Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ekonomika: Barometer

TREND Barometer je pravidelný prieskum názorov predstaviteľov hospodárskeho života na najdôležitejšie aktuálne témy slovenskej ekonomiky a biznisu. Respondentov, ktorí hlasujú na TRENDE prostredníctvom unikátneho hesla, vyberá redakcia TRENDU.

Ak ste zvedaví, ako konkrétny respondent hlasoval vo všetkých barometroch, na ktorých sa zúčastnil, kliknite na jeho meno.

Chceli by ste odpovedať v TREND Barometri?

Využívate vo vašej firme Instagram na marketingovú komunikáciu s vašimi zákazníkmi?

  1. rozhodne áno 37 %
  2. skôr áno 10 %
  3. skôr nie 19 %
  4. rozhodne nie 32 %
  5. neviem / nevyjadrujem sa / iné 2 %


Uzávierka hlasovania: 13.05.2019. Počet respondentov: 94.
Z dôvodu zaokrúhľovania na celé čísla sa súčet odpovedí nemusí rovnať 100 %.

Zoradiť respondentov podľa respondenta | odpovede | komentára

Respondent Odpoveď Komentár
Kreutz Andreas Kreutz
konateľ
Tailor Made, s.r.o, Bratislava
rozhodne áno Je to spolu s FB momentálne asi najefektívnejšia textovo-obrazová komunikácia s verejnosťou a klientmi. Aj keď šírenie postov prevádzkovateľ medzičasom škrtí, aby firmy boli nútené za zobrazovanie príspevkov platiť. A to čoraz viac.
Je to spolu s FB momentálne asi najefektívnejšia textovo-obrazová komunikácia s verejnosťou a klientmi. Aj keď šírenie postov prevádzkovateľ medzičasom škrtí, aby firmy boli nútené za zobrazovanie príspevkov platiť. A to čoraz viac.
Zaťko Andrej Zaťko
generálny riaditeľ
Poštová banka
skôr áno Instagram je jedným z našich komunikačných kanálov, v porovnaní s Facebookom a LinkedInom je však u nás doplnkovou platformou. Primárne nám slúži na budovanie povedomia o značke a napĺňanie našej brand purpose – meniť postoj Slovenska k peniazom. Komunikovanie produktov na Instagrame je sekundárne. Bude zaujímavé sledovať, ako Facebook (vlastník Instagramu) vychová z followerov zákazníkov. Značky budú musieť byť na to pripravené.
Instagram je jedným z našich komunikačných kanálov, v porovnaní s Facebookom a LinkedInom je však u nás doplnkovou platformou. Primárne nám slúži na budovanie povedomia o značke a napĺňanie našej brand purpose – meniť postoj Slovenska k peniazom. Komunikovanie produktov na Instagrame je sekundárne. Bude zaujímavé sledovať, ako Facebook (vlastník Instagramu) vychová z followerov zákazníkov. Značky budú musieť byť na to pripravené.
Révay Andrej Révay
prezident
Slovenská asociácia podnikových finančníkov
rozhodne nie
Šnegoň Anton Šnegoň
konateľ
Battal
rozhodne nie
Rentka Branislav Rentka
CEO
m:zone, s.r.o., Vráble
rozhodne áno
Straka Branislav Straka
vrchný riaditeľ pre platby a elektronické kanály
ČSOB
rozhodne áno
Kovárová Drahoslava Kovárová
konateľka
VerbaLex, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie
Elko Dušan Elko
managing partner
SAM Headhunting Slovakia
rozhodne nie Nie, naši klienti ani kandidáti na Instragram-e nie sú.
Nie, naši klienti ani kandidáti na Instragram-e nie sú.
Kráľovenská Elena Kráľovenská
konateľka
Keis Media, s.r.o., Bratislava
rozhodne áno
Vítek Filip Vítek
data science director
Teamviewer
rozhodne áno Zákazníci, ktorí používajú Instagram, tvoria už podstatnú časť našej klientskej bázy. Preto nemáme príliš na výber. Aj keď toto médium nie je prirodzenou sieťou pre náš druh biznisu.
Zákazníci, ktorí používajú Instagram, tvoria už podstatnú časť našej klientskej bázy. Preto nemáme príliš na výber. Aj keď toto médium nie je prirodzenou sieťou pre náš druh biznisu.
Dragún František Dragún
riaditeľ obchodu
Fincentrum
skôr áno
Homolová Gabriela Homolová
konateľka
Homola, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie
Hornák Igor Hornák
predseda predstavenstva
Factory 4 Solutions a.s.
rozhodne nie Ale mali by sme :-).
Ale mali by sme :-).
Béreš Imrich Béreš
predseda predstavenstva
Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
skôr áno
Hronec Ivan Hronec
CEO
Film Europe Media Company
rozhodne áno Piktogramy boli prvým písmom. A dnes sa k nim cez Instagram vraciame. Generácie pod nami sa nechcú sústrediť. Chcú instantne, rýchlo a emocionálne vnímať. Kto nevie takto komunikovať, ten nekomunikuje.
Piktogramy boli prvým písmom. A dnes sa k nim cez Instagram vraciame. Generácie pod nami sa nechcú sústrediť. Chcú instantne, rýchlo a emocionálne vnímať. Kto nevie takto komunikovať, ten nekomunikuje.
Rolný Ivan Rolný
člen predstavenstva
ITB Development
rozhodne áno V ITB Development je Instagram plnohodnotným nástrojom, ktorý využívame na predstavenie našich projektov, aktuálneho diania v spoločnosti či inšpirácií z oblasti architektúry, realít a developmentu. Široký záber sledovateľov je veľkou motiváciou zdieľať naše aktivity a podeliť sa aj s možnými zákazníkmi o to, v akej fáze sa jednotlivé projekty ktoré riešime nachádzajú.
V ITB Development je Instagram plnohodnotným nástrojom, ktorý využívame na predstavenie našich projektov, aktuálneho diania v spoločnosti či inšpirácií z oblasti architektúry, realít a developmentu. Široký záber sledovateľov je veľkou motiváciou zdieľať naše aktivity a podeliť sa aj s možnými zákazníkmi o to, v akej fáze sa jednotlivé projekty ktoré riešime nachádzajú.
Ivanič Ivan Ivanič
prezident
Slovenská lyžiarska asociácia
rozhodne áno V našom prípade komunikujeme aj na Facebooku či Instagrame s každým fanúšikom lyžiarskeho športu na Slovensku. Komunikáciu cez sociálne siete ako médium, cez ktoré môžeme zasiahnuť oveľa väčšie publikum ako cez klasické médiá, chceme stále zlepšovať.
V našom prípade komunikujeme aj na Facebooku či Instagrame s každým fanúšikom lyžiarskeho športu na Slovensku. Komunikáciu cez sociálne siete ako médium, cez ktoré môžeme zasiahnuť oveľa väčšie publikum ako cez klasické médiá, chceme stále zlepšovať.
Ikrényi Ivan Ikrényi
advokát/partner
IKRÉNYI & REHÁK, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie Marketingová komunikácia v advokácii je špecifická. Dlhé roky bola zakázaná, pričom sa vychádzalo z toho, že advokát sa má prezentovať výsledkami svojej práce. V posledných rokoch však vidieť určitý posun, akceptovanou platformou sa stáva LinkedIn.
Marketingová komunikácia v advokácii je špecifická. Dlhé roky bola zakázaná, pričom sa vychádzalo z toho, že advokát sa má prezentovať výsledkami svojej práce. V posledných rokoch však vidieť určitý posun, akceptovanou platformou sa stáva LinkedIn.
Molnárová Ivana Molnárová
generálna riaditeľka
Profesia.sk
rozhodne áno
Krpelan Ivo Krpelan
riaditeľ Falck pre strednú a východnú Európu
Falck
skôr nie Instagram využívame predovšetkým na účely internej komunikácie, zdieľame na ňom obsah pre našich zamestnancov o dianí v spoločnosti. Na komunikáciu s klientom využívame skôr iné platformy.
Instagram využívame predovšetkým na účely internej komunikácie, zdieľame na ňom obsah pre našich zamestnancov o dianí v spoločnosti. Na komunikáciu s klientom využívame skôr iné platformy.
Sabol Ján Sabol
viceprezident
Republiková únia zamestnávateľov
skôr nie
Košturiak Ján Košturiak
spoločník
IPA, s.r.o.
skôr nie
Ondruš Ján Ondruš
CEO
G. Lehnert, k.s., Bratislava
rozhodne nie
Rollo Jan Rollo
generálny riaditeľ a predseda predstavenstva
Prima banka Slovensko, a.s.
rozhodne nie
Majerský Ján Majerský
managing director
Proma
rozhodne nie
Šedivý Jaroslav Šedivý
generálny riaditeľ, predseda predstavenstva
Danfoss Power Solutions, a.s.
rozhodne nie
Bajo Jozef Bajo
konateľ
Bauer Media SK
rozhodne áno
Hajko Jozef Hajko
analytik
rozhodne nie
Vozár Juraj Vozár
výkonný riaditeľ
Biomin, a.s, Cífer
rozhodne áno Všetky sociálne site sa snažíme využívať, vrátane tejto. Akokoľvek je to len prvý a základný kanál na oslovenie klienta, kde nasleduje personalizovaná cesta daľších informácií.
Všetky sociálne site sa snažíme využívať, vrátane tejto. Akokoľvek je to len prvý a základný kanál na oslovenie klienta, kde nasleduje personalizovaná cesta daľších informácií.
Topolová Karolína Topolová
generálna riaditeľka
AAA Auto, a.s.
rozhodne áno Vďaka Instragramovému účtu aaaauto môžeme komunikovať so zákazníkmi, ktorí používajú toto médium ako primárny komunikačný nástroj. Je veľmi obľúbený hlavne medzi mladšou generáciou a výrazne nám pomáha v rámci našej spolupráce so celebritami. A mimo iného, práve vďaka instastories môžeme zdieľať každý zaujímavý moment zo siete AAA AUTO v reálnom čase.
Vďaka Instragramovému účtu aaaauto môžeme komunikovať so zákazníkmi, ktorí používajú toto médium ako primárny komunikačný nástroj. Je veľmi obľúbený hlavne medzi mladšou generáciou a výrazne nám pomáha v rámci našej spolupráce so celebritami. A mimo iného, práve vďaka instastories môžeme zdieľať každý zaujímavý moment zo siete AAA AUTO v reálnom čase.
Čechová Katarína Čechová
partner
advokátska kancelária ČECHOVÁ & PARTNERS
rozhodne nie
Vančo Luboš Vančo
partner
KPMG Slovensko, s.r.o.
skôr nie
Džundová Mária Džundová
obchodná a marketingová riaditeľka
TNT Express
neviem / nevyjadrujem sa / iné Zatial nie, kedze sme orientovani na B2B sluzby. Technologie sa vyvijaju a moznosti ich pouzitia tiez, takze sa to moze v buducnosti zmenit.
Zatial nie, kedze sme orientovani na B2B sluzby. Technologie sa vyvijaju a moznosti ich pouzitia tiez, takze sa to moze v buducnosti zmenit.
Christenko Marián Christenko
generálny riaditeľ
KOSIT, a.s., Košice
rozhodne áno Najaktívnejším kanálom pre komunikáciu s našimi zákazníkmi a fanúšikmi, je v našej spoločnosti využívaná najmä sociálna sieť Facebook, ktorého je však sieť Instagram súčasťou. Všetky podporované FB príspevky sú preto zobrazované aj na našom Instragram profile Za čistejšie Košice a v prípade otázok alebo podnetov prostredníctvom komentárov na nich samozrejme odpovedáme. https://www.instagram.com/zacistejsiekosice/ https://sk-sk.facebook.com/zacistejsiekosice/
Najaktívnejším kanálom pre komunikáciu s našimi zákazníkmi a fanúšikmi, je v našej spoločnosti využívaná najmä sociálna sieť Facebook, ktorého je však sieť Instagram súčasťou. Všetky podporované FB príspevky sú preto zobrazované aj na našom Instragram profile Za čistejšie Košice a v prípade otázok alebo podnetov prostredníctvom komentárov na nich samozrejme odpovedáme. https://www.instagram.com/zacistejsiekosice/ https://sk-sk.facebook.com/zacistejsiekosice/
Šarmír Marko Šarmír
Managing partner
RecruitMen & Developium Group
skôr áno
Tóth Maroš Tóth
partner
Rödl & Partner Advokáti, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Ďurik Maroš Ďurik
CEO
Across Private Investments
rozhodne nie
Heržo Martin Heržo
obchodný riaditeľ
TV JOJ
rozhodne áno
Janžo Martin Janžo
konateľ
WTIA, s.r.o., Žilina
rozhodne áno
Guttman Martin Guttman
managing director
Tuli.sk
rozhodne áno
Krekáč Martin Krekáč
vedúci partner
Jenewein Group
rozhodne áno Instagram využívame ako ďalšiu platformu na zdieľanie vlastného poznania, skúseností, odborných tém, úspechov i každodenných radostí. Pracujeme s ľuďmi a pre ľudí, čo nám vytvára skvelú mozaiku obrazov a tém, ktorou, veríme, inšpirujeme aj ostatných.
Instagram využívame ako ďalšiu platformu na zdieľanie vlastného poznania, skúseností, odborných tém, úspechov i každodenných radostí. Pracujeme s ľuďmi a pre ľudí, čo nám vytvára skvelú mozaiku obrazov a tém, ktorou, veríme, inšpirujeme aj ostatných.
Wiedermann Martin Wiedermann
generálny riaditeľ
Centrálny depozitár cenných papierov SR
skôr nie využívame inú sociálnu sieť
využívame inú sociálnu sieť
Kostič Martin Kostič
riaditeľ
Emark, s.r.o.
skôr nie Naši klienti sú prevažne na Linked-in. Dávno to už nie je len "ejďžáristická" platforma, či platforma pre tých, čo si hľadajú prácu. V podstate každý profesionál, ktorého poznám, na tejto sieti je. A kto nie je, čoskoro bude. Je to vynikajúci prostriedok pre zdieľanie odborných informácií a získavanie prehľadu o trendoch v rozličných oblastiach. Vo vyspelých krajinách vo svete je krásne vidieť trend, ktorý sa postupne dostáva aj ku nám. U nás sú ľudia zatiaľ skôr opatrní, príspevky na Linked-in si pozrú, ale nekomentujú ich veľmi. Naproti tomu, napríklad v Austrálii som bol celkom príjemne prekvapený, aké rôzne reakcie začali prichádzať na naše posty. Dokonca aj na tie, ktoré nijako zvlášť ďalšiu diskusiu nepodnecovali.
Naši klienti sú prevažne na Linked-in. Dávno to už nie je len "ejďžáristická" platforma, či platforma pre tých, čo si hľadajú prácu. V podstate každý profesionál, ktorého poznám, na tejto sieti je. A kto nie je, čoskoro bude. Je to vynikajúci prostriedok pre zdieľanie odborných informácií a získavanie prehľadu o trendoch v rozličných oblastiach. Vo vyspelých krajinách vo svete je krásne vidieť trend, ktorý sa postupne dostáva aj ku nám. U nás sú ľudia zatiaľ skôr opatrní, príspevky na Linked-in si pozrú, ale nekomentujú ich veľmi. Naproti tomu, napríklad v Austrálii som bol celkom príjemne prekvapený, aké rôzne reakcie začali prichádzať na naše posty. Dokonca aj na tie, ktoré nijako zvlášť ďalšiu diskusiu nepodnecovali.
Melišek Martin Melišek
CFO
Softec
skôr nie Začali sme využívať túto platformu, zatiaľ to ale nemôžem hodnotiť ako skutočné využívanie. Verím, že čoskoro budeme mať relevantné skúsenosti.
Začali sme využívať túto platformu, zatiaľ to ale nemôžem hodnotiť ako skutočné využívanie. Verím, že čoskoro budeme mať relevantné skúsenosti.
Lancz Martin Lancz
predseda predstavenstva
Asociácia finančných sprostredkovateľov a finančných poradcov (AFISP)
rozhodne nie V súčasnosti Instagram nevyužívame, náš marketing je zameraný na Facebook. Ale samozrejme, zaznamenali sme prudký nárast popularity Instagramu a zvažujeme v blízkej budúcnosti spustiť komunikáciu aj cez túto platformu.
V súčasnosti Instagram nevyužívame, náš marketing je zameraný na Facebook. Ale samozrejme, zaznamenali sme prudký nárast popularity Instagramu a zvažujeme v blízkej budúcnosti spustiť komunikáciu aj cez túto platformu.
Beňuška Matej Beňuška
Public Policy Manager, Central, Eastern and Southern Europe
Taxify
rozhodne áno
Sučanský Michal Sučanský
konateľ
Marketinger, s.r.o., Bratislava
rozhodne áno Instagram je v dnešnej dobe jedno z najsilnejších médií, ktoré ovplivňuje nielen mileniálov, ale už aj staršie generácie.
Instagram je v dnešnej dobe jedno z najsilnejších médií, ktoré ovplivňuje nielen mileniálov, ale už aj staršie generácie.
Gazda Mikuláš Gazda
predseda predstavenstva
AGENDY, a.s., Vranov nad Topľou
skôr nie
Kalnický Milan Kalnický
finančný riaditeľ
Viena International
rozhodne nie
Vašek Miloš Vašek
generálny riaditeľ
DEXIS SLOVAKIA
rozhodne áno
Murgaš Miroslav Murgaš
konateľ
CORE4
rozhodne áno
Štrokendl Miroslav Štrokendl
generálny riaditeľ
UniCredit Bank Slovakia a. s.
rozhodne nie
Kuchta Norbert Kuchta
riaditeľ
Trumpf Slovakia
rozhodne nie
Laciak Ondrej Laciak
riadiaci partner
Laciak & Co., , s.r.o., Bratislava
rozhodne nie
Smolár Ondrej Smolár
predseda predstavenstva
Soitron
rozhodne nie Zatiaľ nie. Na komunikáciu aktivít zo života firmy a čiastočne biznis informácií používame Facebook. O nových prípadových štúdiách, účasti na konferenciách, novinkách z nášho portfólia a biznis témach zas komunikujeme na Linkedin-e. Zvažujeme Instagram hlavne z pohľadu oslovenia mladšej generácie špecificky pre oblasť náboru nových zamestnancov.
Zatiaľ nie. Na komunikáciu aktivít zo života firmy a čiastočne biznis informácií používame Facebook. O nových prípadových štúdiách, účasti na konferenciách, novinkách z nášho portfólia a biznis témach zas komunikujeme na Linkedin-e. Zvažujeme Instagram hlavne z pohľadu oslovenia mladšej generácie špecificky pre oblasť náboru nových zamestnancov.
Mík Pavel Mík
obchodný riaditeľ
ABB
skôr áno Sme technologická firma a globálne využívame široké spektrum komunikačných kanálov, ktoré súčasnosť prináša. K nim samozrejme dnes patria aj sociálne siete ako Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn alebo YouTube.
Sme technologická firma a globálne využívame široké spektrum komunikačných kanálov, ktoré súčasnosť prináša. K nim samozrejme dnes patria aj sociálne siete ako Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn alebo YouTube.
Nechala Pavel Nechala
advokát
Nechala & Co. s.r.o.
rozhodne nie
Múdry Pavol Múdry
dlhoročný člen
IPI Slovensko
skôr nie
Draxler Pavol Draxler
bezpečnostný manažér
Binary Confidence
skôr nie Instagram je nepochybne veľmi zaujímavý nástroj pre masové produkty a branding. Pre našu spoločnosť, ale vzhľadom na naše produkty a cielovú skupinu, nie je úplne efektívny. Preto ho nevyužívame.
Instagram je nepochybne veľmi zaujímavý nástroj pre masové produkty a branding. Pre našu spoločnosť, ale vzhľadom na naše produkty a cielovú skupinu, nie je úplne efektívny. Preto ho nevyužívame.
Kolník Peter Kolník
konateľ
Astor Slovakia, s.r.o.
rozhodne áno
Krištofovič Peter Krištofovič
majoritný akcionár a predseda predstavenstva
Salve Group, a.s.
rozhodne áno
Halász Peter Halász
konateľ
Jaga Group
rozhodne áno Instagram , pinterest patria medzi vyznamne komunikacne kanaly, ktorymi sa snazime oslovit najma mladsie rocniky a coraz castejsie i cielovu skupinu citatelov a najma citateliek v produktivnom veku. Co je horsie pre niektore vekove kategorie sa socialne siete stavaju temer vylucnym zdrojom informacii.
Instagram , pinterest patria medzi vyznamne komunikacne kanaly, ktorymi sa snazime oslovit najma mladsie rocniky a coraz castejsie i cielovu skupinu citatelov a najma citateliek v produktivnom veku. Co je horsie pre niektore vekove kategorie sa socialne siete stavaju temer vylucnym zdrojom informacii.
Augustinič Peter Augustinič
obchodný a marketingový riaditeľ
QBSW
rozhodne áno
Krúpa Peter Krúpa
generálny riaditeľ
Hubert J.E.
rozhodne áno
Gažík Peter Gažík
generálny riaditeľ
O2 Slovakia
rozhodne áno Instagram O2 funguje od apríla 2012 a najmä za posledný rok nám počet sledujúcich vzrástol. Aj keď zatiaľ nemá taký zásah, ako Facebook, obsahu venujeme rovnakú pozornosť. Slúži nám nielen na komunikáciu našich noviniek, technologických tipov, mobilných lifehackov, ale aj zákulisia, a to vrátane vtipných príbehov z každodenného života na našom Zákazníckom centre. Navyše čoraz viac zákazníkov nás kontaktuje aj cez priame správy na Instagrame alebo pri reakciách na naše stories.
Instagram O2 funguje od apríla 2012 a najmä za posledný rok nám počet sledujúcich vzrástol. Aj keď zatiaľ nemá taký zásah, ako Facebook, obsahu venujeme rovnakú pozornosť. Slúži nám nielen na komunikáciu našich noviniek, technologických tipov, mobilných lifehackov, ale aj zákulisia, a to vrátane vtipných príbehov z každodenného života na našom Zákazníckom centre. Navyše čoraz viac zákazníkov nás kontaktuje aj cez priame správy na Instagrame alebo pri reakciách na naše stories.
Dostál Peter Dostál
generálny riaditeľ a predseda predstavenstva
Aliter Technologies, a.s., Bratislava
skôr áno Spolu s ostatnými sociálnymi sieťami považujeme aj Instagram za jeden z komunikačných a marketingových kanálov.
Spolu s ostatnými sociálnymi sieťami považujeme aj Instagram za jeden z komunikačných a marketingových kanálov.
Balint Peter Balint
Managing Partner
Infinity Capital Group, a.s. / Infinity Capital o.c.p., a.s.
skôr nie Vyuzivame LinkedIn a Facebook.
Vyuzivame LinkedIn a Facebook.
Čavojský Peter Čavojský
partner
CLS Čavojský & Partners, s.r.o.
rozhodne nie
Pažitný Peter Pažitný
partner
Pažitný & Kandilaki – healthcare consulting
rozhodne nie
Dula Radúz Dula
predseda dozornej rady
Zväz cestovného ruchu SR
skôr áno Začíname, keďže niektoré cieľové skupiny využívajú instagram viac ako facebook.
Začíname, keďže niektoré cieľové skupiny využívajú instagram viac ako facebook.
Spišák Robert Spišák
predseda predstavenstva
AZC
skôr áno
Kučák Roman Kučák
CEO & co-founder
Anodius
rozhodne áno Rozhodne áno, ide o jeden z najvýznamnejších komunikačných kanálov po Facebooku v našich končinách. Taktiež je to veľmi dobrý nástroj pre nábor mladých talentov.
Rozhodne áno, ide o jeden z najvýznamnejších komunikačných kanálov po Facebooku v našich končinách. Taktiež je to veľmi dobrý nástroj pre nábor mladých talentov.
Vlček Roman Vlček
predseda predstavenstva
Slovenská Asociácia správcovských spoločností
skôr nie
Zubaľ Roman Zubaľ
generálny riaditeľ
BPT Leasing, a.s.
rozhodne nie
Lukačka Rudolf Lukačka
konateľ
Relas, s.r.o.
rozhodne áno
Rosskopf Rudolf Rosskopf
generálny riaditeľ
Slovenská Grafia, a.s., Bratislava
rozhodne nie
Miklošová Slávka Miklošová
generálna riaditeľka a členka predstavenstva
Komunálna poisťovňa, a.s., Vienna Insurance Group
rozhodne áno Áno, KOMUNÁLNA poisťovňa je aktívna aj na Instagrame. Náš profil je charakteristický najmä svojim komunálnym rozmerom. Okrem tipov a rád na poistenie či riešenie nepriaznivých situácií, oslovujeme našich fanúšikov mixom zaujímavostí prameniacich zo slovenských reálií. V príspevkoch nájdu pozoruhodné prírodné scenérie, kultúrne pamiatky, ľudové tradície či odkazy na pôvodnú slovenskú literatúru. #prevsetkonacomzalezi
Áno, KOMUNÁLNA poisťovňa je aktívna aj na Instagrame. Náš profil je charakteristický najmä svojim komunálnym rozmerom. Okrem tipov a rád na poistenie či riešenie nepriaznivých situácií, oslovujeme našich fanúšikov mixom zaujímavostí prameniacich zo slovenských reálií. V príspevkoch nájdu pozoruhodné prírodné scenérie, kultúrne pamiatky, ľudové tradície či odkazy na pôvodnú slovenskú literatúru. #prevsetkonacomzalezi
Verešvársky Stanislav Verešvársky
výkonný riaditeľ
Danubiatel, a.s., Bratislava
skôr nie Využívame na to Facebook už dlhšiu dobu ako doplnkovú formu marketingovej komunikácie.
Využívame na to Facebook už dlhšiu dobu ako doplnkovú formu marketingovej komunikácie.
Kučírek Stanislav Kučírek
predseda
Slovensko-poľská obchodná komora
rozhodne nie nie, nepouzivam, ciastocne preto, ze pri projektovom manazmente to nie je ani celkom mozne, ale hlavne v tejto sfere biznisu ani ziadane
nie, nepouzivam, ciastocne preto, ze pri projektovom manazmente to nie je ani celkom mozne, ale hlavne v tejto sfere biznisu ani ziadane
Vadocz Štefan Vadocz
riaditeľ
Neopublic s.r.o.
skôr áno
Mácsadi Štefan Mácsadi
predseda
COOP Jednota Nové Zámky, s.d.
skôr nie
Rybár Tomáš Rybár
managing partner
Čechová & Partners
rozhodne nie
Osuský Tomáš Osuský
generálny riaditeľ
Hollen, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie Na PR komunikáciu sa našimi zákazníkmi a spolupracovníkmi používame Facebook.
Na PR komunikáciu sa našimi zákazníkmi a spolupracovníkmi používame Facebook.
Matušek Viliam Matušek
marketingový riaditeľ
Baliarne obchodu, a.s., Poprad
rozhodne áno Instagram sme začali využívať minulý rok. Je to zaujímavá platforma, ktorá si vyžaduje trochu iný prístup ako ostatné sociálne siete.
Instagram sme začali využívať minulý rok. Je to zaujímavá platforma, ktorá si vyžaduje trochu iný prístup ako ostatné sociálne siete.
Kupčo Vladimír Kupčo
CEO
VNET, a.s., Bratislava
rozhodne áno
Hanes Vladimír Hanes
Zakladateľ Hanes Executive Search
Hanes Exeuctive Search
rozhodne áno Priamo v Hanes Executive Search nie, ale v inej spoločnosti z nášho portfólia (segment HORECA) áno. Takmer denne, so zaujímavými výsledkami.
Priamo v Hanes Executive Search nie, ale v inej spoločnosti z nášho portfólia (segment HORECA) áno. Takmer denne, so zaujímavými výsledkami.
Dvorový Vladimír Dvorový
generálny riaditeľ
ProCare a Svet zdravia
rozhodne áno Instagram je atraktívny nástroj na marketingovú komunikáciu a aj všeobecne na komunikáciu. Dovoľuje zaujímavým spôsobom prezentovať spoločnosť a vytvárať hlbšiu informáciu o zdravotníctve. No môže aj pomôcť vytvárať okolo nemocníc komunity, napríklad dobrovoľníkov, šíriť informácie o zdravom životnom štýle.
Instagram je atraktívny nástroj na marketingovú komunikáciu a aj všeobecne na komunikáciu. Dovoľuje zaujímavým spôsobom prezentovať spoločnosť a vytvárať hlbšiu informáciu o zdravotníctve. No môže aj pomôcť vytvárať okolo nemocníc komunity, napríklad dobrovoľníkov, šíriť informácie o zdravom životnom štýle.

Aktuálne hlasovanie | Zoznam uzavretých hlasovaní