Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rozprávanie so zákazníkom 2.0

Jedným z pilierov úspešného podniku je efektívna komunikácia so zákazníkmi. To nie je žiadna novinka a etiketa funguje stále rovnako. Ak je tých zákazníkov niekoľko stoviek či tisíc denne, už je nutné poobzerať sa po pomocníkoch.

09.11.2019, 05:00 | Marián Biel | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

Dve technológie sú veľmi efektívne, hoci k nim zatiaľ hlavne menšie firmy pristupujú obozretne. Reč je o callcentrových softvéroch a chatbotoch. Ten prvý je momentálne 17-miliardový trh, veľký boom zažíva hlavne v Ázii. A chatboty s posunom vývoja umelej inteligencie takisto naberajú na talente napodobňovať diskusiu so živým človekom.

Každá ušetrená sekunda sa ráta

Človek si to pri každodennom zhone ani neuvedomí, lebo na zákaznícku linku volá len občas. Potrebuje zistiť, prečo mešká objednaný tovar alebo niečo vybaviť v poisťovni. Pritom možno denne prechádza popri call centrách s desiatkami a stovkami operátorov. Každý z nich obslúži aj stovky hovorov.

Neprehliadnite

Samozrejme, nejde o dvíhanie klasických pevných alebo mobilných liniek, ale počítače, slúchadlá s mikrofónmi a nekonečné školenia. Práve na týchto počítačoch pomáha callcentrový softvér. Jeden pre viacerých zahraničných klientov vyvíjajú aj v slovenskom startupe CloudTalk

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika TREND + Ako IT pomáha biznisu

Tagy chatbot, facebook, Google, umelá inteligencia

Diskusia (0 reakcií)