Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rekreačné poukazy nestačia. Problém slovenského turistického ruchu je inde

26.02.2019 | Jarmila Horváthová | Michal Lehuta

Diskusia (1 reakcia) Pravidlá diskusie

26.02.2019 | shaggy

A možno, iba možno, je problém v tom, že títo neschopáci sa nevedia propagovať sami. Prečo by to za nich mal robiť štát za peniaze všetkých? Elektrikári, kedy vás Slovensko propagovalo v Rakúsku, aby bol väčší záujem o vás? Alebo programátori, prečo nie sú reklamy na lacných slovenských programátorov v UK a USA? A čo takto výrobca výživových doplnkov, nebolo by skvelé, ak by mu SR robila reklamu v amerických gymoch?

Roky rokúce počúvam o propagácii krajiny, o tom, ako nás športovci, speváci, umelci propagujú v zahraničí. Koľko z vás si povedalo, že pôjde do Thajska po tom, čo videlo Vanesu Mae lyžovať? Na Jamajke ste boli? Nie? Tak to ten Usain Bolt behal asi mizerne. Pamätáte si Gangnam style? Miliardy videní, neverím tomu, že ste kvôli nemu nešli do Južnej Kórei.

Ja som sa tu narodil a aj tak nemám veľa miest, kam by som chodil. Žijem v Bratislave, takže viem, čo sa tú dá robiť viac, než jeden deň. Ale pre turistov to nikdy nebude Praha, Budapešť, Viedeň. Tu naozaj stačí vystúpiť z lode na pol dňa a večer sa vrátiť do normálneho sveta.
Milujem Tatry, turistika v nich je skvelá. To je určite lákadlo aj pre cudzincov na viac dní. Ale čo potom? Myslíte si, že odtiaľ pôjdu do nejakého Kežmarku? Už aj Slovenský Raj bol pre mňa "komplikovaný" turistický cieľ (čo sa týka služieb, infraštruktúry a vybavenosti). A turisti naozaj nepôjdu do Zvolena, Košíc, alebo nedajbože do Medzilaboriec. Múzeum Andyho Warhola nevyváži to nič, čo tam na východe je (a to bez urážky, aj do Bratislavy chodia iba preto, že je blízko normálnych miest).

Čo takto nechať konečne ľudí, aby boli zodpovední sami za seba? Chcú zvýšiť návštevnosť? Tak nech sa starajú o svoj biznis.

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.