Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako sa Lidl s Kauflandom vyšplhali na popredné miesta v maloobchode

08.10.2019 | Veronika Rajničová

Diskusia (15 reakcií) Pravidlá diskusie

08.10.2019 | Truhlik999

Polske shity;
Ceske shity;
ceny vyssie ako inde;

Kedysi to bolo dobre, posledne obdobie to ide dole kopcom :(

09.10.2019 | shaggy

Toto počúvam dokola.
Za komunistov sme sa mali lepšie.
Počas mojej mladosti sme sa mali lepšie.
V stredoveku sme sa mali lepšie.

Spomienkový optimizmus je nebezpečná zbraň. To, že životná úroveň stúpa, je fakt. To, že sa to týka aj potravín, je fakt. Dnes privátne značky reťazcov majú takú kvalitu, aké mali pred rokmi bežné renomované značky.
Napísať "Polské shity, České shity" iba dokazuje to, že si silno zaujatý a nevychádzaš z faktov.

08.10.2019 | Runforfun

Tieto firmy masakrujú slovenský potravinársky priemysel. Lidl Kaufkand majú vertikalnu koncentráciu ..t.j. vlastnia pôdu, farmy, závody ..t.j. argument že sa naši majú presadiť kvalitou moc nefunguje, lebo v prvom rade musia dať prácu sami sebe. Svojim farmám svojim závodom. NEchápem prečo poľnohospodári už neblokujú tieto reťazce, určite by zmenili prístup. keby LIdl chce, je tu už 10 rokov a viac, tak urobí dohody s domácimi firmami a postupne si mohlo dodávateľov vychovať..aj blbý McDOnald má slovenských dodávateľov masa aj šejkov.. treba len chcieť. Pre mna su to obchody no go. Nejdem tam a hotovo. Prisím o údaj kolko z tých 2,3 miliardy čo predali bolo z dovozu , Ak je záprné saldo obchodu s potravinami 1,5 mld tak tieto dva reťazce urobia polovicu.

08.10.2019 | šumný parobok

Postupne svojimi vyrobkami znicia vsetkych dodavatelov lebo tomu sa neda konkurovat. Podla mna by mali vlastne znacky zakazat v takychto predajniach. Znici to trh.

08.10.2019 | NCRD

Všetko treba pozakazovať.

Nech farmári neplačú - ale podnikajú"

Bol tu aj taký článok:

https://www.etrend....

08.10.2019 | šumný parobok

Nic nebudeme regulovat a pockame si na monopoly ako zlikviduju konkurenciu.

09.10.2019 | shaggy

Monopoly :) Buď je monopol, alebo nie je. Množné číslo je oxymoron.
A mňa všetci presviedčajú, že slobodný trh by bol plný monopolov. Teraz máme štátom regulovaný trh, takže sa monopolov nemusíš báť. Štát ťa ochráni :)

09.10.2019 | shaggy

A čo je zlé na tom, že zlikvidujú slovenský potravinársky priemysel?
Ak sa nevie prispôsobiť a byť ziskový, nemá právo existovať.
Mne je úplne jedno, odkiaľ to pochádza, nemá to vplyv na môj život, ani sa ma to netýka.

09.10.2019 | beauty

Bože, jedného takého "ekonóma" sme tu už mali, čo tvrdil, že čo nevyrobíme, to dovezieme, výsledok, totálna podriadenosť zahraničiu, už poznáme. Asi si rád otrokom….

08.10.2019 | gejza77

bolo by fajn, ak by sem prišli aj ďaľši reťazce, lebo to, čo predvádzajú dvaja najsilnejší hráči (z jednej rodiny) sa dá len ťažko chápať ako konkurenčný boj

09.10.2019 | shaggy

Hej, lebo Tesco, Billa, Coop Jednota a Kraj/Terno + množstvo regionálnych reťazcov nie sú konkurencia...

08.10.2019 | mam_rad_jablka

Na Kaufland nedám dopustiť kvôli šírke ponuky zeleniny a ovocia. Nemá konkurenciu v meste.

Lidl mi nie je sympatický, lebo predáva tovary, ktoré nepoznám. A mám k nemu dešpekt, lebo pamätám ako vstupoval na trh, ako to tam vyzeralo, ostalo mi to v povedomí. Ale má najlepší marketing podľa mňa.

09.10.2019 | MG151

Kedysi som do Lidla chodil, v provnani s Billou, Delvitou a pod. bol lepší. Dnes mi vadí jeho obmedzený sortiment ( a skrytý i viditeľný predaj poľských výrobkov) a najmä obmedzenie parkovania pred obchodom (najprv redukcia park. miest na úkor "luxusne priestranných" vedľajších plôch a potom prirobenie závor), preto tam radšej nechodím.

09.10.2019 | demo50

Nevieš prejsť závorou, alebo nevieš, že závory nebránia nakúpiť zákazníkom...

09.10.2019 | shaggy

Asi je to nad jeho schopnosti. Predsa len, na otvorenie závory (stlačenie tlačítka) potrebuješ aspoň niekoľko tried ZŠ.

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.