Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Maskujú sa a mädlia si ruky

11.02.2019, 06:42 | Marek Legéň | © 2019 News and Media Holding

Názor | Keď padla vláda Ivety Radičovej, koloval po Slovensku vtip, že sa tak stalo preto, že v Lidli majú grécky týždeň. Len pre oprášenie pamäti – pravicový kabinet neprežil na jeseň 2011 hlasovanie národnej rady o eurovale, prostredníctvom ktorého mala Európska únia solidárne ťahať z problémov po uši zadlženého balkánskeho hriešnika.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika

Editoriál

Tagy

Názory

Marek Legéň

Aj na tomto príklade vidieť, ako na Slovensku zľudoveli diskonty. Konkrétne najmä jeden. Lidl nenamotal spotrebiteľov len na pravidelné tematické týždne, ale poriadne zatlačil na konkurenciu agresívne nízkymi cenami a postupne pracoval aj na zvyšovaní kvality sortimentu.

Opustil koncept ponurého obchodu s lacnými trvanlivými potravinami na paletách a dnes jeho predajne patria k špičke potravinárskeho maloobchodu. Z Lidla sa stala značka, ktorá nenecháva ľudí chladnými. Buď ho chvália, alebo ním opovrhujú s výčitkou, že predáva haldu nekvalitných lacných potravín z dovozu.

Je však dosť dobrý na to, aby doň chodili pravidelne nakupovať aj ľudia, ktorí zjavne nemajú hlboko do vrecka a nejdú len po cene. Ako napríklad v jednej časti Bratislavy, kde v sobotné dopoludnie môžete pred Lidlom parkovať aj vedľa luxusnej Tesly. A zrejme stojí za úvahu, či kúpiť trstinový cukor v špecializovanom bio obchode alebo v porovnateľnej kvalite za zlomok ceny v diskonte.

Neprehliadnite

Diskontné siete nepotrebujú byť za každú cenu v drahých „áčkových“ bratislavských nákupných centrách 

No svet 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Editoriál

Tagy Názory

Diskusia (0 reakcií)

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.