Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nový Touareg
 má takmer dve tony. Nežerie a nežerie

27.04.2019 | Jozef Prosnan

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

27.04.2019 | Darija

Aj predchádzajúci mal 2 tony. Na akože “novom”, upravil len facelift. Základná výbava rovnaká, v každom prípade nadštandardná. Len zvýšili cenu.

28.04.2019 | kaplanko

To si robíš srandu? II.generacia sa ani nechyta, III je väčšia pohodlnejšia krajšia, uplne ine technologie a uplne ine auto. Staršia generacia bola pre chlapcov čo nemali na premiovku a chceli sa hrať na velkých, toto je už auto po všetkých stranach premiove. Výborný model, v ničom nema slabinu. Akurat v ničom nevyniká. Nie je tak nadupadne ako nové GLE, nie je tak hravé ako BMW a Q7 je predsalen trochu ešte popredu. Nie moc, ak by som mal ist do Q7 tak zrejme preferujem vyššiu výbavu vo VW.
Jednoducho, na tohtoročné premiovky to stale nema, straca. Tie stare premiovky už poráža.
Je to ale volba rozumu, pretože nič podstatne mu už nechýba. na rozdiel od II. generacie

28.04.2019 | Hatatitlova kobyla

Je vyrazne lepsi ako dvojka, ale stale na mile vzdialeny Q7 (a to pominne skaredu Bentaygu, alebo Cayenna).
Proste entry class do sveta full size europskych SUV, rovnako ako zakladne triedy Rolexiek, alebo Zenithov.
Touareg nikdy nebude luxusne auto. To, ze to tak na SVK par jedincov na zanovnych Rapidoch vnima to nijako nezmeni.

29.04.2019 | HlasNaHlas

že nežerie!!! do popuku

29.04.2019 | bozsky

1. gen Touaregu som mal cas ako firemne. Najviac ma vytacalo, ako som vzdy pri vystupovani zavadil nohou o kolajnicu soferoveho sedadla, lebo som trosku viac narastol a musel som ju mat skoro uplne vzadu. Pri ziadnom inom aute s tym problem nemam, dokonca ani pri 2. generacii.
Auto to je fajn, velkostne vo vnutri pre sofera a spolujazdca uplne super, na zadnych sedadlach je to pre 2 v pohode, ak nie je sofer a spolujazdec vysoky, lebo vzadu je na nohy menej miesta, nez v Octavii. Este by som ocenil vzduchovy podvozok, plechovu ochranu podvozku, ale na druhej strane 3.0l tdi zerie v priemere tak 11-12l/100km

2. generaciu ma kamarat r-line 3.0tdi a zerie to 9-10l/100km. Je to uz viac manazerske mestske vozidlo, malokto si dokupoval off road paket s 4xmotion, ktory bol v 1. generacii beznou sucastou vybavy. Pohodlim, spracovanim a vybavou s 2. gen posunula viac k Audi, aj ked VW muselo zarucit, aby nekanibalizoval Q7, ktore ale bolo dlhsie a ponukalo aj 3. rad sedadiel. inak je to auto stale viac orientovane na sofera a menej na pasazierov na zadnych sedadlach.

3. generaciu som este nesoferoval. podla obrazkov a hlavne podla cennika sa chce hrat na premiu. bocnu liniu odkopiroval od Cayenne.

problem Touaregu su zle predaje. 2017 bol uplne tragicky, 2018 trosku lepsi, ale stale nic moc. ludia si zjavne radsej priplatia a maju realnu premiu a nie takyto hybrid. za najvacsi problem Touaregu vsak povazujem jeho velkostny pomer. z vonku posobi ako obrovske auto, vo vnutri to vsak nie je citit. nieco ako Fiat Freemont/Dodge Journey, ktore napriek 5 metrom dlzky (ako Q7), ponuka vo vnutri stiesneny pocit. nastastie ma Touareg oproti Freemontu poriadny motor, lebo Fiat netaha a netaha, no zerie a zerie.

02.05.2019 | Morris

a nie su predaje nizsie, ze ludia si konecne uvedomili, ze SUV je blbost? Ze jediny benefit je lahsie nastupovanie?
Inak adekvatne auto podobnej triedy je vo vnutri vacsie, tichsie, rychlejsie, ekonomickejsie, bezpecnejsie aj pohodlnejsie?

Konkretne pre VW to neplati, lebo u nich je "vrchol" passat, ale pre audi, bmw a mercedes to plati urcite.

30.04.2019 | bluehen

Otras auto, nechcel by som to ani zadarmo (keby som na tom musel jazdit a nemohol predat). Ani cloveka na ociach ktory v tomto vidi nejaky styl a vyzaduje pozornost.

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.