Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Biotémy letia aj na Instagrame

14.09.2019, 19:00 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

Iveta Kopernická už sedem rokov bloguje o móde a životnom štýle ako DonnaIveh. Po nástupe sociálnych sietí sa uchytila ako influencerka. Čas beží a dnes je z nej matka a šéfredaktorka novovzniknutého magazínu Ženy z netu. Čo sa nemení, to je jej koncept, ktorým podporuje slow fashion, výrobky šetrné k životnému prostrediu, z prírodných materiálov a slovenské. V interview pre TREND hovorí o sociálnych sieťach a o tom, ako nadviazať spoluprácu s influencerom.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika

Použi rozum

Nechajú sa ľudia ovplyvniť pri nákupe tým, čo vidia na sociálnych sieťach?

Určite, ovplyvní ma to pri kúpe. Môže sa stať, najmä pri kozmetike, že ľudia propagujú aj produkty čisto pre peniaze bez toho, aby ich skutočne poznali. Stalo sa mi, že ma oslovila značka s prírodnou kozmetikou a potom som v zložení našla dimetikon, druh silikónu, ktorý má vyhladzovať pleť. Vrátila som to a vybrala som si niečo iné, ale veľa ľudí sa o zloženie nezaujíma.

Na základe čoho si ako influencerka vyberáte spolupráce?

Musí to byť niečo, čo by som si kúpila aj sama alebo to poznám, alebo sa to týka vecí, ktoré ma zaujímajú. Napríklad to môže byť príbeh značky. Nehrniem sa do toho rýchlo a pomaly sa mi lepia spolupráce, ktoré majú hlavu a pätu. Za posledné roky prudko stúpol počet vegánskych a ekoznačiek, čím vzrástol aj počet spoluprác, ktoré sú pre mňa vhodné.

Kedy partnerstvo jednoznačne odmietate?

Keď sú to konkurenčné produkty pre tých, s ktorými už spolupracujem, a veci, ktoré nie sú v súlade s mojím presvedčením. Záleží mi aj na tom, či klient vie ukázať, že si ma váži, ako komunikuje. Keď si v e-maile pomýlia moje meno alebo rozposielajú hromadné ponuky, asi spolupracovať nebudeme. Stačí doplniť máličko, napríklad vetu: „Veľmi sa nám páčil váš príspevok XY...“ Tak ukážu záujem.

Neprehliadnite

Nemáte pocit, že mnohé mamičky to so starostlivosťou o deti v ére internetu preháňajú? Predsa len, vyrastali sme bez mnohých poznatkov a vymožeností a prežili sme…

Nejde len o deti, dnes sa ľudia namiesto toho, aby použili sedliacky rozum, často strachujú. Netreba sa zbytočne stresovať. Uvediem príklad. Naša rodina sa stravuje vegánsky. Kým sme boli schopní najesť sa mimo domu, prešiel istý čas. Miest pre vegánov bolo kedysi oveľa menej a občas sme jednoducho museli urobiť kompromis. Stres nie je vôbec zdravý.

Podľa čoho vyberáte produkty pre svoju dcéru?

V prvom rade sa samej seba opýtam, či danú vec potrebujem. Mám za to, že deti nepotrebujú mať veľa hračiek. Rovnako sa im zunujú dve aj sto. Zamyslím sa, či je hračka edukatívna, či rozvíja zmysly. Potom sa pozriem, z čoho a kde je to vyrobené. Keď je výrobca zo Slovenska, má to pre mňa väčšiu váhu. Čo sa týka kozmetiky, dieťa jej veľa nepotrebuje. Pokožku má prirodzene dokonalú. Vyberám si prírodnú kozmetiku bez chemických prímesí.

Zdroj: Roman Kopernický

Iveta Kopernická (30)

je známa ako blogerka a stylistka, pôsobí na blogu, Instagrame a Facebooku pod rovnakou prezývkou DonnaIveh. V lete tohto roka začala vydávať magazín Ženy z netu, ktorý je zameraný na inšpiratívne ženy, rozhovory, ale aj informácie o móde, životnom štýle a jedle. V súťaži Súboj štylistov 2018 pôsobila ako členka poroty. Na instagrame má 10-tisíc followerov. Býva v Bratislave, je vydatá a má dcéru Milu.

Z pozorovania máte dojem, že rovnako zmýšľajú aj iné mamičky vo vašom okolí?

Postupne sa to

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Použi rozum

Tagy Použi rozum

Diskusia (0 reakcií)

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.