Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rošády Jozefa Kabaňa. Čo stojí za nečakaným odchodom?

10.10.2019 | Radovan Žuffa

Diskusia (12 reakcií) Pravidlá diskusie

10.10.2019 | Paninaro

Rolsrojs urcite nikto pricetny nepovazoval za vrchol, skor odkladisko.

10.10.2019 | Andrej_sk

Ako by svet vypadal bez "odbornikov".

10.10.2019 | ivko07

...šak toto...
tiež si myslím, že pre dizajnéra typu Kabáň RR nebol vrchol, ale skôr odkladisko...
RR potrebuje konzervatívny dizajn, tam zákazníci ťažko budú kupovať dizajnérske novinky, a nepamätám si v histórii, že by zrovna RR udával dizajnové trendy.
Taktiež si nejak nespomínam na dizajnérov od RR o ktorých by mali veľký záujem iné značky, ale to sa môžem mýliť...
A preto si myslím, že Kabáňov odchod z RR je ten správny krok a prajem mu veľa úspechov.

10.10.2019 | Andrej_sk

Svojou ironickou poznamkou som myslel diskutujuceho, ale vidim, ze s odbornikmi sa vrece pretrhlo. Mozete mi vymenovat dizajnerov ferrari, bugatti, lamborghini ci bentley? A tych prevo nepoznate, ked to uz nie su odkladiska? Je uplne logicke, ze rolls royce, rovnako ako bentley, je orientovane na ini typ klientely a povedat, ze ta klientela si nepotrpi na dizajne a preto je to tam odkladisko dizajnerov je, skusim to slusne napisat, amatercina najhrubsieho zrna. To je akoby sa povedalo, ze Chanel ci Ralph Lauren je odkladisko, len preto, ze je to viac kupuje konzervativnejsia klientela. Praca dizajnera okrem toho nie je len o malovani ciarociek, ale aj o vybere materialov, ktore su skutocne spickove, farieb, ale aj o aerodynamike, pohodli pocas jazdy, ovladatelnosti, ergonometrii, uzitkovych priestoroch a zladeni tohto vsetkeho dohromady. Toto vsetko musi dizajner so spolupracujucimi oddeleniami zapracovat. Bolo by fajn najprv poznat detailne problematiku a az potom pisat o odkladiskach.

10.10.2019 | vladyno

pekny prispevok, neda sa nesuhlasit :-)

10.10.2019 | vladyno

pekny prispevok, neda sa nesuhlasit :-)

11.10.2019 | ivko07

Andrej prepáč, ale keďže si nepochopil čo som napísal, tak to špeciálne pre Teba vysvetlím:
Vôbec si nemyslím, že RR, prípadne iná renomovaná automobilka je odkladisko dizajnérov, a nič také som ani nenapísal.
Napísal som: - "...že pre dizajnéra typu Kabáň RR nebol vrchol, ale skôr odkladisko"
Pokiaľ tejto vete nerozumieš, nemá zmysel ďalej diskutovať...

11.10.2019 | Andrej_sk

Ok, reagoval som na to, lebo prvy prispevok, na ktory sme obaja reagovali, je v tom zneni.
Ale aj proti "Kabanovmu odkladisku" by som namietal, aj ked su to len moje spekulacie. Mozno bola idea prerobit konzervativny RR, presne ako sa volakedy prerobil konzervativny jaguar, ktory bol volakedy koncipovany pre mladsiu klientelu RR, ale teraz je uz niekde uplne inde, ci prerod mini z auta ucitelov na dynamicke auto mladych. Mohla sa objavit takato vyzva aj pre RR.
Ale este pravdepodobnejsie sa mi zda, ci ta idea nemala byt formou RR SUV, tak ako si urobilo Bentley, Jaguar, ci skatulovy range rover, ktory sa prerodil na butikovy Evoque.
Myslim, ze to by boli vyzvy pre akychkolvek spickovych dizajnerov a mozno sa taketo plany dali k ladu kvoli nekonecnemu brexitu, ci spomalujucej ekonomike.
Tolko spekulacie na dnes :)

10.10.2019 | PaloK

Ja by som za odkladisko povazoval uz aj BMW. Kaban si bud neuvedomil do coho ide, alebo ho vylakali od konkurencie naschval. Inak si to neviem vysvetlit.

10.10.2019 | vladyno

tak zase napr. ten Kabanov Kodiaq mi nepride nejak prelomovy oproti akemukolvek BMW, aby som povedal, ze BMW bol krok dolu

trosku ruku na srdce, niekam to dotiahol, ale su v automotive vacsie ikony, o ktorych sa v SR ani nepise :-)

10.10.2019 | vladyno

tak zase napr. ten Kabanov Kodiaq mi nepride nejak prelomovy oproti akemukolvek BMW, aby som povedal, ze BMW bol krok dolu

trosku ruku na srdce, niekam to dotiahol, ale su v automotive vacsie ikony, o ktorych sa v SR ani nepise :-)

13.10.2019 | Troll

Kaban urobil pracu, za ktoru ho ocenili financne aj moralne, ale ziadny z jeho vytvorov nebol pre mna a pre miliony kupujucich nejakou mimoriadnou automobilovou ikonou a niecim, co zasluzi tento legendarny pristup. Posledne vytvory su uletene kreatury urcene pre aziatov a ich masovy nakupny potencial. Robit z Kabana level Pininfarinu je nekorektne voci nemu aj voci skutocnym legendam

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.