Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ekonomika: Barometer

Juráš

Roman Juráš
CEO | Generali Slovensko poisťovňa, a. s.

Otázka Odpoveď Komentár

Uvažujete o zavedení technológií s prvkami umelej inteligencie vo vašom podnikaní či riadení firmy?

08.04.2019

Rozhodne áno Generali je poisťovňa, ktorá reflektuje požiadavky doby, udáva trendy, prináša inovácie a chce neustále napredovať. Ako prvá poisťovňa na trhu aktívne využívame na detekciu podvodných poistných udalostí formu umelej inteligencie známu ako neurónové siete. Už dlhšiu dobu analyzujeme aj ďalšie možnosti využitia umelej inteligencie najmä v oblasti rýchlejšej likvidácie škôd, lepšieho zákazníckeho servisu, ako aj prevencie a ochrany klienta. V prípade škodovej udalosti môžu automatické algoritmy využívajúce umelú inteligenciu na posúdenie výšky škôd klientom zabezpečiť rýchlejšiu a pohodlnejšiu likvidáciu poistných udalostí. Pomocou chatbotov, ktorí si sami vyhľadajú informácie o zákazníkovi, budeme schopní klientovi ponúknuť takpovediac produkty šité na mieru. Skvelú príležitosť z hľadiska prevencie a ochrany klienta vidíme aj v smart zariadeniach dennej potreby spadajúcich do oblasti Internetu Vecí (Internet of Things). Poisťovňa Generali už v tejto sfére učinila prvé kroky, keď ako prvá poisťovňa na slovenskom trhu priniesla produkt havarijného poistenia SOS partner. Ten v sebe zahŕňa telematickú jednotku nainštalovanú vo vozidle, ktorá odmeňuje vodičov za zodpovednú jazdu v podobe zľavy na poistnom, čím pomáhame predchádzať dopravným nehodám. Telematické zariadenie navyše klientom poskytuje dodatočnú ochranu v zmysle automatizovaného privolania pomoci v prípade havárie.
Generali je poisťovňa, ktorá reflektuje požiadavky doby, udáva trendy, prináša inovácie a chce neustále napredovať. Ako prvá poisťovňa na trhu aktívne využívame na detekciu podvodných poistných udalostí formu umelej inteligencie známu ako neurónové siete. Už dlhšiu dobu analyzujeme aj ďalšie možnosti využitia umelej inteligencie najmä v oblasti rýchlejšej likvidácie škôd, lepšieho zákazníckeho servisu, ako aj prevencie a ochrany klienta. V prípade škodovej udalosti môžu automatické algoritmy využívajúce umelú inteligenciu na posúdenie výšky škôd klientom zabezpečiť rýchlejšiu a pohodlnejšiu likvidáciu poistných udalostí. Pomocou chatbotov, ktorí si sami vyhľadajú informácie o zákazníkovi, budeme schopní klientovi ponúknuť takpovediac produkty šité na mieru. Skvelú príležitosť z hľadiska prevencie a ochrany klienta vidíme aj v smart zariadeniach dennej potreby spadajúcich do oblasti Internetu Vecí (Internet of Things). Poisťovňa Generali už v tejto sfére učinila prvé kroky, keď ako prvá poisťovňa na slovenskom trhu priniesla produkt havarijného poistenia SOS partner. Ten v sebe zahŕňa telematickú jednotku nainštalovanú vo vozidle, ktorá odmeňuje vodičov za zodpovednú jazdu v podobe zľavy na poistnom, čím pomáhame predchádzať dopravným nehodám. Telematické zariadenie navyše klientom poskytuje dodatočnú ochranu v zmysle automatizovaného privolania pomoci v prípade havárie.