Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako zlepšiť predaj

Seriál týždenníka TREND

Iba dáta nestačia, firmy by mali byť schopné modelovať správanie zákazníkov Nájdete v TRENDE

Iba dáta nestačia, firmy by mali byť schopné modelovať správanie zákazníkov

Možno desatina úspechu pri poznávaní zákazníkov závisí od dát, zvyšok stojí na schopnosti modelovať ich správanie

14.07.2015

Slovenské e-shopy? Ovládajú ich Česi

Slovenské e-shopy? Ovládajú ich Česi

Majiteľ internetového porovnávacieho portálu Pricemania Michal Král tvrdí, že budúcnosťou e-shopov je prispôsobenie sa potrebám konkrétneho zákazníka

03.07.2015

Čo obchodníkom prináša a čím hrozí digitálna éra

Čo obchodníkom prináša a čím hrozí digitálna éra

Spotrebitelia radia: Online a kameň vedia koexistovať, sociálne siete netreba preceňovať a oplatí sa všímať si aj mladšiu generáciu

29.04.2015

Dobrý predavač? Druh ohrozený Nájdete v TRENDE

Dobrý predavač? Druh ohrozený

Maloobchod aj napriek nelákavým zárobkom netrpí personálnou núdzou, kvalitných ľudí si vychová 4

21.03.2015

Zákazník je ako bumerang. Nie vždy sa vráti

Zákazník je ako bumerang. Nie vždy sa vráti

Tajomstvo dobrého predajcu spočíva v kombinácii primerane vynaloženej energie a správnej techniky

11.02.2015

Prežijú kamenné obchody digitálnu revolúciu?

Prežijú kamenné obchody digitálnu revolúciu?

Štúdia Digital Shopper ukazuje, ako sa mení nákupné správanie spotrebiteľov a čo môžu obchodníci urobiť, aby v novom prostredí uspeli

21.01.2015

Ako správne namiešať koktail odmeňovania pre obchodníkov

Ako správne namiešať koktail odmeňovania pre obchodníkov

Hľadanie optimálneho vzorca pre odmeňovanie obchodníkov je alchýmia, pri ktorej neexistuje univerzálny recept

07.01.2015

Freemium: Ako sa predáva zadarmo Nájdete v TRENDE

Freemium: Ako sa predáva zadarmo

Aj bezplatné veci môžu zarábať. Len na to treba ísť opatrne a dávať pozor na deti

10.08.2014

Budúcnosť nakupovania? Aj online, aj tradične a najlepšie súčasne Nájdete v TRENDE

Budúcnosť nakupovania? Aj online, aj tradične a najlepšie súčasne

Ak obchodníci nezačnú prepájať predajné kanály, hrozí im odlev zákazníkov

16.07.2014

Ako sa financovať po omrvinkách

Ako sa financovať po omrvinkách

Fenomén kolektívneho sponzorovania podnikateľského nápadu prináša ovocie aj slovenským firmám

20.05.2014

Nekopírujte úspešných Nájdete v TRENDE

Nekopírujte úspešných

Zakladateľ Kickstartera Charles Adler hovorí, že na najväčšej svetovej crowdfundingovej platforme budú môcť štartovať aj slovenské projekty. Jedného dňa

17.05.2014

Veľkoobchod má väčšiu fantáziu

Veľkoobchod má väčšiu fantáziu

Košický podnikateľ Miroslav Labaš, ktorý je v top desiatke slovenských obchodníkov, po rokoch vstúpil aj do maloobchodu a uspel v ňom

07.05.2014

Predaj finančných produktov na štyri spôsoby

Predaj finančných produktov na štyri spôsoby

Pri distribúcii poistiek a iných služieb funguje multilevel, ploché agentúrne modely, „samospotrebiteľstvo“ aj nezávislé broker pooly

30.04.2014

Prečo nerobiť e-shop Nájdete v TRENDE

Prečo nerobiť e-shop

Začínajúci internetoví podnikatelia by sa mali zbaviť ilúzií o tom, že online obchodovanie je jednoduché a lacné

28.04.2014

Obchod s reťazcami nie je ihrisko pre diplomatov Nájdete v TRENDE

Obchod s reťazcami nie je ihrisko pre diplomatov

Obchodný riaditeľ popradských Baliarní obchodu Igor Matušek vraví, že je možno až priveľmi rázny, ale pokiaľ to firme prináša zisky, nerieši to

27.04.2014

Zákazník nemá vždy pravdu Nájdete v TRENDE

Zákazník nemá vždy pravdu

Šéf obchodníkov si musí pri skladaní tímu uvedomiť, že obchodníci sú buď lovci, alebo farmári

21.04.2014

Žoldnieri v obchode umierajú prví Nájdete v TRENDE

Žoldnieri v obchode umierajú prví

Dobrý obchodník musí mať chuť a vôľu predávať, potrebuje byť zapálený pre produkt a jeho motiváciou nemôže byť biznis iba pre peniaze

19.04.2014

Slováci sa (už) vedia predať Nájdete v TRENDE

Slováci sa (už) vedia predať

Nová generácia podnikateľov chce svetový úspech, zlepšiť musí najmä imidž a vystupovanie

13.04.2014

Veľké veci sa dajú robiť všade Nájdete v TRENDE

Veľké veci sa dajú robiť všade

Investor Paul Jozefak hovorí, v čom majú ľudia na Slovensku šancu preraziť a prečo by mali začať podnikať čím skôr

09.04.2014

Dobrý produkt nepotrebuje čarodejníka Nájdete v TRENDE

Dobrý produkt nepotrebuje čarodejníka

Firma svojim predajcom najviac pomôže inováciami a počúvaním zákazníkov

08.04.2014

Nákupný striptíz Nájdete v TRENDE

Nákupný striptíz

Zákazníci sa vo vernostnom programe odhaľujú. Obchodníci vďaka tomu lepšie cielia marketing a predaj

29.03.2014

Obchodník môže využiť všetky zmysly

Obchodník môže využiť všetky zmysly

Vhodný výber vône a hudby predlžuje čas, ktorý zákazník strávi v predajni

26.03.2014

Cesta do hlbín zákazníkovej duše

Cesta do hlbín zákazníkovej duše

Nové technológie umožňujú presne zmapovať nákupné správanie spotrebiteľa. A zefektívniť predaj

26.03.2014

Neponúkajte, čo by ste sami nekúpili

Neponúkajte, čo by ste sami nekúpili

Ťažko povedať, či obchodník bude úspešnejší s ekonomickým alebo technickým zázemím, mieni šéf Slovak Telekomu pre ICT a korporátny segment Ján Adamec

19.03.2014

Vyjednávania sú tvrdé, aj keď sú vzťahy osobné

Vyjednávania sú tvrdé, aj keď sú vzťahy osobné

Stále hľadáme nové oblasti, v ktorých by sme mohli byť užitočnejší než konkurencia, hovorí šéfka obchodu v Orangei Zuzana Nemečková

19.03.2014

Ako obchodujú najväčší

Ako obchodujú najväčší

Obchodníci v Orangei a Telekome zažili veľa: rýchly rast, nasýtený trh, škrty zákazníckych rozpočtov aj hľadanie nových rastových impulzov

19.03.2014

Rovnaký biznis, iná platba

Rovnaký biznis, iná platba

Najstaršie obchodné platidlo sa teší väčšej obľube. Ale aj na barter treba peniaze

12.03.2014

Dva kubické metre obchodu

Dva kubické metre obchodu

Predajné automaty zažívajú renesanciu, nové technológie z nich robia sofistikované a všadeprítomné obchody

12.03.2014

Predaj v novom šate

Predaj v novom šate

Nové technológie ponúkajú firmám široké možnosti, ako zapracovať na zákazníkovi

12.03.2014