Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Šéf NN Brudňák: Ak chcete zarábať, musíte byť veľký

Dôchodková správcovská spoločnosť NN získala od 1. novembra vďaka fúzii s Aegonom vyše 140-tisíc nových sporiteľov. Stala sa tak tretím najväčším hráčom v druhom pilieri.

08.11.2019, 07:00 | Peter Csernák | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

Od 1. januára preberie aj životnú poisťovňu Aegon, čo z nej spraví trojku na trhu životného poistenia. Generálny riaditeľ NN Slovensko Peter Brudňák vidí NN v budúcnosti ako lídra na trhu.

Zakladali ste Aegon na Slovensku, teraz ste ho preberali ako šéf NN. Bolo pri spájaní výhodou, že ste túto firmu poznali?

Bolo to iba čiastočnou výhodou, keďže som poznal ľudí. Mnohí tam boli ešte v čase, keď som tam bol ja. Okrem toho som poznal aj spoločnosť a jej obchodných partnerov a myslím si, že obe strany pristupovali k akvizícii veľmi profesionálne.

Neprehliadnite

Čo bolo najťažšie na zlúčení oboch spoločností?

Uspieť v celom procese a kúpiť spoločnosť. Následne bolo treba vykonať niekoľko krokov, ktoré na seba nadväzujú a každý z nich je ťažký. Jedným z najrobustnejších úkonov bolo získať súhlas Národnej banky Slovenska, ktorej musíte predložiť veľmi podrobný návrh nového biznisového plánu so všetkými vplyvmi na obe spoločnosti, ich obchodných partnerov a klientov.

Koľko ľudí muselo v dôsledku zlúčenia z firmy odísť?

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Rozhovor

Tagy Aegon, NN

Diskusia (0 reakcií)