Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Téma

Rubrika z TRENDU 2/2019 | prepnite na túto rubriku vo všetkých vydaniach

Drahé a zbytočné: Stavebné sporenie neponúka nič výnimočné

Drahé a zbytočné: Stavebné sporenie neponúka nič výnimočné

Takmer nerastie a má vysoké poplatky. Napriek tomu je stavebné sporenie stále voľbou pre takmer jeden milión Slovákov 11

Téma

Nižšia štátna prémia môže vohnať sporiteľov do straty

Nižšia štátna prémia môže vohnať sporiteľov do straty

Viac ako dvesto eur mesačne musí klient nasporiť, ak chce dosiahnuť na maximálnu štátnu prémiu. A jeho hrubé príjmy pritom nesmú presiahnuť 1,3-násobok priemernej mzdy 3

Téma

Šéf Stavebnej sporiteľne: Analyzujeme, ako posunúť stavebné sporenie na ďalšiu úroveň

Šéf Stavebnej sporiteľne: Analyzujeme, ako posunúť stavebné sporenie na ďalšiu úroveň

Stavebná sporiteľňa si hľadá svoje miesto, ale bez zmeny legislatívy to nepôjde 7

Téma