Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako funguje fenomén Čaputová

11.03.2019 | Eva Mihočková

Diskusia (48 reakcií) Pravidlá diskusie

11.03.2019 | Anna Herrmannová

Čaputová je naozaj fenomén!

Je na míle vzdialená pred bezcharakterným Harabinom, ktorý ako právnik má slovník a osobný príbeh neakceptovateľný!!!
Som presvedčená, že v prípade postupu Harabina do druhého kola, SR sa postaví proti harabinizácii v štáte!
Na základe skúseností s Harabinom vo verejnom živote!

Ševčofic je uhladenejší!
Má však na čele pečať politickej strany Smer!
Tak výraznú, že je pre mnohých neprijateľný!
Je kópia Smeráka ... hovoriť, hovoriť, zahmlievať, nič jasnou rečou nepovedať!
V tomto je Ševčofic horší ako Harabin!
Tóth ako naivka sadol na lep Smeráka!
Mal by mať rozum, prišiel o veľa priaznivcov!

Ševcofic sa usiluje o témy, na ktoré ako prezident má minimálny dosah!
Vlaky, obedy zadarmo musia platiť všetci občania!
Je to nespravodlivé na oboch stranách!
Poľnohospodárstvo?
Veď Smerák dotiahol svinstvá a mafiu na východ!

Nechce sa vracať do minulosti!
Pochopiteľné, Smer má za ušami až priveľa!
Nuž a ako diplomat by mal vedieť, že Historia magistra vitae!
Skutočná učiteľka!

Zásadné chyby v kampani sú typicky smerácke!
Ùtok na Čaputovú kvôli fiktivnému omilosteniu prezidenta Kisku!
Ak je Šefčovič taký diplomat vie, že Kiska nie je obvinený, odsúdený..., že svinstvá voči nemu sa
časom odhalia...
No a jeho postoj k odpovedi Čaputovej bol daný na spôsob Fica!

Čudujem sa cirkevným hodnostárom, že robia chybu ako nebohý kardinál Korec s Ficom!
Vstupujú do kampane!
Som katolíčka, nesúhlasím, aby sa takto medzi občanmi jatrili rany v krajine!
Ak chceli komunikovať, mali si pozvať všetkých kandidátov!
Prečo nie napr. Mikloško, praktizujúci katolík, nie "veriaci umeláč"...
Lebo takí politici sedeli na nový rok v kostole!

Dajte cisárovi, čo je cisárovo a Bohu, čo je božie..
Odpovedal Ježiš, keď ho chceli farizeji nachytať na politike v tej dobe!
Memento!

12.03.2019 | MyslimSiTo

No a zidia ho popravili ako vsetci vieme. Preto sa cudujem, preco inak velmi mila p.Caputova sa cuduje reakcii katolickej cirkvi. Nemyslim si, ze na Slovensku bude fungovat prezidentka zidovskeho povodu. Ani Radicova nefungovala, a ta este aj milenca knaza mala, ani to nepomohlo.

12.03.2019 | libertarian

Čaptavá je naozaj fenomán !!!!

Je to jediná kandidátka, ktorá po vyzlečení vypadá lepšie, ako oblečená.

13.03.2019 | hulo11

JUDr. Harabin, JUDr. Fico, JUDr. Danko, JUDr. Čaputová - len aby sa nezabudlo, aj ona je právnička :-)

11.03.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fenomen? Nie, len dokonalý marketingový produkt a ďalšia figúrka do paláca. V porovnaní s Kiskom, Drahosom je toto oveľa vyššia " kvalita". Blahoželám k výberu Kandidáta.
Akoby ste povedali. Ľudia, myslíme si ze ste takí sprosti, že za 500000 eur vám vyberieme koho tam chceme mať. Slobodu a demokraciu sú rozvracat nedáme.

11.03.2019 | oko

fascinujuce, ako trolia farma Smeru pise “slobodu a demokraciu si rozvracat nedame”.
slobodu svojim a demokraciu na sposob kalinaka

11.03.2019 | citatelTrendu

No, diskusná relácia na markíze stála za to, celkovo tieto voľby sú tragikomédia, nie je koho voliť. Paradoxne Kotleba vyšiel z tejto diskusie najlepšie, Šefčovič pôsobil úplne nedôveryhodne-násilný falošný úsmev, Čaputová sa pochovala sama podporou pozemkového podvodníka Kisku ktorému by udelila milosť. Toto vnímajú ľudia veľmi citlivo, pred zákonom si máme byť rovní.
Harabin-nadutý alfasamec od Mečiara, pre väčšinu nevoliteľní.

Môj tip na 1. kolo: Kotleba vs Čaputová, potom v 2. kole zvíťazti jednoznačne Čaputová

PS: Smutné, ale tieto voľby sú ukážka ako sú ľudia znechuté našimi politikmi a to naprieč politickým spektrom. Minule to na moje prekvapenie dobre zhodnotil Fr. Mikloško, ktorý povedal že korupcia je presiaknutá v každej strane (pravica aj ľavica), ľudia politikom neveria, rovnosť pred zákopnom neexistuje, vlády chránia mafiánov a miesto efektivity máme stále viac úradov a buzerácie občanov. Podpora drobného podnikania nulová, zdravotníctvo a školstvo v rozklade. Kpt. Danko chce rozhadzovať ďalšie milióny eur a zadlžovať krajinu, pritom nie sú schopní dodať stotisíc eur na ten urýchlovač z Ruska, aby sa tu špičkovo liečila rakovina. Čo dodať? Zlodejsko v praxi.

11.03.2019 | Roman Kanala

Nepovedala Čaputová presne to isté? Že občania sú si rovní a preto ak by Kiska požiadal o milosť, bude posudzovať žiadosť občana a nie prezidenta?

Okrem toho je to situácia silne hypotetická. Zatiaľ Kisku kalícia len šikanuje. Nebol ani obvinený, ani odsúdený a sám sa vyjadril, že o milosť v žiadnom prípade žiadať nechce. Takže to je varenie polievky z čistej vody. To znamená zmanipulovanú myseľ.

11.03.2019 | Marth

Pozeral som tú diskusiu aj ja. Ja len nerozumiem, kde ste počuli, že dá Kiskovi milosť. Povedala, presne to čo ste napísali, že pred zákonom sme si všetci rovní a že Kisku bude posudzovať ako ktoréhokoľvek iného občana. Tak vážne nerozumiem, prečo si vymýšľate.

11.03.2019 | citatelTrendu

Nie v tejto diskusii, vyjadrila sa tak ešte predtým. To som len konštatovala čaputovú ako kandidátku na prezidenta, nie v súvislosti s touto diskusiou.
https://spravy.prav...

11.03.2019 | IvanPe

Cital som ten clanok vo vasom odkaze a ani tam nic ineho ako to co ste napisali nezaznelo: “Ako som povedala dnes v spomínanej debate Hospodárskych novín, ak by bol pán Kiska odsúdený a podal by žiadosť o udelenie milosti, k tejto žiadosti by som pristupovala spravodlivo, čiže tak, ako k žiadosti akéhokoľvek iného občana. Práve preto, že rovnosť pred zákonom a spravodlivosť pre každého občana je ústrednou témou mojej kampane.

Zuzana Čaputová takú istú odpoveď už zopakovala aj v dnešnom online rozhovore pre čitateľov Pravdy.”

Mozno z kontextu samotneho dennika vyplynulo nieco ine, ale to by som sa tomu ani nedivil.

11.03.2019 | citatelTrendu

A čo tu?
https://www.youtube...

11.03.2019 | citatelTrendu

cca 11. minúta

11.03.2019 | rosma

Asi sme pozerali odlišnú diskusiu. Čaputová nikde nepovedala, že by dala milosť Kiskovi. Apropo - čo je to za téma - tá milosť. Veď nebol ani obžalovaný, tobôž nie odsúdený. Ja som chcel voliť Mistríka, ale Čaputová sa mi na prezidenta pozdáva čoraz viac. Na rozdiel od komunistu, smeráka a moskovského študenta - agenta Šefčoviča.

12.03.2019 | libertarian

" Paradoxne Kotleba vyšiel z tejto diskusie najlepšie,"

- nuž, Kotleba je JEDFINÝ politik, ktorý chce ochrániť slovákov pred dovozom muslimov. Lenže - slováci milujú muslimov viac, ako Kotlebu. Takže - Kotlebu nechceme, muslimov chceme.

11.03.2019 | Emasculate

Fenomen je jednoduchy. Vedla Caputovej je zbytok kandidatskeho ansamblu fakticke absolutne bahenne dno hrozne spinavej zumpy. Su to odporne bytosti, karikatury tych najhorsich ludskych vlastnosti, to najnechutnejsie co sa v ludskom rode obcas prihodi a prezije embrionalny vyvoj. Ked sa nahodou spoja tie najposkodenejsie geny a chromozomy. PRETO to ma Caputova lahke.

Ta zostava je az neuveritelne odporna, ze sa treba spytat co sme to za narod, ked tieto kreatury sa vobec jedneho dna zobudia s presvedcenim, ze si ich niekto vyberie za prezidenta. 10 percent pre mafianskeho stetinaca s inteligencnym kvocientom hlboko pod 90, 6 percent pre bezskrupulozneho mongoloidneho zlodeja bez stipky moralky, 20 percent pre do oci bijuceho oportunistickeho gaunera objimajuceho sa s najvacsim kriminalnikom v historii tohto statu (t.č. tesne pred generalkou pečene). Toto su v sucte velmi seriozne cisla. Cize mozno realna otazka je, su to za zrudy, co tejto zostave davaju hlasy?

11.03.2019 | mánička

My, Slováci....

11.03.2019 | IvanPe

Hrdo, odborne a slusne, za Boha, narod a rodinu, za Slovenske istoty.

11.03.2019 | ivansk

smutné.
takisto ako prieskumy parlamentných volieb.

11.03.2019 | oko

“karikatury tych najhorsich ludskych vlastnosti”
toto je asi najpresnejsie pomenovanie (vacsiny) prezidentskych kandidatov. Mna najviac zaskocil JUDr. M.D.Ž. Reznovič. Ved uz len jeho kampan je plne pod vplyvom lokalneho politickeho mafiana fica t.c. choromyselneho, co to musi byt za integritu osobnosti europskeho formatu.

11.03.2019 | karko

Caputova je na urovni tohoto prispevku.

11.03.2019 | Jaroslav Raztocny

Volba je vysledkom procesu rozhodovania. Ludia su (ne)uveritelne iracionalne bytosti. Staci pochopit vzorec spravania sa urcitej skupiny a poskytnut spravne “hesla” pre kognitivne spracovanie - istoty, prec s EU - bude lepsie, narod-domovina, ...
A hned je na svete zbierka ktoru ste popisal. Tak sa dostal k moci mafian Fajko, pred nim zlocinec z Elektry, zilinsky Alkoholik, nezabudnite na krala robotnikov, ...
Dali ludom len to, co ludia chceli pocut - ze im bude lepsie.
Tato skupina ludi veri na rozpravky, pretoze su jednoduchi, je pohodlne byt jednoduchy. A cakat, ze bude este lepsie. Preto su lahko manipulovatelni.

12.03.2019 | libertarian

Ano. Je to tak(to) :

Volba je vysledkom procesu rozhodovania. Ludia su (ne)uveritelne iracionalne bytosti. Staci pochopit vzorec spravania sa urcitej skupiny a poskytnut spravne “hesla” pre kognitivne spracovanie - viacej EU - bude lepsie, NATO nás ochráni, muslimovia zarobia na naše dôchodky, Putin FUJ ......

Tak sa dostal k moci Dzurinda, Fico, Radičová , Takto zvíťazí Čaputová ....
Dali ludom len to, co ludia chceli pocut - ze im bude lepsie.
Tato skupina ludi veri na rozpravky, pretoze su jednoduchi, je pohodlne byt jednoduchy. A cakat, ze bude este lepsie. Preto su lahko manipulovatelni.

11.03.2019 | qwer

Caputova by vraj v druhom kole keby tam nebola ona podporila Sefcovica ???
Toto vraj povedala vcera po skonceni diskusie na Markize!
To asi nie je stastne vyjadrenie alebo to je ich strategia???

Som ochotny na Caputovej akceptovat rozne veci na ktore mam mozno iny nazor, no toto je klucova tema.
Smeruje to ku tomu ze Progresivne Slovnesko je SIET v.2.0 ?

Mohla aspon povedat ze v tom pripade to necha na volicoch a pod. ale priamo podporit Sefcovica a tym aj padom akceptovat aj SMER?


11.03.2019 | Ykb

a koho by mala podporit, harabina?! (facepalm)

11.03.2019 | qwer

mohla povedat ze to necha na inteligenciu svojich volicov,

Keby sa Sefcovic stal predsedom Smeru miesto Fica znamena to ze je to uz akceptovatelna strana do vlady s PS?

zial stale viac to zacina pripominat ze PS je nova Siet...

12.03.2019 | MichalB

Povedala to preto, že ostatní kandidáti v prvej päťke sú naladení protieurópsky.

Môžme sa my hrať na hrdých Slovákov, že nám Európsku úniu netreba. V skutočnosti by sme sa bez nej nemali tak dobre ako sa máme teraz.

Takže v prípade ak Čaputová nevyhrá Šefčovič by bol jediná zostávajúca možnosť (rozumej "menšie zlo")

11.03.2019 | Morris

preco mi bol zmazany prispevok?

11.03.2019 | qwer

a co si pisal?

11.03.2019 | IvanPe

Keby ostali do druheho kola Sefcovic a Harabin/ Kotleba, tak by dalo cele Slovensko hlas Sefcovicovi.
Podobne ako pri volbe Gasparovic/ Meciar.
Slovensko nechce aby prezident vlastnil pan Leexa.

11.03.2019 | qwer

Sefcovic je obaleny Fico, to nie je alternativa, Lexa vlastni aj Fica a teda aj Sefcovica!

Keby bol v druhom kole hypoteticky Fico - Harabin/Kotleba tak by sme volili koho?


11.03.2019 | bozsky

Caputova je umely marketingovy produkt mimovladok. Pouzili na nu vzorec Kiska, ktory sa predtym snazili pouzit na Mistrika, no ten odstupil po tom, ako sa zacali ludia coraz viac pytat na 1,4 miliona na jeho sukromnom ucte. Okrem toho mal charizmu studenej sprchy.
Z Caputovej robia "etericku bytost", pritom pre Slovensko doteraz nic neurobila. Pezinok mal sancu mat najpokrokovejsiu skladku a dopadli ako NYC s Alexandriou Ocasio-Corterz. Ta z mesta vyhnala Amazon a teraz New York City hrozi, ze pri najblizsej recesii vyhlasi bankrot. Pezinok sice neskrachuje, no namiesto prijmov zo skladky je to pre neho cisty naklad.

11.03.2019 | Truhlik999

Suhlas.
Aktualne je jediny voliteľný Krajniak.

12.03.2019 | libertarian

Caputova je umely marketingovy produkt mimovladok. Pouzili na nu vzorec Kiska. Ale produkt Čaputová sa im vydaril lepšie.V súťaži MISS SK by som ju volil. Ale za prezidenta ??? To radšej Kotlebu, aj ked nie je sexy.

12.03.2019 | Adam Roznavsky

Pani bratia, cudujem sa tomu, ako funguje vas mozog a patram, na akom zaklade mate postavany svoj usudok. Som vsak rad, ze mozete slobodne prezentovat svoje nazory a tolerujem ich. Uprimne, pozeram sa na vas ako na zjavenie, ako na neuchopitelne stretnutie s mimozemstanmi, ked si sam seba predstavujem ako slobodne a pri vsetkom vedomi hadzem do urny listok s bratom kotlebom alebo krajnakom. Pokoj s vami a mier vasemu prezivaniu.

11.03.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

osoba na 13. mieste zoznamu asi nikoho neprekvapí :-)
https://www.aktuali...

11.03.2019 | karko

Slosiarik si mysli, ze svojimi podvodnymi prieskumami vyrobil "fenomen". Som zvedavy ako sa z toho vykruti po sobote.

12.03.2019 | Roman Piater

Podľa vlastných prieskumov stávkových kancelárií, je Čaputová jasný favorit, uvidíme teda realitu. Predsa tie percentá od Mistríka, masívna podpora od ľudí a skvelá kampaň sa musia prejaviť. Tipujem že v prvom kole dá 43%, akp jej volič som zmobilizoval celé svoje najbližšie okolie. Tých, ktorým som nevedel presvedčiť, kúpil som výlet na víkend, aby neboli cez voľby doma.

12.03.2019 | libertarian

Podľa vlastných prieskumov stávkových kancelárií, je Čaputová jasný favorit. Slováci dodnes nepochopili, že voľba prezidenta je čosi iné, ako voľba MISS SK.
Takže je favo riť.

12.03.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kúpil si výlet? aha...dobre sa zabávam na tomto prostoduchom liberálnom fanklube a jeho optimizme. :-)

12.03.2019 | demo50

A čo významné urobili pre Slovensko Šefčovič, Harabín a Kotleba? Okrem toho, že sa nabalili na bruselskom a slovenskom rozpočte. Chystajú sa potvrdiť vo funkcii prezidenta a následne v parlamentných voľbách existenciu "najúspešnejšieho politického projektu na Slovensku", teda najväčšej skládky odpadu a žumpy Slovenska, vytvorenej vlastnou hlavou pomätenca a mafiána hranola. A Čaputová bojovala hlavne proti tejto skládke odpadu, proti mafiánskym praktikám štátu a jeho chránencov v podaní podvodníkov typu Kočner. Preto dostáva preferencie a dostane aj hlasy všetkých slušných občanov Slovenska.

12.03.2019 | libertarian

A Čaputová bojovala hlavne proti tejto skládke odpadu. Čaputová je najlepší SMETIAR na SK. Budeme mať prezidenta smetiara !!!

12.03.2019 | beauty

Nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Kiska ako odstrašujúci príklad stačí.

13.03.2019 | atabaz

Takú "masívnu"reklamu, akej sa dostáva v Trende kandidátke na prezidnta Čaputovej, môžu ostatní kandidáti "vyvolenému kandidátovi" tohto periodika len závidieť. Toľké "zviditeľňiovanie" len jedného kandidáta sa ani nehodí v periodiku, ktoré má názov Trend. Neobjektivia, protekcionizmus, nesmie byť v tejto krajine trendom!

Každý z kandidátov má svoje klady i zápory. Podľa všetkých platných pravidiel boli "odobrení" - schválení kompetetnými ako regulárni kandidáti na prezidenta. Médiá majú samozrejmú povinnosť informovať občanov o tom, akí ľudia, akí odborníci sú kandidáti, čo zaujímavé, užitočné v prospech spoločnosti majú za sebou. Ale vyvážene. Konečené rozhodnutie o tom, kto sa stane prezidentom, už bude len na občanoch voličoch (nie na médiách), a to v závislosti od toho, aké druhy informácií o kandidátoch si voliči zisťujú, ako pozorne sledujú ich verejné predvolebné vystúpenia v médiách. Médiá by však nemali do tejto voľby občanov vstupovať nápadným preferovaním kohokoľvek z kandidátov.

13.03.2019 | demo50

Fica už museli hospitalizovať, toto už neunesie. Škoda ho nebude, Slovensko sa aspoň nadýchne.
https://www.youtube...

14.03.2019 | Julo 2018

Čaputová je fenomén. fenimén, ktorý vytiahli na svetlo hlavne médiá a internetoví novinári. Treba sa pozrieť na to, kto je ich vlastníkom , aký je joho cieľ ak by vyhrala, ale hlavne koľko peňazí nepriamo investovali. Ak by včíslili náklady na každý článok o Čaputovej a jej super kvalitách a aktivitách , tak už dávno by musela zasiahnuť kontrola za prekročenie nákladov na kampaň-
Na druhú stranu je treba priznať že neexistuje žiadna voľba nejakého kandidáta ktorý by vyhovoval všetkým. Keby bol Smer ticho a nespomenul Šefčoviča, tak by pravdepodobne viedol aj Čaputovou objednané prieskumy. On nukdy nebol členom Smeru, ale má politickú kariéru ktorá by uľahčila prípadné jednania so zahraničím. Čaputová je vo veku kedy by oslovila len Macrona vzhľadom na jeho záľubu v starších dámach . Jej skúsenosti z imovládok su v tomto smere nulové , lebo štát nie je mimovládka ktorá za " groše " vykrikuje to čo platiteľ potrebuje. Momentálne je Šefčovič to najmenšie zlo.

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.