Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Franchising je beh na dlhé trate, úspech sa nedá dosiahnuť zo dňa na deň

Malé podniky sa neraz ťažko presadzujú na trhu a v záplave konkurencie býva ich pôsobenie ohraničené len lokálnym trhom. Rozvoju drobného podnikania pomáha pôsobenie vo franchisingovom reťazci, kde menší môžu ťažiť zo spoločného podnikateľského úsilia a rozvíjať biznis pod spoločnou značkou. Nemusia vymýšľať vymyslené – používajú koncepty, ktoré sú overené. V redakcii TRENDU sme sa pozreli na podmienky na slovenskom i českom trhu, ktoré sa vzájomne veľmi dobre ovplyvňujú.

19.11.2019, 07:00 | Zuzana Kullová | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

V súčasnosti pôsobí na Slovensku vo všetkých oblastiach podnikania viac ako 150 franchisingových konceptov, z toho približne jedna tretina je domácich. Slovenská franchisingová asociácia zastrešuje približne 30 aktívnych konceptov, polovica je zahraničných, ostatné sú pôvodné slovenské.

„Popularita franchisingu rastie každý rok. Je to spôsobené najmä

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika TREND + Franchising

Tagy franchising, podnikanie, produktivita

Diskusia (0 reakcií)