Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Téma - ako sa tvorí logo

Rubrika z TRENDU 16/2013 | prepnite na túto rubriku vo všetkých vydaniach

Nahryznuté jablko treba vymyslieť

Nahryznuté jablko treba vymyslieť

S logom je to ako s oblečením, dá sa kúpiť na trhovisku, značkové v obchode alebo si môžete dať ušiť oblek u krajčíra na mieru

Téma - ako sa tvorí logo

Cena za dobré logo

To by som dokázal aj ja, pomyslí si väčšina ľudí pri pohľade na najznámejšie firemné logá. Ich geniálnosť často spočíva v tom, že sú úplne jednoduché. To však neznamená, že vznikli mimovoľne či bez vynaloženia úsilia. Tvorba vizuálnej podoby značiek je komplexná činnosť, ktorá si vyžaduje nielen dostatok času, profesionálny vstup, ale i zodpovedajúce ohodnotenie. 1

Téma - ako sa tvorí logo