Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prezidentské voľby očami Mariána Leška: Dve tváre a dve podoby Bélu Bugára

17.02.2019 | Marián Leško

Diskusia (26 reakcií) Pravidlá diskusie

17.02.2019 | risototh

Ako by som to povedal tak kulantne... Asi budem parafrazovat p. Trnku, ze sa tu cele tie roky tak pregrciava. Dari sa mu, pretoze nikto nedokaze tak prezliekat kabaty, ako Bugar. V tom je uplny majster. Len nechapem, cim stale dokaze krmit svoj elektrorat, ze mu na to stale skocia.

17.02.2019 | Roman Kanala

Nechcel som veriť, ale je to tak. Od Šafárikova po Košice bude väčšina voliť Horogter Bélu. Kvôli ničomu inému, než tomu, že osobne prišiel na demonštráciu na Sorošku aj s Érsekom. Tam ľuďom utekajú deti za prácou na Západ. Nebyť EÚ a voľného pohybu osôb, tak ľudia tam hladujú. Tam je taký dopravný debakel, že tomu je ťažké aj uveriť. Vlaky zrušené, autobusy zrušené, všetci musia kupovať auto.

Zvolen - Košice juhom jazdia len tri či štyri rýchliky denne. Žiaden osobák, ako v socíku Plešivec - Žilina cez Košice a Poprad. Kto chce z Rožňavy do Spišskej, kam kedysi chodili autobusy cez Rudohorie, teraz musí buď cez Poprad, alebo do Košicoch a vlakom. A všetky peniaze aj na diaľnice, aj na železnice vyžerie Žilina.

Horogter Béla im priniesol nádej a to sa nezabúda. Musel by ich veľmi sklamať, aby sa to otočilo.

17.02.2019 | enko

kosickych madarov Bela zakerne zradil tym ze isiel do koalicie so smerom, odtial hlasy nebudu

17.02.2019 | Roman Kanala

V Jablonove a v Lipovníku ho budú voliť všetci. V Rožňave väčšina. V celoslovenskom meradle to nie je veľa, ale tam sú s Érsekom za hrdinov.

17.02.2019 | risototh

Len preto, ze slubuju ludom to, co v skutocnosti nedokazu splnit? Az tak su naivni, alebo zufali?

18.02.2019 | Roman Kanala

Veru hej.

Vlani touto dobou, vo februári, bola vyhlásená súťaž na Mýtnu. Mala byť ukončená do konca roka. Nepočul som nič o vyhodnotení. Možno to stále prebieha, možno nemajú peniaze. Možno čakajú, ako dopadne Višňové.

A možno to bude podobné i so Soroškou.

18.02.2019 | rosma

Vidíš, ty žilinský diaľničný psychopat. Rýchlostnú cestu si začali blokovať samotní obyvatelia toho chudobného regiónu. Lebo by im vraj výstavba priniesla zhoršenie ich života. Momentálne spisujú petíciu za zákaz vybudovania obaľovačky asfaltu, ktorá je potrebná na výstavbu cesty a ktorá sa vždy aj so štrkovňou vybuduje priamo na stavbe. Asi chcú asfalt a štrk voziť zo Záhoria a cestou ho ohrievať plynovými horákmi, aby asfalt nestuhol. Takže nie chýbajúce cesty sú príčinou zaostalosti niektorých regiónov, ale ľudia samotní, čo tam ostali. Ostali len tí, čo nechcú žiadnu zmenu. Lebo tí, čo nemali chuť to zmeniť ušli tam, kde je tento boj už dávno vybudovaný. Ako ty, Roman Kanala. Ja byť ministrom dopravy, nechám hniť obyvateľov Mýtnej ďalej, zruším výstavbu a presuniem peniaze tam, kde to horí a ľudia diaľnicu naozaj potrebujú a neblokujú jej výstavbu. Na Kysuce, Oravu a na Prešov!

https://www.ta3.com...

18.02.2019 | slimak79

Som z Revucej. V com maju ludia v tych dedinach problem s dopravou? Myslim Lipovnik a Jablonov? Cesta ide mimo ich obce. Zeho budu vsetci volit asi ano,ale oni ho volili aj doteraz.

Ja si myslim,ze je tam potrebne spravit cestny tunel. Pre nakladne vozidla. osobne sa cez Sorosku kludne dostanu - ja chodim do Kosic len kvoli futbalu svojho chalana. Chodil som.

Tunel je tam potrebne spravit. Je to rozumne. Keby tam bol aspon po Tornalu mas uplne rovnu cestu.

Inak ta Soroska je asi jedina prirodzena bariera smer vychod zapad. Ktora sa neda nijak inak vyriesit ako tunelom. Idem tam plynovod, rury tahali po horizonte?

18.02.2019 | Roman Kanala

Lipovník a Jablonov sú z oboch strán Sorošky. Ten tunel mal byť hotový už 30 rokov, ale nesedel Žiline. Akonáhle bude tunel, nikto normálny nebude jazdiť na Žilinu. Do piatich rokov začnú chodiť investori a usadia sa okolo cesty. A decká nebudú chodiť robiť do Holandska a Anglicka.

19.02.2019 | svk

Neviem čo to tu stále meleš o ceste na juhu. Ja som.z juhu otec pochádza z Tornale takže tam chodíme za rodinou. Diaľnice tam netreba treba len zrekonštruovať cesty a urobiť obchvaty miest. Cesty sú tam široké a doprava riedka. Tam treba investorov aby mali ľudia z čoho žiť. To isté platí aj o ďalších diaľniciach. Stavať ich do každej pi je trochu dosť luxus.

18.02.2019 | rosma

Presne tak. Ekonomický zmysel má momentálne iba tunel Soroška, aj to iba v polprofile. Politicky to tam Harakter s Ersékom tlačia na úkor kolapsov v iných častiach krajiny a za to ho volia ľudia z týchto zaostalých regiónov. Tam diaľnice nepomôžu. Stačí sa pozrieť na Sicíliu a Kalábriu, kde sa kvôli zlej ekonomickej situácii postalili stovky diaľníc z eurofondov. Nepomohlo to nič - regióny sa vyľudňujú ešte rýchlejšie. len sa napakovala miestna mafia a stavebné firmy. Omnoho dôležitejšia pre prosperitu je geografia regiónu. Diaľnice sa majú stavať tam, kde si ich situácia vyžaduje a nie tam, kde nič nie je, aby tam niečo prišlo. Nepríde! Tak to funguje a politici to môžu svojimi politickými rozhodnutiami iba sabotovať.

18.02.2019 | Patriot85

Roman vraj sa má do Žiliny z BA presunúť aj medzinárodné letisko a na Váhu má byť najväčší prístav v Európe, počul si? Takže Soroška ešte nejaký ten rôčík počká, bohužiaľ... Ale keby aj náhodou sa začal ten tunel stavať môžeme Vám odporučiť dobrú stavebnú firmu z talianska Salini - robia rýchlo a spoľahlivo a všetci sme tu z nich nadšení. Alebo prídi bývať rovno tu a potom zabudneš aj na Sorošku, šak na východe aj tak nič nieje tak načo ešte čakáš?

18.02.2019 | Roman Kanala

Ja žijem v Ženeve.

V Žiline naozaj je medzinárodné letisko. Lietala tam linka z Prahy, už nelieta. Teraz tam už nelieta nič. Len občas Slota na stíhačke, alebo keď ide do Chorvátska.

V Žiline naozaj plánujú Vážsku cestu s riečnymi tunelmi pod Beskydmi. Našťastie im to šialenstvo nechce nik financovať. Bude treba počkať na Marťanov, lebo už aj eurofondy všetky vyžrali a nestačili ani len na diaľnicu.

18.02.2019 | rosma

Na rádiu Jerevan spomínali, že sa do Žiliny premiestni Bajkonur a aj sídlo OSN. To kvôli diaľnici a žilinistom! Lebo pôvodne to malo ísť do Rožňavy, ale keďže tam diaľnica nevedie .......

18.02.2019 | zajo-

Farizej Harakter

18.02.2019 | rtw

Pamätám si časy keď by bol Béla položil vládu pre tabuľu v Šamoríne, a teraz mu môžu v koalícii aj po hlave tancovať, nič nehrozí. Bugárovi sa určite ani len nesnívalo o tom, s akými grazlami si začal.

18.02.2019 | rosma

Bugár je jeden z najvplyvnejších grázlov, visiaci za šnúrky gatí istého Világiho Oszkara. Zradou so Smerom u väčšiny Slovákov skončil. Ostali mu už len nacionalistickí voliči, ktorí by volili aj jednorukého rybára, pokiaľ by bol Maďar.

18.02.2019 | mazopapagaj

zaujímavá predstava....hmmm
Doboha! Ako drží udicu?

19.02.2019 | svk

HEHE no predsa mu ju drží Slovak :D

18.02.2019 | EWcub

u mna ma Bela tiez 2 tvare - 1) politicka prostitutka a 2) velka politicka curva.

18.02.2019 | HlasNaHlas

Napriek tomu, čo je tu o pánovi Bugárovi napísané, stále ho považujem za pomerne slušného politika a jeho stranu za najmenšie zlo vládnej koalície, inými slovami z tých, čo sú v koalícii je pre dobro tohto štátu najlepší.

Dankovu SNS a Ficov SMER považujem za oveľa väčšie nebezpečenstvo pre Slovensko, než Bugárov Most-Híd. Ak by nebol v tejto koalícii, bol by únos štátu oveľa oveľa tvrdší. Som rád, že aspoň niekto v koalícii vidí na prsty Ficovi a Dankovi. A tí dvaja si to dobre uvedomujú a musia byť vo svojom konaní obozretnejší.

18.02.2019 | Roman Kanala

Nechcem sa Vás dotknúť, ale keby Horogter Béla nebol v koalícii, tak Fico nevyskladá vládu a boli by nové predčasné voľby. Leda že by to Fico risklo a šlo do koalície s Kotlebom.

18.02.2019 | oko

suhlas.
este k tomu, ze Bela pozera na prsty Ficovi a Dankovi. ano pozera, ale len preto, aby on neprisiel o svoj podiel.

18.02.2019 | EWcub

Béla Bugár

Béla sa dlhočizné roky tváril ako ten sympatický Maďar zo zelovocu, ktorý vám k dvom kilám paradajok zadarmo pribalí zavárané baranie rohy. Napokon sa však ukázalo, že jediný rozdiel medzi ním a tradičnými hajzlami z vládnych strán je jeho prízvuk, s ktorým by ho nezamestnali ani na helpdesku v Delli. Je neuveriteľné, že človek s guinnessovým rekordom v sraní si do úst nemá žiadnu hanbu, práve naopak, cíti sa byť pripravený na zisk najvyššieho mandátu v krajine. To je taká drzosť, akoby sa vám somrák vykadil pred dvere a potom vám zaklopal, či nemáte drobné na toaletný papier.

https://www.dailyma... (dal som to na "ORIGINAL BY DANKO")

19.02.2019 | rosma

To je dobrý prehľad kandidátov. Smutno-pravdivý!

19.02.2019 | risototh

A uz je to tu zas. Opat raz tato politicka prostitutka otocila, a uz je zrazu za tajnu volbu... Asi uz vyjednal cenu s Ficom...

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.