Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Téma - veda a biznis

Rubrika z TRENDU 35/2015 | prepnite na túto rubriku vo všetkých vydaniach

Prečo slovenská veda nepočúva biznis

Prečo slovenská veda nepočúva biznis

Naša súčasná prosperita je založená najmä na lacnej a relatívne vzdelanej pracovnej sile, ktorá pritiahla veľké korporácie. Čo Slovensko ponúkne svetu, keď ťahúni ekonomiky odídu za lacnejšou prácou? 4

Téma - veda a biznis

Biznis je pre školu cudzí element

Biznis je pre školu cudzí element

Vedec a šéf štátneho transferu vedy do biznisu Ján Turňa tvrdí, že školám zväzuje ruky legislatíva

Téma - veda a biznis