Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Predajne automobilov, ako ich poznáme dnes, sa zmenia

19.05.2019 | Lukáš Kvašňák

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

19.05.2019 | Jaro Polakovič

Neviem si predstavit kupit si auto napr. Za 50.000 eur cez internet, nevyskusat ho, nevidiet materialy atd. Uz dnes je na trhu mnozstvo aut, ktore sa mozno predavaju, ale mna svojou motorizaciou, spracovanim alebo interierom nepresvedcili. KUPOVAT MACKU VO VRECI CEZ INTERNET? DAKUJEM NEPROSIM.

19.05.2019 | martin33

Ja si to predstavit viem. Ked som kupoval moje aktualne auto tak som presiel par autosalonov a urobil par skusobnych jazd a zistil som, ze na moje potreby, presun z bodu A do bodu B, vyhovuje v podstate kazde dnesne auto. Nakoniec som to aj tak riesil systemom najvyssia vybava za najnizsiu cenu na co mi stacilo porovnanie cennikov.
Okrem toho, pri predaju cez internet, je predsa narok na vratenie tovaru do 14 dni.

19.05.2019 | Emasculate

V nepouzitom stave v povodnom baleni

19.05.2019 | Truhlik999

Uz je načase, aby díleri aut sa pobrali do histórie.

Kvalita ich služieb - naprieč značkami - je katastrofálna.
Najprv cloveka obsluhuje polodebil, ktory o aute nevie nic, co by nebolo v letáku - alebo este menej.

Potom samozrejme vybrané auto nie je možné otestovať, lebo predvádzačkách maju nezmyselne výbavovej/motorické kombinácie.

Na diaľnicu aby clovek sa doslova prosil - nie, 3 km okolo komína mi na otestovanie vnútorného hluku nestačia!

A potom clovek rieši servis s ďalším polodebilom, ktory nema ani vedomosti, ani snahu.

Jo a celé to musi stihnúť cez tyzden do 17:00.


JBŤ!

19.05.2019 | ivansk

Predajne áut sú len na predvádzacie jazdy, detaily o aute si každý zistí dopredu na webe.
Tie nablýskané luxusné showroomy sú možno nutné pri značkách ako je mercedes, kde zazobanci musia mať pocit, že dostávajú niečo naviac. Inak by úplne stačilo parkovisko na periférii s jedným týpkom čo by požičiaval klúče na skúšobné jazdy.

Druhá vec sú servisy, pri hodinovkách okolo 50 eur tam zamestnávajú absolventov, ktorý si na svoju výplatu zarobia za jeden/dva dni a tá kvalita aj tak vyzerá. Výmena oleja/filtra ok, ale ked majú prísť na nejakú závadu tak to je koniec. Pripnúť diagnostiku a vymeniť diel, ktorý im označí ako vadný, o tom je dnešný servis.

19.05.2019 | martin33

Az take zle to nie je. Raz som robil "mystery shoppera" na overenie kvalit znackoveho servisu a ten clovek co ich testoval, mi "nasimuloval" zavady ako vypalena poistka v zasuvke zapalovaca alebo vypadnute tesnenie dole na podvozku a vsetky ich nasli. To ziadna diagnostika neukaze.

19.05.2019 | ivansk

vadná poistka hádam nie je až taký oriešok :-)
tesnenie ak bolo viditelne chýbajúce tak si to hádam všimne.

ja som napr. riešil taký problém, že mi hrialo ľavé predné koleso. vymenili sa platničky, gumičky na valčeku, vyčistenie. ok, koleso prestalo hriať, začalo hriať na druhej strane. prečo? zase rozborka a výmena gumičiek tam, bez výsledku. nasledovala výmena kotúčov na oboch stranách, výmena brzdovky, kontrola prietoku hadičiek, bez výsledku.. ložisko v poriadku, nič nehučí, platničky behajú hladko, valček sa vracia a koleso hreje.

našťastie som takých vecí za posledných 20 rokov riešil minimum, ale ked to príde, tak stratíš dôveru v tých ľudí na servise, vymenia všetko čo je podla nich zlé a tam to končí.

20.05.2019 | chr

Tiež som riešil niekoľko závad na novom aute . Ale prax potvrdila , že každé auto sa raz pokazí aj nové. Namýšľať si , že auto , ktoré som si kúpil ja je najlepšie na svete je hlúposť. A ešte väčšia je dvíhať si ego značkou auta. Ľudia sú však taký. aký sú a myslím , že sa nezmenia . Keď som naposledy kupoval nové auto , tak som si ho bol nakonfigurovať v predajni a skúšobnú jazdu som absolvoval na susedovom , lebo v požadovanej konfigurácii nebolo . A to som kupoval len SuperB. Zatiaľ som sním aj po dvoch rokoch spokojný . Dôveru v servis som takmer nikdy nemal , takže nemám vyhradeného opravcu. Idem tam , kde čakám najmenej . Vždy je to však značkový servis . Spokojný som tak na 70-80 % . Vždy sa nájde nejaká drobnosť , ktorá mi vadí. Ale nenadávam .

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.