Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Víťaz logistických pretekov má náskok v poslednej míli

Obdobie, keď bývať v meste bolo výsadou elity, sú dávno za nami

20.11.2019, 09:34 | Vladimír Maťo | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 0

Dnes žije v mestách približne 55 percent svetovej populácie a ďalší sa do nich náhlia. Podľa prognóz Organizácie Spojených národov toto číslo do roku 2050 narastie na 68 percent.

Tento trend vytvára v spojení s prudkým nárastom popularity internetových obchodov a rastúcimi požiadavkami ľudí na komfort a rýchlosť doručovania veľký tlak na doručovateľov, ktorí vozia tovar k dverám koncového zákazníka. Hustá sieť mestských ulíc preťažených dopravou pritom núti dopravcov hľadať nové spôsoby, ako neutíchajúci hlad po objednávkach uhasiť.

Neprehliadnite

Tradičné doručovacie metódy čoraz viac vytláčajú inovácie, vďaka ktorým možno náskok v cieľovej rovinke pretekov za zákazníkom udržať. Téma logistiky poslednej míle je obzvlášť aktuálna v období pred Vianocami, najväčším „sviatkom konzumného sveta“.

Na doručovací finiš sa treba pripraviť

Popri rýchlo rastúcom záujme ľudí o nákupy cez internet prichádza množstvo nových výziev spojených s mestským doručovaním zásielok: zvyšujúce sa

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Logistika a transport

Tagy doručovanie, inovácie, last mile, logistika

Diskusia (0 reakcií)