlepsi bol Mistrik, lebo mal charakter a hlavu.
Caputova vyhrala iba vdaka tlaku na neho a marketingu.

04.04.2019 | zakaznik

Chváliť sa Zuckerbergom, ktorý najnovšie volá po regulácii internetu, aby odstavil svoju konkurenciu? Také progresívne.

04.04.2019 | LPB

+
Myslím, že podpora PS a Kisku jej hlasy skôr ubrala, ako pridala.

05.04.2019 | mba

Rozhovor s Zuckerbergom bol o cenzure internetu s redaktorom Axel Springeru - teda majitela media Aktuality.sk V ramci temy sa dotkli aj Kuciaka, lebo Axelu sa vrazda ich novinara priamo dotyka. Komentovanie Caputovej ako jedneho z dosledkov vrazdy, nlvobec neznamena, ze Zuckerberg poznal Caputovu. Nebudme uz take naivne ovce a nezerme vsetko, co PR Caputovej naserviruje....

04.04.2019 | Mikuláš Hrubiško

Voľby nedopadli dobre, problém nie je Čaputová ale Progresívne Slovensko, ktoré stojí za ňou. To sa bude snažit aj pomocou nej presadzovať svoju agendu a získa ďalšie preferencie.
https://www.epshark...

04.04.2019 | demo50

Kto je to Petr Štěpánek? V akej oblasti je uznávaným odborníkom? Prečo máme čítať výlevy nejakého českého "kecala"?
Nie je to Zemanov spoločník z hradného baru?

04.04.2019 | chr

Navrhujem počkať a uvidíme . Budeme pomaly ale isto zaznamenávať jej činy a nie predpovede novinárov a ostatných "hľadačov pravdy". A navrhujem by sme sme priebežne robili pomer toho čo urobila dobre a toho čo urobila zle .Aj keď rozlíšiť čo je dobré a čo zlé zaleží len na uhle pohľadu. Neverím na dokonalého človeka . Myslím , že pani Čaputová bude dobrý prezident . To značí , že jej výsledný pomer bude niekde v intervale 10:1 až 10:3 v prospech dobrých vecí . Ale to je len môj súkromný názor , ktorý som si vytvoril z informácii , ktoré som o nej mal z minulosti a súčasnosti . Nie je potrebné k tomu nič viac dodať ani o niečom špekulovať. Ak ju má niečo dobehnúť , tak ju to dobehne . Počkáme a uvidíme.

04.04.2019 | rodo

Slovensko potrebuje zásadným spôsobom preformátovať politické, mocenské a finančné sily. Vďaka akcionárom SMERU sme sa pomaly ale iste vrátili do 90 tych rokov a sme na pokraji spadnutia do ruskej sféry vplyvu. Šikovní ľudia sa vo veľkom venujú ťaženiu renty zo štátnych a európskych rozpočtov namiesto toho aby sa snažili robiť niečo tvorivé, prínosné a užitočné. Čaputová a Kiska sú dobré symboly, ktoré dokážu tento trend zvrátiť. Existuje množstvo ľudí, ktorí budú vďaka nim ochotní sa vrátiť a angažovať v politike. Veľké reformy sa na Slovensku zrodili v zákulisí Demokratickej strany a ich autormi sú neznámi ľudia, ktorí verejne nevystupovali. Teraz sa vrátia a pomôžu v zákulisí pripraviť program a plán na obnovu ústavného poriadku, zdravého rozumu, rozumného hospodárenia a elementárnej slušnosti vo verejnej sfére. Akcionári SMERu a finančné skupiny sa budú musieť prispôsobiť alebo zaniknú.

04.04.2019 | chr

Perfektne trafené rodo .

dávam +++

04.04.2019 | beauty

Preboha, tak tomuto už neuverí ani bratislavský kaviarenský intelektuál a dorast zo stredných škôl, ktorý, keďže nemá žiadne životné skúsenosti, tak zvolil po mediálnych masážach túto dámu, štylizujúcu sa do pózy nevinnej Ofélie, pričom ju vytvorili mimovládky a špinavú prácu za ňu odviedli médiá a sociálne siete. Ona sa zatiaľ hrala na slušnodámu.

04.04.2019 | IvanPe

Napriklad ja ako “bratislavsky kaviarensky intelektual” s tymto tvrdenim “Čaputová a Kiska sú dobré symboly” suhlasim. A som nachylny uverit aj tvojim tvrdeniam o tom kto a ako tie symboly vytvoril.
Nemal by som?

04.04.2019 | demo50

Kto ju mal teda vytvoriť, KSS, náckovia alebo OZ Kovo? Každý mal možnosť kandidovať, stačilo nájsť 15 dementných poslancov. Aj Danko chcel vytvoriť kandidátku, ale stačilo mu urobiť dve ministerky, tak to vzdal. A akú špinavú prácu , konkrétne, odviedli za ňu médiá a siete? Nebola mojim favoritom, ale určite má predpoklady byť najlepšou voľbou pre Slovensko.

04.04.2019 | bozsky

Media utocili na vsetkych a ignorovali jej mozne porusenia zakonov. Pozri si napr. TA3 debaty s kandidatmi, kde polovicu casu Martina Dana pouzili na veci nesuvisiace s prezidenturou. Podobne sa Kotlebu pytali veci, ktore nemali nic s kampanou. Potom si pozri SME.sk, kde sa pytali napr. Harabina veci spred 6 rokov, ktore davno vysvetlil, alebo ine, pre kandidaturu nepodstatne. Ako nahodou vysli pred volbami clanky o tom, ako vyhral par mesiacov dozadu peniaze od statu, ktore boli napisane tendencne.
Potom si pozri diskusiu na Markize, kde bol Harabin, Kotleba, Sefcovic a Caputova. Moderator naschval vynechaval Caputovu z reakcii, kde nabadal ostatnych 3 proti sebe. Sajfa na FunRadiu sa jasne vyjadroval pri viacerych, komu drzi palce, ... Toto vsetko si nevidel? Zaujimave...

04.04.2019 | bozsky

Pozeram, ze je to ako v kostole, len na krizi visi Caputova :-D :-D :-D
Odpoviem vsetkym, nech je sranda

noblesa & Marek111
Takze mi tvrdite, ze pokial o tom nenapise jeden z dennikov oligarchu Hascaka, oligarchu Siekela, alebo oligarchu Zajaca z ESETu, tak to nejestvuje? Zaujimave :-D I ked, Plus1Den patri Hascakovi, len asi nie je ten spravny. Ja si stale pamatam, ze vsetky redakcie spadajuce pod tychto oligarchov dostali odo mna aj od par dalsich ludi podklady o rozkradani statnych dotacii Slovenskym zvazom cyklistiky, ktore potvrdil aj NKU a vsetci odmietli o tom pisat. Navela, navela par mesiacov neskor vysli tendencne clanky podporujuce vedenie a zhadzujuce vysledky kontrol na "chybu". Asi to bude len nahoda a to, ze Privara (sef SZC) je so Siekelom kamos a ze Siekel sponzoruje SNS, ktore ovlada Ministerstvo skolstva a spol, pod ktore SZC spada, s tym nic nema.
PS: okrajovo o Matovicovych podvodoch pisali aj na SME.sk, skus si najst.

Mikil
Nie kazdy musi brat, ale chapem, nejako ta musel psychiater presvedcit, ze mas brat tie tvoje.

Morris
Suhlasim, Kseftovic bol rovnako "nezavisly" ako Caputova. A rovnako bol pre mna neprijatelny, lebo ostatnych x rokov zastupoval zaujmy EU a pamatam si ho, ako hlasoval proti zaujmom Slovenska.
Osobne by som zaviedol limit 10% financii od politikov, alebo politickych stran na moznost oznacit sa za nezavisleho kandidata. Vsetci, ktori by mali viac, nez 10%, by uz nemohli tvrdit, ze su nezavisli.

Je mozne, ze by Smer-SD chcel zabetonovat Fica na US, nehadam sa, no nemyslim si, ze vyhral lepsi. Vyhral ten, ktoreho volilo viac volicov, to nehovori nic o kvalite kandidata.
Pre velke mnozstvo mojich kamaratov vratane mna bol napriklad najlepsi 2014 Knazko, po vsetkych strankach, no nevyhral.

Sparky159
Brata nemam, ale poznam viacero Smerakov, SaSkarov, Sme Rodinakov, nejakych Most-HIDakov, nejaky SNSakov a 1 Kotlebistu :-) Polovicne Rusko? :-D :-D :-D Som velmi rad, ze clovek s tvojim mentalnym vybavenim sa odstahoval.
Ak si myslis, ze je tu peklo, dufam, ze si sa odstahoval aspon do nejakej silne progresivnej krajiny. Nech sa mozes za svoju pokozku a minulost tvojich predkov hanbit s ostatnymi :-)
A samozrejme, ako spravny liberal si nezabudol ukazat dvojity meter, ktory mali uz komunisti. Presne kvoli "akceptujem porusenie zakona nasimi ludmi" sme v srackach. Lebo si tu krasne ukazal, ze si PRESNE TAKY ISTY, AKO SMERACI!!! Ty akceptujes porusenie zakona Caputovej a Kisku, oni akceptovali porusenie u Kocnera, Basternaka, ...

demo50
Aj Fico vysvetlil viacere veci, jemu tiez takto slepo veris? Ja som to riesil s viacerymi pravnikmi, dokonca jej spoluziakmi a vsetci to oznacili za z ich pohladu jasny podvod. Samozrejme, ze to takto robilo v tom case vela buducich advokatov, no ona to okorenila zivnostou a hlavne praxou 200km od miesta bydliska a vykonavania prac na zivnost.
Ak je toto nadej beznych ocanov Slovenska, su na tom bezni obcania velmi zufalo.


Btw ak chcete vediet, co nas caka, ak sa dostanu k vlade progresivci, odporucam sa pozriet na UK a USA.
V USA, aj UK je zakazane nazvat niekoho inym zamenom, nez si sam vybral a hrozi ti za to basa. Cize ked si poviem, ze ma mas oslovovat ono a ty to odmietnes, napr. na socialnej sieti, mozem tam udat za "hejt spiiiič" a ty pojdes vypovedat na policiu a budes s najvacsou pravdepodobnostou obvineny.
V UK zaviedli novy pojem, "non criminal hate crime" - nekriminalny zlocin z nenavisti. Proste neporusis ziaden zakon a mozes byt policiou vysetrovany. Ake krasne progresivne.
V USA je OK, ked reziser rasisticky oznami, ze nebude nikdy viac obsadzovat do hlavnej role belocha. Ale uz nie je OK napisat: "Je OK byt biely" - to je rasisticke. Taktiez je rasisticka historia a treba vyhodit z osnov vsetkych bielych filozofov, strhnut sochy vsetkych, ktori vybudovali krajinu a zakazat knihu cinskej imigrantky, lebo vo fantasy svete plnom diverznych charakterov si dovolila napisat o otroctve. A vsetci predsa vedia, ze o otroctve mozu pisa a rozpravat len cernosi, pardon, Pickers of Cotton.

05.04.2019 | rodo

Na Slovensku nejaké progresívne výmysly nikoho nezaujímajú. Tu to nie je agenda a ešte veľmi dlho nebude. To ale neznamená, že je možné v politike tolerovať fašizoidné, násilné a urážlivé prejavy a konanie. To je celé, Slovensko sa musí najprv stať právnym štátom a dať do poriadku sektor verejnej moci. Máme 300.000 ľudí žijúcich v osadách ako v praveku a vozíme sem do fabrík Srbov. Nie všetci z tých osád sú schopní robiť, ale určite ich je tam dosť takých. Toto nikto nerieši, zato sa hádame o potratoch, právach gejov a podobných štatisticky nepodstatných veciach, ktoré sa reálne dotýkajú pár tisíc ľudí.

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.