Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pelikánovi narástli krídla, nie však na úkor zdravia firmy

Koncom deväťdesiatych rokov, keď Tatiana Ondrejková začala podnikať v predaji leteniek, slovíčko startup neexistovalo. Ale dnes by jej počínanie určite tak pomenovali, keďže bola mladá, so zaujímavým podnikateľským zámerom, a hoci s minimom peňazí, o to s väčším drajvom.

16.02.2020, 10:00 | Jarmila Horváthová | © 2020 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 13

Väčšinová majiteľka spoločnosti Pelicantravel.com (predošlý názov Pelikan.sk) spomína, že keď sa rozhodla založiť vlastnú firmu na predaj leteniek, mala na to okolo dvetisíc slovenských korún. To stačilo iba na zaplatenie poplatkov na založenie živnosti.

Neprehliadnite

„Mala som svojím spôsobom šťastie, že som poznala známeho, ktorý prenajímal kancelárske priestory. Presvedčila som ho, aby mi požičal zariadenú kanceláriu s počítačom a telefónom s tým, že mu zaplatím o tri mesiace. Tak sa aj stalo a celú dlžobu som mu do toho času vrátila,“ hovorí pre TREND.

Biznis Hub

Chcem sa živiť tým, čo ma baví

V roku 1999, keď založila

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 13

Rubrika Podnikanie

Tagy Úspešné slovenské firmy