Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Potraviny si objednávame čoraz častejšie online. Začína sa bitka o zákazníka

Každý piaty človek si podľa analýzy Slovenského farmárskeho družstva v minulom roku nakúpil potraviny cez internet. V roku 2013 pritom využívalo podobné služby iba sedem percent slovenských online zákazníkov. Na rastúci dopyt už reagujú viaceré reťazce aj menší hráči.

22.09.2019, 05:00 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 7

Tesco má náskok

Britský obchodný reťazec v októbri 2012 spustil na Slovensku v tom čase úplnú novinku – online potraviny. Takmer o sedem rokov neskôr Tesco hovorí o úspechoch a rastúcom dopyte. Firme vlani mierne klesli tržby a v zisku ju predbehol nemecký Lidl, no z hľadiska čoraz väčšieho dopytu po pohodlných nákupoch by práve e-shop mohol postrčiť Tesco dopredu.

Neprehliadnite

„Online ponuka produktov sa pohybuje okolo dvoch percent na rozdiel od Spojeného kráľovstva. Tam je to už okolo desať percent. Vidíme však, že v budúcnosti sa tieto percentá budú pohybovať ešte vyššie,“ vyjadril sa pre denník Pravda generálny riaditeľ spoločnosti Tesco pre strednú Európu Matt Simister.

Počet zákazníkov elektronických obchodov s potravinami na Slovensku rastie oproti iným stredoeurópskym trhom 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 7

Rubrika Podnikanie

Tagy Delia, e-shop, potraviny, Tesco, Yeme