Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dominik Hrbatý cez deň trénuje, po večeroch investuje a podniká

Bývalý tenisový reprezentant Dominik Hrbatý o sebe hovorí, že je nezmar, ktorý musí vždy rozbiehať niečo nové. Trénuje slovenskú daviscupovú reprezentáciu a často má aj vlastného zverenca. Nezostal iba pri tenise, od prelomu milénií pomerne úspešne investuje do nehnuteľností a akcií. Najnovšie rozbieha novú aktivitu, v ktorej prepojí biznis so športom.

29.12.2019, 19:00 | Ivan Haluza | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 8

Aký má byť váš nový projekt, o ktorom ste prezradili iba to, že chcete nielen bývalým, ale aj aktívnym športovcom pomáhať lepšie zhodnotiť ich dobré meno spoluprácou s firmami? Chcete pripravovať pre firmy marketingové kampane so športovcami?

Je to inak. Projekt sa bude volať Športuj s legendou. Pôjde o to, že ja budem taký prostredník medzi známymi športovcami, ktorí niečo dokázali, a firmami, ktoré by si ich chceli objednať na nejaké motivačné príhovory či iné akcie. Vychádzam z toho, že firmy takto mienia svojim manažérom i zamestnancom ponúknuť novú motiváciu. Nech im známy športovec porozpráva o svojej kariére a budovaní výkonnosti. Alebo firmy chcú športovcov na svoje firemné hry.

Neprehliadnite

Toto však už existuje. Firmy si prizývajú športovcov na rôzne akcie. V čom chcete byť iný?

Dodnes to beží skôr na náhodu. Športovci si strážia súkromie, kontakty na nich nie sú bežne dostupné. Firmy sa k športovcom dostávajú najmä cez kamarátske vzťahy. A viete, ako to je, keď kamarát skontaktuje kamaráta. Športovcom je zvláštne pýtať si za to reálnejšie peniaze. Nie sú podnikatelia a nakoniec to urobia bez odmeny. Ale aj toto je biznis. Športovci môžu očakávať peniaze za to, že porozprávajú o tom, čo si budovali dvadsať rokov a stálo ich to veľa námahy. Navyše mnoho zaujímavých ľudí zo športu sa k takýmto akciám ani nedostane, lebo žijú mimo väčšej publicity. V súčasnosti budujem niečo, čo dá dohromady športovcov a firmy.

Pozrite si fotografie k článku v galérii. 

Ako to bude fungovať?

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 8

Rubrika Téma

Tagy rozhovor, šport