Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

TREND + CSR

Rubrika z TRENDU 41/2019 | prepnite na túto rubriku vo všetkých vydaniach

Ekonomika potiahla aj filantropiu, na zodpovedné podnikanie firiem tlačia ľudia

Ekonomika potiahla aj filantropiu, na zodpovedné podnikanie firiem tlačia ľudia

Neziskový sektor by mohol v ideálnom prípade získať ročne zhruba o štyri milióny eur viac

TREND + CSR

Individuálni darcovia sú stabilizačným pilierom neziskového sektora

Individuálni darcovia sú stabilizačným pilierom neziskového sektora

Priemerný čas podpory jedného projektu zo strany fyzických osôb je na Slovensku približne dva až tri roky, hovorí Hana Mlkvá

TREND + CSR

Zelené projekty idú do popredia. Zmena klímy ovplyvní aj grantové výzvy

Zelené projekty idú do popredia. Zmena klímy ovplyvní aj grantové výzvy

Firemné nadácie získavajú takmer pätinu výnosov z dvoch percent

TREND + CSR