Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Za obsah platíme viac. Tržby z digitálneho preplatného slovenským médiám rastú

10.10.2019 | Vladimíra Orgoňová | Martin Poláš

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

10.10.2019 | Vlasko

Aspon sa nestrapnujte: "stúpajúca konkurencia tlačí médiá k tomu, aby neustále zvyšovali kvalitu a investovali peniaze do obsahu, na ktorý prilákajú predplatiteľov". Ja viem ze si potrebujete urobit reklamu na predplatne ale toto je na smiech.

Prekladanie clankov z Guardianu, BBC a podobne je znacka vsetkeho mozneho len nie kvality. Preberanie jasne politickeho obsahu(BBC, Guardian, NY Times, Washington Post su vyrazne lavicove), interpretovanie faktov vydavat za kvalitu dokazu len "kvalitny" novinari. Ziadne analyzy - lebo to by vypadlo 99% bull.... o globalnom oteplovani(zmene klimy, klimatickej krize ci ako to hysterici teraz volaju), nerovnosti pohlavi, ceny su nemenne preto sa musi hybat menou, dane su fajn ak stat nieco urobi a pod.

Kvalitu "mainstream" nedava a Trend(tvari sa sice inac) uz vobec nie.
Na Slovensku nie ziadny dovod na predplatenie si akehokolvek "mainstream" media ak ma clovek co i len zaklady anglictiny

10.10.2019 | Bjorni

+

10.10.2019 | martin33

Ja som ochotny platit si v predplatnom len clanky Ronalda Izipa. Lavicovu propagandu ostatnych autorov nechcem citat ani zadarmo.

12.10.2019 | LuboTS

Treba si uvedomiť jednu vec v porovnaní s printom. Ľudia si z času na čas noviny kupovali v stánku. Buď keď sa niečo zaujímavé udialo, v športe, v politike, to je jedno. Kúpili si jedno číslo a hotovo. Existovalo aj predplatné denníkov, ale ľudí ktorí si denník predplatili, bolo podstatne menej, ako ľudí, ktorí si denník kúpili v stánku, neboli nijako viazaní k tomu, aby si nejaký ten denník kupovali každý deň. V online si musia predplatiť minimálne mesiac, kde sa im po uplynutí toho mesiaca platba opäť zopakuje. Toto je obrovský problém, v online musí byť čitateľ "nútený" využívať obsah dlhodobo, pri novinách si ich stačilo kúpiť jeden deň

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.