Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ekonomika: Barometer

TREND Barometer je pravidelný prieskum názorov predstaviteľov hospodárskeho života na najdôležitejšie aktuálne témy slovenskej ekonomiky a biznisu. Respondentov, ktorí hlasujú na TRENDE prostredníctvom unikátneho hesla, vyberá redakcia TRENDU.

Ak ste zvedaví, ako konkrétny respondent hlasoval vo všetkých barometroch, na ktorých sa zúčastnil, kliknite na jeho meno.

Chceli by ste odpovedať v TREND Barometri?

Ste ochotní pri dochádzaní do práce presadnúť z automobilu do iného dopravného prostriedku?

  1. rozhodne áno 33 %
  2. skôr áno 26 %
  3. skôr nie 28 %
  4. rozhodne nie 7 %
  5. neviem / nevyjadrujem sa / iné 5 %


Uzávierka hlasovania: 10.10.2016. Počet respondentov: 121.
Z dôvodu zaokrúhľovania na celé čísla sa súčet odpovedí nemusí rovnať 100 %.

Zoradiť respondentov podľa respondenta | odpovede | komentára

Respondent Odpoveď Komentár
Sitár Alan Sitár
Managing Director
Capital Partners Consulting, a.s.
skôr áno
Máťuš Alexander Máťuš
CEO
ZenithOptimedia, s.r.o.
skôr nie
Kreutz Andreas Kreutz
konateľ
Tailor Made, s.r.o, Bratislava
skôr nie Bývam a pracujem v Bratislave, u mňa to nedáva zmysel.
Bývam a pracujem v Bratislave, u mňa to nedáva zmysel.
Glatz Andrej Glatz
konatel
Mercedes-Benz Slovakia s. r. o.
skôr nie
Révay Andrej Révay
prezident
Slovenská asociácia podnikových finančníkov
skôr nie Áno, ale len v prípade, že by sa zlepšili služby verejnej hromadnej dopravy.
Áno, ale len v prípade, že by sa zlepšili služby verejnej hromadnej dopravy.
Zaťko Andrej Zaťko
generálny riaditeľ
Poštová banka
skôr nie Som vášnivý cyklista, ale v rannej a poobedňajšej špičke by som bicykel do mesta nikdy nepoužil. Pár ráz som bol v práci pešo, je to ale dosť časovo náročné a nedá sa mi to praktizovať každý deň, navyše vozievam syna do školy. Takže auto, žiaľ, zostáva pre mňa preferovaným prostriedkom.
Som vášnivý cyklista, ale v rannej a poobedňajšej špičke by som bicykel do mesta nikdy nepoužil. Pár ráz som bol v práci pešo, je to ale dosť časovo náročné a nedá sa mi to praktizovať každý deň, navyše vozievam syna do školy. Takže auto, žiaľ, zostáva pre mňa preferovaným prostriedkom.
Huščavová Anna Huščavová
riaditeľka
Hanalex, s.r.o.
rozhodne áno za predpokladu, že bude fungovať "integrovaná" doprava v regióne tak, ako by mala ...
za predpokladu, že bude fungovať "integrovaná" doprava v regióne tak, ako by mala ...
Šnegoň Anton Šnegoň
konateľ
Battal
skôr áno
Scheber Anton Scheber
konateľ
Softec, s.r.o.
skôr áno Autá sa prestanú používať tým menej čím viac sa zlepšia služby hromadnej dopravy a čím viac si ľudia uvedomia, že samostatný fyzicky pohyb je zdravý. Preto zmiernenie problému upchatých miest vidím v systematickom zlepšovaní verejnej dopravy spolu s osvetovým pôsobením o zdravej životospráve.
Autá sa prestanú používať tým menej čím viac sa zlepšia služby hromadnej dopravy a čím viac si ľudia uvedomia, že samostatný fyzicky pohyb je zdravý. Preto zmiernenie problému upchatých miest vidím v systematickom zlepšovaní verejnej dopravy spolu s osvetovým pôsobením o zdravej životospráve.
Lorenc Boris Lorenc
predseda predstavenstva
Camase, a.s., Bratislava
skôr nie Asi tu platí jednoduchá matematická nerovnica - súčet ušetreného času a ušetrených nákladov musí byť väčší ako veľkosť straty pohodlia. Teda cesta na presadenie takéhoto spôsobu dopravy je ponúknuť dobré a jednoduché riešenie.
Asi tu platí jednoduchá matematická nerovnica - súčet ušetreného času a ušetrených nákladov musí byť väčší ako veľkosť straty pohodlia. Teda cesta na presadenie takéhoto spôsobu dopravy je ponúknuť dobré a jednoduché riešenie.
Rentka Branislav Rentka
CEO
m:zone, s.r.o., Vráble
skôr áno
Kovárová Drahoslava Kovárová
konateľka
VerbaLex, s.r.o., Bratislava
skôr áno
Randuška Dušan Randuška
generálny riaditeľ
MET Slovakia
skôr áno
Synak Dušan Synak
generálny riaditeľ
Sylex, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Kráľovenská Elena Kráľovenská
konateľka
Keis Media, s.r.o., Bratislava
rozhodne áno Rozhodne áno - pri dostatočnej ponuke verejnej dopravy - autobusy, vlaky, električky.
Rozhodne áno - pri dostatočnej ponuke verejnej dopravy - autobusy, vlaky, električky.
Kellerová Eva Kellerová
City University of Seattle, spol. s r.o.
skôr áno
Vítek Filip Vítek
data science director
Teamviewer
rozhodne nie Podnebie našej krajiny neumožňuje celoročnú cyklodopravu, verejná doprava zatiaľ neponuká spoľahlivú a komfortnú alternatívu, je skôr núdzovým riešením.
Podnebie našej krajiny neumožňuje celoročnú cyklodopravu, verejná doprava zatiaľ neponuká spoľahlivú a komfortnú alternatívu, je skôr núdzovým riešením.
Jantoška František Jantoška
riaditeľ
Schunk Intec, s.r.o., Nitra
rozhodne nie
Homolová Gabriela Homolová
konateľka
Homola, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie
Hornák Igor Hornák
predseda predstavenstva
Factory 4 Solutions a.s.
skôr áno Ak nebudem musieť k zastávke šliapať viac ako 500 m na každom konci trasy, nebudem čakať na spoj viac ako 5 minút a nebudem pri tom moknúť. A keď cez deň nebudem mať 3 termíny v troch rôznych biznis centrách, napr. West End, Lakeside Park, Technopol..., lebo biznis je u nás roztrúsený po celom meste namiesto v nejakej obdobe "city".
Ak nebudem musieť k zastávke šliapať viac ako 500 m na každom konci trasy, nebudem čakať na spoj viac ako 5 minút a nebudem pri tom moknúť. A keď cez deň nebudem mať 3 termíny v troch rôznych biznis centrách, napr. West End, Lakeside Park, Technopol..., lebo biznis je u nás roztrúsený po celom meste namiesto v nejakej obdobe "city".
Béreš Imrich Béreš
predseda predstavenstva
Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
rozhodne áno
Valent Ivan Valent
predseda predstavenstva
Corwin Capital, a.s.
rozhodne áno
Harant Ivan Harant
konateľ
MIP, s.r.o.
rozhodne áno Vzhľadom na to, že cesty sú prepchaté, dosť rozbité a plné arogantných šialencov, som ochotný presadnúť do malého vrtuľníka.
Vzhľadom na to, že cesty sú prepchaté, dosť rozbité a plné arogantných šialencov, som ochotný presadnúť do malého vrtuľníka.
Paule Ivan Paule
partner
TPA Audit, s.r.o., Bratislava
rozhodne áno Pri integrovaní vlakov (aj vysoká frekvencia) a vysokej frekvencii električiek, ktoré by mali spolu tvoriť kostru dopravy v Bratislave. Môj syn momentálne dochádza vlakom z dediny pri Berline do školy do Berlína, celá cesta mu trvá 1 hodinu, a v špičke je frekvencia vlakov cca každých 20 min.
Pri integrovaní vlakov (aj vysoká frekvencia) a vysokej frekvencii električiek, ktoré by mali spolu tvoriť kostru dopravy v Bratislave. Môj syn momentálne dochádza vlakom z dediny pri Berline do školy do Berlína, celá cesta mu trvá 1 hodinu, a v špičke je frekvencia vlakov cca každých 20 min.
Hronec Ivan Hronec
CEO
Film Europe Media Company
rozhodne áno Do práce chodím pešo v Prahe, metrom a pešo v Londýne. Iba v Bratislave musím chodiť autom. Nemáme ani dobrú mestskú dopravu, ale ani skratky pre peších.
Do práce chodím pešo v Prahe, metrom a pešo v Londýne. Iba v Bratislave musím chodiť autom. Nemáme ani dobrú mestskú dopravu, ale ani skratky pre peších.
Molnárová Ivana Molnárová
generálna riaditeľka
Profesia.sk
skôr nie Doprava v Bratislave je momentalne, tak zufala, ze skor nie...
Doprava v Bratislave je momentalne, tak zufala, ze skor nie...
Krpelan Ivo Krpelan
riaditeľ Falck pre strednú a východnú Európu
Falck
skôr áno Aktuálne žijem v Bratislave a po Európe lietam z Viedne, preto v súčasnej dobe inú alternatívu ako osobné vozidlo, pre moje pracovné aj súkromné potreby, nevidím. Pokiaľ by sa situácia zmenila v prospech mestskej hromadnej dopravy, rád ju budem alternatívne využívať. Po Prahe chodíme mestskou hromadnou dopravou, po Kodani jazdíme na bicykloch, avšak po Bratislave jazdíme predovšetkým autom...
Aktuálne žijem v Bratislave a po Európe lietam z Viedne, preto v súčasnej dobe inú alternatívu ako osobné vozidlo, pre moje pracovné aj súkromné potreby, nevidím. Pokiaľ by sa situácia zmenila v prospech mestskej hromadnej dopravy, rád ju budem alternatívne využívať. Po Prahe chodíme mestskou hromadnou dopravou, po Kodani jazdíme na bicykloch, avšak po Bratislave jazdíme predovšetkým autom...
Sabol Ján Sabol
viceprezident
Republiková únia zamestnávateľov
skôr nie
Majerský Ján Majerský
managing director
Proma
skôr nie
Vozáryová Jana Vozáryová
konateľka
Epas BB, s.r.o., Banská Bystrica
rozhodne áno Ochota by bola, pri kvalitnom, dostupnom, spoľahlivom spojení a udržiavaných chodníkoch v lete aj v zime.
Ochota by bola, pri kvalitnom, dostupnom, spoľahlivom spojení a udržiavaných chodníkoch v lete aj v zime.
Šedivý Jaroslav Šedivý
generálny riaditeľ, predseda predstavenstva
Danfoss Power Solutions, a.s.
skôr áno Samozrejme, pri zachovaní flexibility a spoľahlivosti potrebnej pre výkon práce.
Samozrejme, pri zachovaní flexibility a spoľahlivosti potrebnej pre výkon práce.
Hajko Jozef Hajko
analytik
rozhodne áno
Štefanko Jozef Štefanko
konateľ
Mateso, s.r.o., Púchov
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Uvíra Juraj Uvíra
Managing director
CK Victory travel
skôr nie
Vozár Juraj Vozár
výkonný riaditeľ
Biomin, a.s, Cífer
skôr nie Myslím si, že rozhodujúci je typ práce akú človek vykonáva. Ak ide o statické miesto výkonu práce tak by to nemal byť problém. Dnes v Bratislave je to časovo úspornejšie ako pravidelná cesta autom. Ak však je potrebná aj cesta za klientom, byrokraciou a pod. tak nie. Sám za seba si to už neviem predstaviť.
Myslím si, že rozhodujúci je typ práce akú človek vykonáva. Ak ide o statické miesto výkonu práce tak by to nemal byť problém. Dnes v Bratislave je to časovo úspornejšie ako pravidelná cesta autom. Ak však je potrebná aj cesta za klientom, byrokraciou a pod. tak nie. Sám za seba si to už neviem predstaviť.
Gabrhel Juraj Gabrhel
riaditeľ
E-learnmedia, s.r.o., Bratislava
neviem / nevyjadrujem sa / iné Som ochotný dochádzať do práce čímkoľvek, čo mi poskytne aspoň rovnakú rýchlosť a primeraný komfort. V Bratislave žiaľ viem zatiaľ len o helikoptére, ale tá je pre mňa pridrahá.
Som ochotný dochádzať do práce čímkoľvek, čo mi poskytne aspoň rovnakú rýchlosť a primeraný komfort. V Bratislave žiaľ viem zatiaľ len o helikoptére, ale tá je pre mňa pridrahá.
Kováčik Ľubomír Kováčik
predseda predstavenstva a generálny riaditeľ
ČSOB stavebná sporiteľňa
skôr áno
Eckhardtová Lýdia Eckhardtová
majiteľka
Módny salón Lýdia Eckhardt
rozhodne áno Určite áno , ale potrebovala by som k tomu lepšiu MHD , prípadne metro...
Určite áno , ale potrebovala by som k tomu lepšiu MHD , prípadne metro...
Tokošová Marcela Tokošová
riaditeľka
v.d. Kovotvar v Kútoch
skôr nie
Juhás Marek Juhás
riaditeľ
STILL SK
skôr nie
Džundová Mária Džundová
obchodná a marketingová riaditeľka
TNT Express
rozhodne áno ano, ak ten dopravny prostriedok bude cisty, primerane pohodlny, mat potrebnu frekvenciu a zastavky v rozumnej vzdialenosti. Asi ako primestake vlaky v Holandsku.Vacsina z tychto standardnych poziadaviek je v slovenskych podmienkach utopiou.
ano, ak ten dopravny prostriedok bude cisty, primerane pohodlny, mat potrebnu frekvenciu a zastavky v rozumnej vzdialenosti. Asi ako primestake vlaky v Holandsku.Vacsina z tychto standardnych poziadaviek je v slovenskych podmienkach utopiou.
Hurajová Mária Hurajová
členka Správnej rady
Nadácia Slovak American Foundation
skôr áno
Smik Marián Smik
generálny riaditeľ
Probugas, a.s., Bratislava, člen skupiny AEN Group
skôr áno Ano ale musi byt realna alternativa
Ano ale musi byt realna alternativa
Ráno Marián Ráno
riaditeľ
Solidita, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie Za súčasného stavu by mi cesta trvala minimálne 3x toľko ako automobilom ak nie dlhši. MHD v Bratislave je veľmi pomalá. Muselo by sa postaviť metro.
Za súčasného stavu by mi cesta trvala minimálne 3x toľko ako automobilom ak nie dlhši. MHD v Bratislave je veľmi pomalá. Muselo by sa postaviť metro.
Lelovský Mário Lelovský
prvý viceprezident
IT Asociácia Slovenska
skôr nie Mám najmenej dva dôvody prečo si nechcem presadať na iný dopravný prostriedok, a to že ešte nedôverujem MHD čo sa týka kultúry cestovania a tiež vozím so sebou viacero tlačených materiálov - publikácií, ktoré pri rôznych rokovaniach používam, plus počítač a ďalšie veci. Aj keď vzhľadom na možnosti parkovania v Bratislave toto možno prehodnotím ale skôr smerujem k využitiu efektívnych taxislužieb ako Hopin alebo Uber.
Mám najmenej dva dôvody prečo si nechcem presadať na iný dopravný prostriedok, a to že ešte nedôverujem MHD čo sa týka kultúry cestovania a tiež vozím so sebou viacero tlačených materiálov - publikácií, ktoré pri rôznych rokovaniach používam, plus počítač a ďalšie veci. Aj keď vzhľadom na možnosti parkovania v Bratislave toto možno prehodnotím ale skôr smerujem k využitiu efektívnych taxislužieb ako Hopin alebo Uber.
Janžo Martin Janžo
konateľ
WTIA, s.r.o., Žilina
rozhodne áno
Musil Martin Musil
konateľ
Intrum Justitia Slovakia, s.r.o.
rozhodne áno
Kostič Martin Kostič
riaditeľ
Emark, s.r.o.
rozhodne áno Už sa teším, keď budem môcť začať chodiť do práce na bicykli.
Už sa teším, keď budem môcť začať chodiť do práce na bicykli.
Mittner Martin Mittner
Country Manager
Nestlé Slovensko, s.r.o.
skôr áno Keď je na to čas a vhodná situácia, nie je nič lepšieho, než ísť do práce na bicykli!
Keď je na to čas a vhodná situácia, nie je nič lepšieho, než ísť do práce na bicykli!
Heržo Martin Heržo
obchodný riaditeľ
TV JOJ
skôr áno
Morháč Martin Morháč
riaditeľ
Sova Digital, a.s., Bratislava
skôr áno Áno, pokiaľ tá iná forma dopravy bude dostatočne pružná.
Áno, pokiaľ tá iná forma dopravy bude dostatočne pružná.
Urban Martin Urban
generálny riaditeľ
Jungheinrich
skôr nie V súčasnosti mi to charakter mojej práce, ktorej súčastou je aj navštevovanie zákazníkov a stretávanie sa so spolupracovníkmi v teréne, nedovoľuje.
V súčasnosti mi to charakter mojej práce, ktorej súčastou je aj navštevovanie zákazníkov a stretávanie sa so spolupracovníkmi v teréne, nedovoľuje.
Sukupčák Martin Sukupčák
konateľ
BCI-S&T, s.r.o., Žilina - Považský Chlmec
skôr nie V prípade, že sa jedná o lietadlo, tak áno.
V prípade, že sa jedná o lietadlo, tak áno.
Terkovič Martin Terkovič
generálny riaditeľ
ICZ Slovakia, a.s., Trenčín
skôr nie
Volek Martin Volek
riaditeľ
Volis International
rozhodne nie
Bošňák Matej Bošňák
vedúci partner EY na Slovensku
EY v SR
rozhodne áno Základným predpokladom ale je, že bude možné najmä v priľahlých obciach pri mestách sa dopraviť na železničnú stanicu, prípadne tam aj bez obáv zaparkovať a počkať na vlak, ktorý by nemeškal maximálne 10 minút.
Základným predpokladom ale je, že bude možné najmä v priľahlých obciach pri mestách sa dopraviť na železničnú stanicu, prípadne tam aj bez obáv zaparkovať a počkať na vlak, ktorý by nemeškal maximálne 10 minút.
Hrabovec Michal Hrabovec
prezident
Anasoft
rozhodne áno
Obeda Michal Obeda
konatel
Spotreba.sk, s.r.o.
skôr áno
Kaňuščák Milín Kaňuščák
generálny riaditeľ
Kami Profit, s.r.o., Bratislava
skôr áno Nemám s tým problém. Niekedy je výhodnejšie letieť ako cestovať Autom. Alebo využiť MHD či metro v prípade jeho existencie. V Bratislave je zase lepší taxík ako hľadať voľné miesta na parkovanie ak nemáte osobného šoféra. Najradšej však využívam elektronickú komunikáciu prípadne video konferencie.
Nemám s tým problém. Niekedy je výhodnejšie letieť ako cestovať Autom. Alebo využiť MHD či metro v prípade jeho existencie. V Bratislave je zase lepší taxík ako hľadať voľné miesta na parkovanie ak nemáte osobného šoféra. Najradšej však využívam elektronickú komunikáciu prípadne video konferencie.
Milanovič Miloš Milanovič
riaditeľ
PS Stavby
rozhodne áno Posledné 3 mesiace cestujem do práce motorkou, alebo MHD. Najväčší problém v Bratislave je absentujúce metro, ktoré sa nedá alternovať autobusmi a električkami. Pokiaľ tu nevznikne podzemná, či nadzemná sieť rýchlovlakov, tak bude ťažké motivovať ľudí k zmene správania v doprave.
Posledné 3 mesiace cestujem do práce motorkou, alebo MHD. Najväčší problém v Bratislave je absentujúce metro, ktoré sa nedá alternovať autobusmi a električkami. Pokiaľ tu nevznikne podzemná, či nadzemná sieť rýchlovlakov, tak bude ťažké motivovať ľudí k zmene správania v doprave.
Gloznek Miloš Gloznek
projektový manažér
ŽSR
rozhodne áno Je potrebné s plnou vážnosťou rozvíjať IDS, s maximálnym využitím koľajovej (vlakovej dopravy), vyjadrenie patrí hlavne pre Bratislavu a jej široké okolie.
Je potrebné s plnou vážnosťou rozvíjať IDS, s maximálnym využitím koľajovej (vlakovej dopravy), vyjadrenie patrí hlavne pre Bratislavu a jej široké okolie.
Zelina Miron Zelina
člen predstavenstva a vrchný riaditeľ úseku privátneho bankovníctva
Privatbanka, a.s.
rozhodne áno
Adamiš Miroslav Adamiš
riaditeľ
generálne riaditeľstvo pre preklad, Európska komisia
rozhodne áno
Krempaský Miroslav Krempaský
CEO
Millennium, s.r.o., Bratislava
skôr áno Ak by sa výrazne skrátil čas dochádzania do práce a zabezpečil rozumný komfort prepravy.
Ak by sa výrazne skrátil čas dochádzania do práce a zabezpečil rozumný komfort prepravy.
Jurkovič Miroslav Jurkovič
výkonný riaditeľ
SLICPEN - Slovenské priemyselné združenie pre obaly a životné prostredie
skôr áno Ochotný by som určite bol. Moja ochota však naráža na dostupnosť a kvalitu verejnej dopravy, ako i vzdialenosť, ktorú musím každodenne prekonať. Zmena auta na verejnú dopravu, by ma stála najmenej o 2 hodiny času cestovania viacej.
Ochotný by som určite bol. Moja ochota však naráža na dostupnosť a kvalitu verejnej dopravy, ako i vzdialenosť, ktorú musím každodenne prekonať. Zmena auta na verejnú dopravu, by ma stála najmenej o 2 hodiny času cestovania viacej.
Murgaš Miroslav Murgaš
konateľ
CORE4
skôr nie
Uličný Miroslav Uličný
1. podpredseda predstavenstva
Tatra banka, a.s
skôr nie
Kudrocova Monika Kudrocova
Service delivery manager
HBE Bratislava
skôr áno Ak by som v tom videla nejaky benefit, najma casovy
Ak by som v tom videla nejaky benefit, najma casovy
Hudec Oto Hudec
profesor
Ekonomická fakulta Technickej univerzity
rozhodne áno Automobilov v centrách miest je priveľa. A riešenia mobility v mestách budú musieť byť progresívnejšie ako je iba zriaďovanie zberných parkovisk a vyššie poplatky za parkovanie.
Automobilov v centrách miest je priveľa. A riešenia mobility v mestách budú musieť byť progresívnejšie ako je iba zriaďovanie zberných parkovisk a vyššie poplatky za parkovanie.
Šimon Pavel Šimon
konateľ
Pavel Šimon, s.r.o., Liptovský Mikuláš
rozhodne áno A dokonca to robím pomerne často. Jediný problém, je že kvalita hromadnej dopravy často zamrzla na úrovni z pred 20 a viac rokov.
A dokonca to robím pomerne často. Jediný problém, je že kvalita hromadnej dopravy často zamrzla na úrovni z pred 20 a viac rokov.
Nechala Pavel Nechala
advokát
Nechala & Co. s.r.o.
rozhodne áno A vďaka električke do Petržalky to aj robím, i keď nie stopercentne.
A vďaka električke do Petržalky to aj robím, i keď nie stopercentne.
Benčík Pavol Benčík
CEO
Bencik Culinary Group
rozhodne áno
Cvik Pavol Cvik
advokát a managing director
Pavol Cvik – advokát, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie Ak to nebude vrtulnik alebo lietadlo.
Ak to nebude vrtulnik alebo lietadlo.
Múdry Pavol Múdry
dlhoročný člen
IPI Slovensko
neviem / nevyjadrujem sa / iné Nedochádzam už do prace pravidelne, takže to neviem posúdiť. Ale vážne zvažujem že pri cestách po Bratislave to urobím pre dopravnú a parkovaciu situáciu v meste.
Nedochádzam už do prace pravidelne, takže to neviem posúdiť. Ale vážne zvažujem že pri cestách po Bratislave to urobím pre dopravnú a parkovaciu situáciu v meste.
Lakata Peter Lakata
riaditeľ obchodu a marketingu
Zuno Bank pre Slovensko a Česko
rozhodne áno Aj keď skôr preferujem bývať blízko práce.
Aj keď skôr preferujem bývať blízko práce.
Lengyel Peter Lengyel
riaditeľ
Peter Lengyel - Education
rozhodne áno Je to pre mna prirodzene
Je to pre mna prirodzene
Čavojský Peter Čavojský
partner
CLS Čavojský & Partners, s.r.o.
rozhodne áno za podmienky existencie primeranej alternatívy vo forme funkčnej, nepreplnenej a čistej hromadnej dopravy
za podmienky existencie primeranej alternatívy vo forme funkčnej, nepreplnenej a čistej hromadnej dopravy
Kolník Peter Kolník
konateľ
Astor Slovakia, s.r.o.
rozhodne áno
Pažitný Peter Pažitný
partner
Pažitný & Kandilaki – healthcare consulting
rozhodne áno Áno, chodím pešo :-)
Áno, chodím pešo :-)
Patek Peter Patek
konateľ
Plastix, s.r.o.
rozhodne áno V malom meste to určite nie je problém. Vo veľkomeste zrejme tradícia, postavenie, vedie k preferovaniu auta. Nechceme sa zmieriť s tým, že pokrok v rôznych segmentoch spoločnosti má svoje špecifiká. Bez problémov akceptujeme pokrok v IT technológiách, akosi nechceme pochopiť, že pokrok v doprave (aspoň v každodennej doprave do práce) smeruje do verejnej (hromadnej) dopravy.
V malom meste to určite nie je problém. Vo veľkomeste zrejme tradícia, postavenie, vedie k preferovaniu auta. Nechceme sa zmieriť s tým, že pokrok v rôznych segmentoch spoločnosti má svoje špecifiká. Bez problémov akceptujeme pokrok v IT technológiách, akosi nechceme pochopiť, že pokrok v doprave (aspoň v každodennej doprave do práce) smeruje do verejnej (hromadnej) dopravy.
Gažík Peter Gažík
generálny riaditeľ
O2 Slovakia
skôr áno ... a velmi by som sa tesil, keby som uz auto ani nemusel vlastnit...
... a velmi by som sa tesil, keby som uz auto ani nemusel vlastnit...
Lang Peter Lang
konateľ
Caarnie, s.r.o., Bratislava
skôr áno Ak nemam v plane par stretnuti mimo svojej kancelarie a verejna doprava by bola dostupna, co sa vzdialenosti zastavok tyka, tak preco nie...
Ak nemam v plane par stretnuti mimo svojej kancelarie a verejna doprava by bola dostupna, co sa vzdialenosti zastavok tyka, tak preco nie...
Halász Peter Halász
konateľ
Jaga Group
skôr áno Dokonca sa mi takato udalost obcas prihodi... sem tam bycikel , sem tam MHD .
Dokonca sa mi takato udalost obcas prihodi... sem tam bycikel , sem tam MHD .
Strýček Peter Strýček
regionálny riaditeľ pre akvizície a rozvoj
ENGIE Services
skôr nie
Leitman Radovan Leitman
konateľ
Apertum Consulting, Apertum Estate, Levice
skôr nie
Dula Radúz Dula
predseda dozornej rady
Zväz cestovného ruchu SR
rozhodne áno Do lietadla, metra, alebo taxíku určite. Nič z toho mi však pri dome nestojí.
Do lietadla, metra, alebo taxíku určite. Nič z toho mi však pri dome nestojí.
Kočan Rastislav Kočan
Managing Partner
Go4insight
skôr nie Otázka na telo! Chýba však špecifikácia o aký alernatívny dopravný prostriedok by sa mohlo jednať. Dochádzam do práce 20km a v aute pravidelne každé ráno vozím deti do školy. Zatiaľ, žiaľ, nevidím žiadnu reálnu alternatívu k autombilu.
Otázka na telo! Chýba však špecifikácia o aký alernatívny dopravný prostriedok by sa mohlo jednať. Dochádzam do práce 20km a v aute pravidelne každé ráno vozím deti do školy. Zatiaľ, žiaľ, nevidím žiadnu reálnu alternatívu k autombilu.
Flimel Richard Flimel
predseda predstavenstva
JOJ Media House
skôr áno
Kopál Róbert Kopál
riaditeľ
AOCP
skôr áno
Spišák Robert Spišák
predseda predstavenstva
AZC
skôr nie
Zubaľ Roman Zubaľ
generálny riaditeľ
BPT Leasing, a.s.
skôr áno
Vlček Roman Vlček
predseda predstavenstva
Slovenská Asociácia správcovských spoločností
skôr nie
Lukačka Rudolf Lukačka
konateľ
Relas, s.r.o.
rozhodne áno Pokiaľ to bude rýchle a primerane komfortné.
Pokiaľ to bude rýchle a primerane komfortné.
Rosskopf Rudolf Rosskopf
generálny riaditeľ
Slovenská Grafia, a.s., Bratislava
skôr nie
Bubánová-Tauchmanová Simona Bubánová-Tauchmanová
konateľka
CD-Creative Department, s. r. o.
skôr nie
Kučírek Stanislav Kučírek
predseda
Slovensko-poľská obchodná komora
rozhodne áno Samozrejme. A prajem to aj ostatnym ucastnikom dopravy. Bezne vo Varsave napríklad pouzivam mimo MHD a metra aj bicykel...
Samozrejme. A prajem to aj ostatnym ucastnikom dopravy. Bezne vo Varsave napríklad pouzivam mimo MHD a metra aj bicykel...
Verešvársky Stanislav Verešvársky
výkonný riaditeľ
Danubiatel, a.s., Bratislava
skôr áno Ale za predpokladu lepšej dostupnosti dopravy a kultúry cestovania, aká je dnes. Videl som to vo viacerých európskych, ázijských a amerických metropolách - najmä v centrách miest je to oveľa efektívnejší spôsôob dopravy ako motorovým vozidlom.
Ale za predpokladu lepšej dostupnosti dopravy a kultúry cestovania, aká je dnes. Videl som to vo viacerých európskych, ázijských a amerických metropolách - najmä v centrách miest je to oveľa efektívnejší spôsôob dopravy ako motorovým vozidlom.
Vadocz Štefan Vadocz
riaditeľ
Neopublic s.r.o.
rozhodne áno
Mácsadi Štefan Mácsadi
predseda
COOP Jednota Nové Zámky, s.d.
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Jurík Tomáš Jurík
výkonný riaditeľ
Euler Hermes Services Slovensko
skôr nie Ak by mala Bratislava metro, tak bez problémov.
Ak by mala Bratislava metro, tak bez problémov.
Osuský Tomáš Osuský
generálny riaditeľ
Hollen, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Matušek Viliam Matušek
marketingový riaditeľ
Baliarne obchodu, a.s., Poprad
rozhodne áno V lete keď to je možné, veľmi rád používam bicykel. Je to relax a deň začína aj končí úplne inak.
V lete keď to je možné, veľmi rád používam bicykel. Je to relax a deň začína aj končí úplne inak.

Aktuálne hlasovanie | Zoznam uzavretých hlasovaní