Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Apple naďalej hrá hru na vyčkávanie

Keď Steve Jobs v lete pred 12 rokmi predstavoval prvý iPhone, bola to ukážka profesionálnej práce s davom. Nadšenie v hľadisku bolo nefalšované a koncentrované, šéf Applu všetko úprimne vysvetľoval s tým svojím známym chvastúnskym úsmevom a nečítal iba marketingové slogany.

22.09.2019, 10:00 | Marián Biel | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

S témou sa hral a vychutnával si ju. Ako keď sledujete šéfkuchára svetového mena servírovať novú špecialitu. Jemu pri tom iskria oči, divákom tečú sliny. Steve Jobs to mal o to jednoduchšie, že predstavoval naozaj revolučnú záležitosť, ktorá zmenila pracovné návyky, komunikáciu aj zábavu doslova miliónov ľudí.

Presne po takom predstavení s nostalgiou túžili diváci pri premiére čerstvých iPhonov 11, ale márne. Lenže trh aj charakter používateľov sa neustále mení. Apple sa tomu prispôsobuje a nikam sa nehrnie. Inak by sa znova nestal biliónovou firmou.

Neprehliadnite

Stále to ide

Apple je posledných pár rokov v akejsi vyčkávacej pozícii, čo sa týka udávania smeru alebo riskovania s inováciami. To neznamená, že by zaostával aj vo svojich finančných plánoch. Práve naopak. Ale v oblasti nových funkcií alebo nečakaných vlastností už žezlo prenechal iným.

Častejšie pri predstaveniach

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Podnikanie

Tagy Apple

Diskusia (0 reakcií)