Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ekonomika: Barometer

TREND Barometer je pravidelný prieskum názorov predstaviteľov hospodárskeho života na najdôležitejšie aktuálne témy slovenskej ekonomiky a biznisu. Respondentov, ktorí hlasujú na TRENDE prostredníctvom unikátneho hesla, vyberá redakcia TRENDU.

Ak ste zvedaví, ako konkrétny respondent hlasoval vo všetkých barometroch, na ktorých sa zúčastnil, kliknite na jeho meno.

Chceli by ste odpovedať v TREND Barometri?

Pociťujete tlak biznisu na vylepšovanie zovňajšku?

  1. rozhodne áno 15 %
  2. skôr áno 31 %
  3. skôr nie 26 %
  4. rozhodne nie 11 %
  5. neviem / nevyjadrujem sa / iné 17 %


Uzávierka hlasovania: 18.01.2016. Počet respondentov: 84.
Z dôvodu zaokrúhľovania na celé čísla sa súčet odpovedí nemusí rovnať 100 %.

Zoradiť respondentov podľa respondenta | odpovede | komentára

Respondent Odpoveď Komentár
Máťuš Alexander Máťuš
CEO
ZenithOptimedia, s.r.o.
skôr nie
Novotná Alexandra Novotná
majiteľka
Klinika Esthetic
rozhodne áno Starostlivosť o zovňajšok je súčasťou životného štýlu, ktorý prinieslo obdobie v ktorom žijeme. Rovnako , ako zdravá výživa, návrat k pravidelnému športovaniu, odbúranie zlozvykov ako sú fajčenie alkohol a zbytočné užívanie liekov, duchovný a osobnostný rozvoj. To všetko sú pomôcky , ktoré pomáhajú prežiť v tvrdej džungli biznisu a komplikovaných medziľudských vzťahov. Aj v prírode prežije v prvom rade zdravý a len zdravý môže byť krásny, čo ľudia pochopili. Zbytočne budeme vykonávať zákroky na vylepšovanie zovňajšku u niekoho, kto fajčí, ponocuje nešportuje. Pre nás zbytočná námaha pre klienta vyhodené peniaze. Okrem toho sociologické štúdie potvrdzujú, že krásni ľudia sú kariérne úspešnejší. Nie je umenie byť krásny v osemnástke obdivujme tých, ktorí sú krásni v zrelom veku. Nikdy to totiž nie je len výsledkom práce plastickej chirurgie, ale vždy výsledkom obrovskej sebadisciplíny a to si ja osobne veľmi vážim.
Starostlivosť o zovňajšok je súčasťou životného štýlu, ktorý prinieslo obdobie v ktorom žijeme. Rovnako , ako zdravá výživa, návrat k pravidelnému športovaniu, odbúranie zlozvykov ako sú fajčenie alkohol a zbytočné užívanie liekov, duchovný a osobnostný rozvoj. To všetko sú pomôcky , ktoré pomáhajú prežiť v tvrdej džungli biznisu a komplikovaných medziľudských vzťahov. Aj v prírode prežije v prvom rade zdravý a len zdravý môže byť krásny, čo ľudia pochopili. Zbytočne budeme vykonávať zákroky na vylepšovanie zovňajšku u niekoho, kto fajčí, ponocuje nešportuje. Pre nás zbytočná námaha pre klienta vyhodené peniaze. Okrem toho sociologické štúdie potvrdzujú, že krásni ľudia sú kariérne úspešnejší. Nie je umenie byť krásny v osemnástke obdivujme tých, ktorí sú krásni v zrelom veku. Nikdy to totiž nie je len výsledkom práce plastickej chirurgie, ale vždy výsledkom obrovskej sebadisciplíny a to si ja osobne veľmi vážim.
Kreutz Andreas Kreutz
konateľ
Tailor Made, s.r.o, Bratislava
rozhodne áno V mojom prípade je úplne samozrejmé, že môj zovňajšok (oblečenie) je pohyblivou výkladnou skriňou môjho biznisu. Obliekam si výlučne to, čo predávam a naopak, predávam to, čo sa mi páči a čo denne nosím.
V mojom prípade je úplne samozrejmé, že môj zovňajšok (oblečenie) je pohyblivou výkladnou skriňou môjho biznisu. Obliekam si výlučne to, čo predávam a naopak, predávam to, čo sa mi páči a čo denne nosím.
Révay Andrej Révay
prezident
Slovenská asociácia podnikových finančníkov
skôr áno
Podlesná Anna Podlesná
Managing Director
A&D Global Business Relations
skôr nie
Huščavová Anna Huščavová
riaditeľka
Hanalex, s.r.o.
neviem / nevyjadrujem sa / iné Človek by mal vedieť, čo je v jeho živote v danom momente rozhodujúce ...
Človek by mal vedieť, čo je v jeho živote v danom momente rozhodujúce ...
Šnegoň Anton Šnegoň
konateľ
Battal
skôr nie
Bobovnický Artur Bobovnický
Obchodný riaditeľ
Ševt a.s.
skôr nie
Lorenc Boris Lorenc
predseda predstavenstva
Camase, a.s., Bratislava
rozhodne áno Zovňajšok je dôležitý pri všetkých činnostiach, pri ktorých prichádzajú ľudia do kontaktu, či ide o osobné alebo pracovné stretnutia. Platí to pre majiteľov, manažérov aj zamestnancov. Tlak , ku ktorému smeruje otázka, je podobný ako v diplomacii, kde sa predpísaný zovňajšok považuje za samozrejmosť a jeho porušenie za signál, spravidla negativny.
Zovňajšok je dôležitý pri všetkých činnostiach, pri ktorých prichádzajú ľudia do kontaktu, či ide o osobné alebo pracovné stretnutia. Platí to pre majiteľov, manažérov aj zamestnancov. Tlak , ku ktorému smeruje otázka, je podobný ako v diplomacii, kde sa predpísaný zovňajšok považuje za samozrejmosť a jeho porušenie za signál, spravidla negativny.
Rentka Branislav Rentka
CEO
m:zone, s.r.o., Vráble
skôr áno
Kovárová Drahoslava Kovárová
konateľka
VerbaLex, s.r.o., Bratislava
skôr áno
Synak Dušan Synak
generálny riaditeľ
Sylex, s.r.o., Bratislava
skôr áno
Kráľovenská Elena Kráľovenská
konateľka
Keis Media, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie Pracujem v reklamnom biznise viac ako 25 rokov a jediný tlak, ktorý som pociťovala a pociťujem je tlak na profesionalitu a kreatívne riešenia.
Pracujem v reklamnom biznise viac ako 25 rokov a jediný tlak, ktorý som pociťovala a pociťujem je tlak na profesionalitu a kreatívne riešenia.
Kellerová Eva Kellerová
City University of Seattle, spol. s r.o.
rozhodne nie
Zászlós Gábor Zászlós
predseda predstavenstva
TriGranit Centrum, a.s.
skôr áno V spolocenskom aj v biznis styku ma byt clovek dbat na primerany slusny zovnajsok. V biznise vsak za podstatne povazujem seriozne plnenie zavazkov,na com sa da postavit vzajomna dovera,ktora pochopitelne potom prospeje aj biznisu.podstatnym vsak zostava ludsky faktor,kiez by sa vratila doba,ked namiesto mnohostrannach zmluv stacilo podanie ruky.
V spolocenskom aj v biznis styku ma byt clovek dbat na primerany slusny zovnajsok. V biznise vsak za podstatne povazujem seriozne plnenie zavazkov,na com sa da postavit vzajomna dovera,ktora pochopitelne potom prospeje aj biznisu.podstatnym vsak zostava ludsky faktor,kiez by sa vratila doba,ked namiesto mnohostrannach zmluv stacilo podanie ruky.
Hornák Igor Hornák
predseda predstavenstva
Factory 4 Solutions a.s.
neviem / nevyjadrujem sa / iné Nerozumiem otázke.
Nerozumiem otázke.
Béreš Imrich Béreš
predseda predstavenstva
Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
neviem / nevyjadrujem sa / iné Prepacte,ale nerozumiem polozenej otazke
Prepacte,ale nerozumiem polozenej otazke
Valent Ivan Valent
predseda predstavenstva
Corwin Capital, a.s.
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Hronec Ivan Hronec
CEO
Film Europe Media Company
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Molnárová Ivana Molnárová
generálna riaditeľka
Profesia.sk
skôr nie Skor je to moj vlastny tlak na seba, aby som sa citila ja spokojna...;-)
Skor je to moj vlastny tlak na seba, aby som sa citila ja spokojna...;-)
Košturiak Ján Košturiak
spoločník
IPA, s.r.o.
rozhodne nie
Mervart Jaroslav Mervart
riaditeľ
Chemosvit
skôr áno Vonkajší vzhľad vždy bol a je dôležitý. Samozrejme nemalo by ostať len pri tom ...
Vonkajší vzhľad vždy bol a je dôležitý. Samozrejme nemalo by ostať len pri tom ...
Mičo Jozef Mičo
konateľ
Stavmit, s.r.o., Terchová
skôr nie Na mojich pracovných rokovaniach si oveľa viac všímam v čom má môj partner oblečenú dušu, ako to čo má na sebe. A to isté sa snažím preferovať aj na sebe samom.
Na mojich pracovných rokovaniach si oveľa viac všímam v čom má môj partner oblečenú dušu, ako to čo má na sebe. A to isté sa snažím preferovať aj na sebe samom.
Uvíra Juraj Uvíra
Managing director
CK Victory travel
skôr nie
Heger Juraj Heger
riaditeľ
Vydavateľstvo Slovart, a.s.
rozhodne nie Nie je to na mne vidieť? :-)
Nie je to na mne vidieť? :-)
Juhás Marek Juhás
riaditeľ
STILL SK
skôr áno
Džundová Mária Džundová
obchodná a marketingová riaditeľka
TNT Express
skôr áno ano, byt uspesnym biznismenom znamena aj byt stihly, opaleny s bieloskvucim usmevom, dobre obleceny. pre zeny to plati dvojnasobne. ale myslim, ze dobre vyzerat musel aj clovek v minulosti, ved uz v staroegytptskych pamitkach su o tom zmienky a v prirode to plati takisto. akurat tam nejde o podnikanie ale rozmnozovanie.
ano, byt uspesnym biznismenom znamena aj byt stihly, opaleny s bieloskvucim usmevom, dobre obleceny. pre zeny to plati dvojnasobne. ale myslim, ze dobre vyzerat musel aj clovek v minulosti, ved uz v staroegytptskych pamitkach su o tom zmienky a v prirode to plati takisto. akurat tam nejde o podnikanie ale rozmnozovanie.
Šurjanský Marián Šurjanský
starosta
Obec Rudno nad Hronom
skôr áno
Smik Marián Smik
generálny riaditeľ
Probugas, a.s., Bratislava, člen skupiny AEN Group
skôr áno
Marek Marián Marek
generálny riaditeľ
PosAm, spol. s.r.o.
skôr nie
Sukupčák Martin Sukupčák
konateľ
BCI-S&T, s.r.o., Žilina - Považský Chlmec
rozhodne áno Malo by to však zostať v rovine decentného obliekania a vystupovania. Som zásadný odporca smotánkovskej histérie,plesu v opere a okázalostí s tým spojených. Už len štylizovanie sa do akejsi smotánky nesvedčí o skromnosti a zdržanlivosti zúčastnených. Moja stupnica hodnôt obsahuje úplne iné priority.
Malo by to však zostať v rovine decentného obliekania a vystupovania. Som zásadný odporca smotánkovskej histérie,plesu v opere a okázalostí s tým spojených. Už len štylizovanie sa do akejsi smotánky nesvedčí o skromnosti a zdržanlivosti zúčastnených. Moja stupnica hodnôt obsahuje úplne iné priority.
Kubala Martin Kubala
generálny riaditeľ SEE
Hewlett-Packard Slovakia
skôr nie
Heržo Martin Heržo
obchodný riaditeľ
TV JOJ
skôr nie
Kostič Martin Kostič
riaditeľ
Emark, s.r.o.
skôr nie
Melišek Martin Melišek
CFO
Softec
rozhodne nie
Bošňák Matej Bošňák
vedúci partner EY na Slovensku
EY v SR
skôr nie
Obeda Michal Obeda
konatel
Spotreba.sk, s.r.o.
rozhodne nie
Zelina Miron Zelina
člen predstavenstva a vrchný riaditeľ úseku privátneho bankovníctva
Privatbanka, a.s.
rozhodne nie
Krempaský Miroslav Krempaský
CEO
Millennium, s.r.o., Bratislava
rozhodne áno Samozrejme!
Samozrejme!
Uličný Miroslav Uličný
1. podpredseda predstavenstva
Tatra banka, a.s
rozhodne áno
Barnáš Miroslav Barnáš
CEO Czech republic & Slovakia JLL
JLL
skôr áno
Adamiš Miroslav Adamiš
riaditeľ
generálne riaditeľstvo pre preklad, Európska komisia
skôr nie
Murgaš Miroslav Murgaš
konateľ
CORE4
skôr nie
Smolár Ondrej Smolár
predseda predstavenstva
Soitron
neviem / nevyjadrujem sa / iné Zovňajšku čoho? Ak firmy, tak určite áno. Je to súčasťou každej modernej marketingovej stratégie. Ak sa nebodaj pýtate na menežérov, tak nad tým som sa nikdy nezamýšlal, preferujem byť sebou samým bez akýchkoľvek vylepšení.
Zovňajšku čoho? Ak firmy, tak určite áno. Je to súčasťou každej modernej marketingovej stratégie. Ak sa nebodaj pýtate na menežérov, tak nad tým som sa nikdy nezamýšlal, preferujem byť sebou samým bez akýchkoľvek vylepšení.
Drahotský Pavel Drahotský
riaditeľ
Saxo Bank
skôr nie Podstatnější je co se skrývá inside :o)
Podstatnější je co se skrývá inside :o)
Nechala Pavel Nechala
advokát
Nechala & Co. s.r.o.
neviem / nevyjadrujem sa / iné Všetko je o našom rozhodnutí ako budeme alokovať čas, ktorý máme k dispozícií. Na druhej strane každé povolanie si však vyžaduje iný prístup k zovňajšku.
Všetko je o našom rozhodnutí ako budeme alokovať čas, ktorý máme k dispozícií. Na druhej strane každé povolanie si však vyžaduje iný prístup k zovňajšku.
Cvik Pavol Cvik
advokát a managing director
Pavol Cvik – advokát, s.r.o., Bratislava
skôr áno
Uhrín Pavol Uhrín
generálny riaditeľ
Novofruct SK
skôr áno
Kubošek Pavol Kubošek
konateľ
Kvant, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Benčík Pavol Benčík
CEO
Bencik Culinary Group
neviem / nevyjadrujem sa / iné Nerozumiem otázke
Nerozumiem otázke
Múdry Pavol Múdry
dlhoročný člen
IPI Slovensko
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Lengyel Peter Lengyel
riaditeľ
Peter Lengyel - Education
rozhodne áno
Lakata Peter Lakata
riaditeľ obchodu a marketingu
Zuno Bank pre Slovensko a Česko
rozhodne áno Preto sme rozhodli, že vybudujeme v priestoroch firmy sprchovací kút.
Preto sme rozhodli, že vybudujeme v priestoroch firmy sprchovací kút.
Čavojský Peter Čavojský
partner
CLS Čavojský & Partners, s.r.o.
rozhodne áno
Krúpa Peter Krúpa
generálny riaditeľ
Hubert J.E.
skôr áno
Kucer Peter Kucer
generálny riaditeľ
eD´ system Slovakia, s.r.o.
skôr áno
Kolník Peter Kolník
konateľ
Astor Slovakia, s.r.o.
skôr áno
Strýček Peter Strýček
regionálny riaditeľ pre akvizície a rozvoj
ENGIE Services
skôr nie
Pažitný Peter Pažitný
partner
Pažitný & Kandilaki – healthcare consulting
rozhodne nie
Lang Peter Lang
konateľ
Caarnie, s.r.o., Bratislava
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Patek Peter Patek
konateľ
Plastix, s.r.o.
neviem / nevyjadrujem sa / iné Prostredie biznisu skôr núti prispôsobiť sa, byť konformným. Nemusí to byť práve vylepšenie.
Prostredie biznisu skôr núti prispôsobiť sa, byť konformným. Nemusí to byť práve vylepšenie.
Spišák Robert Spišák
predseda predstavenstva
AZC
skôr nie
Bubánová-Tauchmanová Simona Bubánová-Tauchmanová
konateľka
CD-Creative Department, s. r. o.
rozhodne áno
Kučírek Stanislav Kučírek
predseda
Slovensko-poľská obchodná komora
skôr áno
Kassay Štefan Kassay
predseda dozornej rady
I.D.C. Holding
rozhodne áno Biznis by sa mal realizovať kultivovane. Tvrdím, že ho dotvára každý detail pri rokovaniach s partnermi, vrátane solídneho zovňajšku.
Biznis by sa mal realizovať kultivovane. Tvrdím, že ho dotvára každý detail pri rokovaniach s partnermi, vrátane solídneho zovňajšku.
Mácsadi Štefan Mácsadi
predseda
COOP Jednota Nové Zámky, s.d.
skôr áno
Vadocz Štefan Vadocz
riaditeľ
Neopublic s.r.o.
skôr nie
Osuský Tomáš Osuský
generálny riaditeľ
Hollen, s.r.o., Bratislava
skôr áno
Jurik Tomislav Jurik
generálny riaditeľ a predseda predstavenstva
Unipharma
rozhodne áno Tlak biznisu cítime v našej spoločnosti v prvom rade na neustále zlepšovanie kvality našich služieb v oblasti distribúcie liekov. Náš biznis je však najmä o vzťahoch a o dôvere. Naše snaženie preto vo výraznej miere ovplyvňuje najmä to, ako naši zamestnanci vyzerajú, ako sú oblečení, ako komunikujú, ako sa správajú. Sú to všetko nenahraditeľné kamienky, tvoriace mozaiku úspešného biznis pôsobenia našej spoločnosti.
Tlak biznisu cítime v našej spoločnosti v prvom rade na neustále zlepšovanie kvality našich služieb v oblasti distribúcie liekov. Náš biznis je však najmä o vzťahoch a o dôvere. Naše snaženie preto vo výraznej miere ovplyvňuje najmä to, ako naši zamestnanci vyzerajú, ako sú oblečení, ako komunikujú, ako sa správajú. Sú to všetko nenahraditeľné kamienky, tvoriace mozaiku úspešného biznis pôsobenia našej spoločnosti.

Aktuálne hlasovanie | Zoznam uzavretých hlasovaní