Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pozor na zmluvy. Franchising môže byť tvrdý biznis

Spojiť sily, radiť si a pomáhať. To je hlavná myšlienka franschisingového podnikania, na ktorom majú finančne získať obaja – franchisor, teda majiteľ licencie, a franchisista ako záujemca o licenciu.

14.11.2019, 07:00 | Zuzana Kullová | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 3

Možno viacerí koketujú s myšlienkou začať takto podnikať, ale nevedia sa rozhodnúť. To určite nie je prípad najväčšej domácej gastroskupiny Medusa Group, ktorá historicky prvýkrát v tomto roku hľadala partnerov na rozvoj pubového konceptu Klubovňa.

Do regiónov s Klubovňou

Hľadala a pravdepodobne aj našla. Primárne sa Medusa Group bude sústreďovať na prevádzky v Bratislave a v blízkom okolí, na zaujímavé príležitosti v regiónoch chce reagovať práve cez franchising. Ako pre TREND objasnila hovorkyňa skupiny Tamara Pavelková, išlo o zaujímavý koncept pre zákazníkov, majiteľov i profesionálnych gastronómov.

„Objavili sme množstvo perspektívnych miest. Aktuálne prebiehajú rokovania s finálnymi záujemcami, ktorým sme pripravení v prípade podpisu zmlúv poskytnúť potrebné know-how a komplexnú podporu.“

Neprehliadnite

Úspech bez driny nefunguje

Ako vypracovať vzorovú zmluvu o 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 3

Rubrika TREND + Franchising

Súvisiace články

Slováci milujú gastrobiznis. Chutí aj franchisistom

Slováci milujú gastrobiznis. Chutí aj franchisistom

Pizza, bagety, sendviče i pravé slovenské potraviny... To sú niektoré franchisingy, ktoré prilákali záujem podnikateľov, najmä v oblasti gastrokonceptov. Darí sa im čoraz lepšie

Franchising je beh na dlhé trate, úspech sa nedá dosiahnuť zo dňa na deň

Nápady spoza hraníc: kľúčom je kvalitný produkt

Šéf slovenskej Mensy: Inteligentný človek vás môže rýchlo uraziť

Auto, ktoré prekvapilo všetkých