Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nápady spoza hraníc: kľúčom je kvalitný produkt

Každý si musí vedieť vybrať biznis na mieru. Čo je dobré pre jedného, nemusí byť dobré pre druhého.

19.11.2019, 08:00 | Zuzana Kullová | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

Pri franchisingu nie je veľký priestor na to, aby podnikatelia ohýbali zabehnutý koncept. Musia jednoducho rešpektovať stanovené pravidlá a stotožniť sa s nimi. Úspešné zahraničné príbehy často určujú úroveň a kvalitu fungovania sietí a bývajú inšpiráciou aj pre lokálnych franchisistov.

Neprehliadnite

Ohýbanie len v „určitých“ medziach

V čom je najnáročnejšie prispôsobiť zahraničný koncept tuzemským podmienkam? Dôležité je pochopiť podstatu konceptu daného podnikania a jeho pridanú hodnotu. Tieto myšlienky treba potom preniesť na lokálny trh. Podľa Mariána Patáka, prezidenta Slovenskej franchisingovej asociácie, to znamená, že v určitých veciach možno veci trochu „ohnúť“, ale len do tej miery, aby sa nezmenila podstata.

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika TREND + Franchising

Tagy biznis, franchising, podnikanie, podnikatelia

Diskusia (0 reakcií)